نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟
جمعه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۹
۶ |
۰
مهدی هاشمی‌نسب محروم است اما...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال در حالی به مصاف نساجی خواهد رفت که یکی از چهره‌های سرشناس خود را به دلیل محرومیت همراه نخواهد داشت.

جدال فوق العاده حساس نساجی و استقلال شامگاه سه‌شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار خواهد شد و نتیجه این بازی در تعیین تیم قهرمان و همچنین تیم‌های سقوط کننده به لیگ آزادگان موثر است. استقلالی‌ها در حالی عازم شمال کشور می‌شوند که مهدی هاشمی‌نسب را به خاطر محرومیت در اختیار ندارند و این مربی با حکم کمیته اخلاق دو جلسه از همراهی استقلال محروم شده است.

دستیار جواد نکونام جلسه اول محرومیت خود را مقابل فولاد سپری کرد و حالا نوبت به دومین جلسه رسیده است. البته باشگاه استقلال برای هاشمی‌نسب لایحه دفاعیه تنظیم کرده و تا روز دوشنبه منتظر تغییر حکم و احتمال بخشودگی مربی خود باقی خواهد ماند.

استقلالی‌ها مدعی‌اند حتی اگر هاشمی‌نسب بخشیده نشود به احتمال فراوان با تیم به سوی مازندران پرواز خواهد کرد و در اردو می‌ماند چون طبق قانون فقط از نشستن روی نیمکت محروم است و محدودیتی برای همراهی کردن تیم ندارد.

بیشتر بخوانید: راز جدایی هاشمی‌نسب از پرسپولیس؛ کار وحید قلیچ بود!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • کیسه سوراخ سوراخ HK ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    نکونام میخواهد درجنگ رسانه ای هم کم نیاورد برای همین به زسانه خودش گفته چنین اخباری رابنوبسد برای روحیه دادن به تیمش ولی اشتباه میکتد اگر داوران عادلانه قضاوت میکردند الان ا استقلال ششم جدول هم نبود
  • سعید IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    پدرحاشیه ایران خخخ
  • سرخ کابوس آبی IR ۲۳:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۸
    باتوجه به حاشیه های زیاد نکونام ودارو دستش وترس از تراژدی تکرار سرنوشت فولاد خوزستان برای استقلال بزودی سرمربی استقلال برکنار ویک مربی خارجی جانشینش میشه البته فعلا مسکوت مانده تا چند بازی لیگ تموم بشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

قهرمان لیگ قهرمانان اروپا؟

نظرسنجی

قهرمان لیگ برتر ایران؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی