نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
هفتمین بازی بدون برد/ فولاد هنوز به وعده و حرف دلخوش است تا نتیجه
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

عبدالله ویسی در هفتمین مسابقه روی نیمکت فولاد باز هم رنگ پیروزی ندید.

حال و روز فولاد در پایین جدول سوژه اصلی فوتبال ماست. تیمی با سابقه دو قهرمانی در لیگ برتر، قهرمانی جام حذفی و سوپر جام که نماینده ایران در لیگ قهرمانان بوده و تا یک چهارم نهایی هم بالا رفت.

فولاد در کنار سپاهان یکی از دو باشگاه ساختارمند و بازیکن ساز فوتبال ماست که ملی پوشان بسیاری را تحویل داده و از همه مهمتر برند اصلی فوتبال خوزستان است که پایتخت فوتبال در تاریخ کشور ماست.

فولاد این فصل از رفت و آمد زیاد روی نیمکت لطمه خورد و عبدالله ویسی را با وجود کارنامه بسیار ضعیف در دور رفت در صنعت نفت - که این تیم را از شروع فصل به انتهای جدول چسبانده - با این امید استخدام کرد که او معجزه فصل قبل را تکرار کند.

ویسی فصل قبل در ۸ بازی ۱۳ امتیاز گرفت و صنعت نفت با گل بعد از دقیقه ۹۰ هفته آخر توسط ممی زاده و به لطف نتایج سایر رقبا در لیگ ماندنی شد. اما او در فولاد تا این لحظه فقط وعده پیروزی و شعار بقا داده و مصاحبه کرده اما در عمل ناکام بوده است.

یسی از هفته بیست و یکم به جای احمد آل نعمه روی نیمکت فولاد سکاندار فنی قرمزها شد و این کارنامه اوست؛

هفته ۲۱/ استقلال خوزستان صفر - فولاد صفر

هفته ۲۲/  فولاد ۳ - هوادار ۳

هفته ۲۳/ شمس آذر ۱ - فولاد صفر

هفته ۲۴/ فولاد ۰ - مس ۱

هفته ۲۵/ آلومینیوم ۱ - فولاد ۱

هفته ۲۶/ فولاد صفر - تراکتور ۲

هفته ۲۷/ استقلال ۱ - فولاد صفر

یعنی ۷ بازی، ۳ مساوی و ۴ باخت، ۴ گل زده و ۹ گل خورده و هفته به هفته نزدیک‌تر شدن به منطقه خطر سقوط! با شکست این هفته مقابل استقلال، ویسی باز هم رنگ پیروزی ندید و با ماندن در امتیاز ۲۲ شاهد نزدیک شدن صنعت نفت با امتیاز ۲۰ و عبور نساجی با امتیاز ۲۵ از خود شد.

۳ تیم خوزستانی در سه پله پایین جدول نشسته‌اند. تیم آبادانی قعرنشین است و آبی و قرمز اهواز هر دو در امتیاز ۲۲ مشترک و به خاطر تفاضل گل در پله چهاردهم و پانزدهم و البته که فاصله امتیازات به گونه‌ای است که در سه بازی باقیمانده فصل در صورت ادامه این روند فولاد هیچ حاشیه امنی برای بقا نخواهد داشت...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی