واکنش رسمی پرسپولیس به خبر مذاکره با بازیکنان جدید/ آقای گل سابق سرخ‌پوش می‌شود؟
منبع: مهر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رضا درویش به شایعات مذاکره باشگاه پرسپولیس با بازیکنان جدید قبل از پایان فصل واکنش نشان داد.

باشگاه پرسپولیس با توجه به حساسیت بازی‌های هفته‌های پایانی لیگ برتر بارها توسط رضا درویش اقدام به تکذیب خبر ورود به بازار نقل و انتقالات تابستانی کرده است.

این در حالی است که صحبت‌هایی درباره احتمال بازگشت علی علیپور مهاجم «ژیل ویسنته» پرتغال به جمع سرخپوشان مطرح شده بود اما نه تنها این بازیکن خودش در جریان چنین مذاکره این نیست بلکه باشگاه پرسپولیس نیز خبر هرگونه نشست با مدیر برنامه‌های علیپور را تکذیب کرده و تمام این شایعات را بی اساس می‌داند.

ضمن این که صحبت‌هایی که درباره جذب چند مهره دیگر داخلی و خارجی هم مطرح می‌شود از سوی مدیرعامل پرسپولیس مورد تأیید قرار نگرفته است.

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: به هیچ وجه دنبال مذاکره پیش از پایان فصل با بازیکنان سایر تیم‌ها نیستیم و تمام تمرکز خود را روی سه بازی پیش رو قرار داده‌ایم.

مدیرعامل پرسپولیس افزود: برای بازیکنان فعلی هم طبق برنامه داریم اقدام می‌کنیم و واقعاً نمی‌خواهیم با حرف‌های بیهوده یکسری دلال، کار خود را پیش ببریم. با فرمان آنها که تیم قرار نیست ببندیم. هواداران اصلاً نگران نباشند. امیدوارم همانطور که تا حالا شرمنده آنها نشدیم بعد از این هم بتوانیم پرسپولیس را دور از هر حاشیه با اهداف مهم و مشخص آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اتفاق مهم در باشگاه پرسپولیس؛ تمدید با اوسمار امکان‌پذیر است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴
  • بیک سردارسرخ CH ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    کاش
  • حامد IR ۰۲:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    وقتی میگی دلال ناخودآگاه یاد زنبیل بابویی میام و دعوای مدیر و مربی بر سر حق دلالی
  • فر هادیان امان اله US ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    اقای درویش حالت خوبیه امروز بعد بازی با فولاد هیچ شکایتی از استقلال به گمیته انضباطی نکردی؟خوب اونا بیکار کیشن
    • IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
      فکرمیکنی شکایت کنه چی میشه؟ هیچی کمیته استقلالی رای به نفع استقلال میده و کاری به سر پرسپولیس میاره که نکو و دوستان شاد بشن وقتی همه میدونیم فدراسیون آبیه کمیته انضباطی شده کمیته استقلالی کمیته داوران داورا رو به دلخواه و نفع استقلال میچینه و وزارت ورزش هم خودشو به خواب و خریت زده و به تاج هیچی نمیگه هرکاری کنیم بازم حق مونو میخورن مثل همیشه فقط باید دعا کنیم خدا خودش جواب شونو بده
  • کیسه کش. IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    جومونگ اگه میدونس کیسه کشا اینقدر بانمک آن دیگه دنبال کوه نمک نمیگشت همین حامد یاامان الله رو می‌برد.دمت گرم پرز .شکایت فایده نداره تاوقتی امثال جاودانی نجاست اون بالاس حامدی فر فک کنم قتل هم انجام بده تنبیه نشه
  • لنگی چهار سوراخه IR ۰۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    این لنگیای حقیر خیلی شلمغز هستن آخه با کد م افتخار برای سرورتون کری میخونید شما لنگیای حکومتی اصلا در حد استقلال بزرگ نیستین شما بتید با نفت مسجد سلیمان و نساجی و هفتاخور کری بخونید چون در حد اکنا هسنید "افتاد لنگی"
    • اکبر IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
      گفتی ھفتاخور یاد پاختاکور افتادم،سلام ھھھھھ
  • سالار IR ۰۵:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۶
    درویش فقط دروغ میگه تنها حرف راستی که ازش شنیدم همین بود که گفت رضا درویشم مابقی حرفهاش دروغه الان هم مذاکره کرده با بازیکن استقلال خوزستان و علیپور و یک بازیکن از هوادار البته بازیکن هوادار را نمیخواد فقط روش نامردی درویش وفرش دزد بود که بازی را خراب بکنن و هوادار برنده نباشه این هم از روش های شارلاتان بازی بیشرف پست رذل بی ناموس پیروانی کوس کش هست فجر را هم داره به راه نامردی رهنمون میکنه خدا انشالله که امثال درویش و فرش دزد را از صحنه فوتبال ایران پاک کنه تا شاید کمی پاکی در فوتبال ۹ببینیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی