سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۴
۱ |
۰
چرا پرسپولیس قرارداد اوسمار را تمدید نکرد؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه پرسپولیس امضای قرارداد ادامه همکاری با سرمربی برزیلی را به پایان فصل جاری موکول کرد.

اوسمار ویه‌را پس از جانشینی یحیی گل محمدی در ابتدای دور برگشت رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر عملکرد مطلوبی از خود به نمایش گذاشت تا این تیم در سه هفته مانده به پایان رقابت‌ها در کورس جدی قهرمانی با استقلال باشد.

تفاضل یک امتیازی سرخپوشان پایتخت با استقلال اهمیت بازی‌های پیش روی دو تیم را بیش از پیش کرده است تا هر تصمیمی به پایان فصل برای آنها موکول شود. همین امر بهانه‌ای شده تا قرارداد اوسمار ویه را برای فصل آینده فعلاً تمدید نشود. تاخیر خودخواسته از سوی رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس که همچنان منتظر نتیجه این تیم در پایان فصل است تا طبق ان در خصوص آینده سرمربی خارجی تیمش تصمیم گیری کند.

درویش که هنوز نظر مساعد مالکان باشگاه را برای تمدید قرارداد ویه را دریافت نکرده است فعلاً به بخش حقوقی باشگاه درخواست داده تا قرارداد جدید او را تنظیم کنند تا در صورت نیاز مقابل او برای امضا قرار دهد.

این در حالی است که اوسمار ویه‌را علاقه خود برای تمدید قرارداد را اعلام کرده است و درویش هم رابطه خوبی با او دارد اما همانطور که در ابتدای نیم فصل عنوان شده بود تکرار قهرمانی این تیم در یکی از دو جام حذفی و لیگ برتر می‌تواند تضمین ابقای ویه را در جایگاه سرمربی تیم باشد.

تیمی که مقابل آلومینیوم اراک تن به شکست داد و در دیدار با سپاهان و استقلال هم مساوی کرد تا شعاع بردهای پرسپولیس مقابل سایر تیم‌ها را کم‌رنگ‌تر کند.

بیشتر بخوانید: جنگ استقلال دوباره با پرسپولیس بالا گرفت/ آبی‌ها نمی‌خواهند به این شبکه بروند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • فرامرز IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۵
    گاهی اوقات اتفاقات فوتبالی و غیر فوتبالی جلوی قهرمانی تیمی را می گیرد اتفاق هم خارج از اراده ماست اما ملاک اصلی تاکتیک نحوه چینش و تعویض های مربی باید باشد یعنی جوری که مربی از مهره هایش بازی می گیرد و نوع آوری های مربی .مثلا ما در هیچ تیم ایرانی بازی سازی از دروازه خودی را بجز پرسپولیس نمی بینیم یا نحوه‌ی توپ گیری در فاز دفاعی و رفتن به حمله .یا از پاس کاری های عرضی درتیم اوسمار خیلی خبری نیست پاس ها بیشتر طولی و خط شکن است یا تاچ یا همان لمس توپ حاصل بازی ترکیبی که منجر به ایجاد موقعیت های گل زیاد می شود این ها همگی ملاک های فوتبالی ست حالا فرقش چیست نام مربی ای که اجرایش می کند را یک تریلی بکشد یا نکشد؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی