ماجرای راننده ۷۰۰میلیونی در فوتبال ایران/ چرا زندگی روزمره ما در فوتبال برای مردم عجیب است؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

گاهی اوقات فوتبالی‌ها از دیدن تعجب سایر اقشار نسبت به انتشار برخی خبرها از دل فوتبال متعجب می‌شوند!

به عنوان نمونه از آنچه در دل فوتبال ایران می‌گذرد و برای همه ما عادی شده به این خبر که به تازگی منتشر شده دقت کنید؛ در اتفاقی عجیب، راننده شخصی یکی از سرمربیان معروف لیگ برتر قرارداد ۲۵۰ میلیون تومانی بسته است. در همین قرارداد ۴۵۰ میلیون تومان هم آپشن برای راننده درنظر گرفته شده که شامل بند رضایت باشگاه و خود سرمربی هم بوده!

این از آن دست اتفاقاتی است که همه در فوتبال ایران از آن خبر دارند و آنقدر برایمان عادی شده که وقتی تعجب دیگران را بعد از انتشار این اخبار می‌بینیم، تعجب می‌کنیم! آخر کجای این ماجرا عجیب است که با تیتر در اتفاقی عجیب، آن را شروع می‌کنند؟

اولاً که در این فوتبال تمام اعضای پیرامونی آدم‌های تاثیرگذار از سفره نعمت سهم دارند. حالا کسی که قرارداد رسمی دارد و سند و مدرک از خود به جا گذاشته چرا باید عجیب باشد؟

در ثانی چه کسی گفته که هر کس فقط باید بابت سمتی که در قراردادش آمده کار کند؟ یعنی یک راننده یا یک آشپز باشگاه باید فقط رانندگی و آشپزی کنند؟! یعنی قرار نیست کارهای دیگری را انجام بدهند؟ اگر اینطور فکر می کنید ایراد از شماست که فوتبال ایران را نمی شناسید و اگر می دانید و می شناسید، پس چرا از دیدن مبلغ قرارداد آنها تعجب می‌کنید؟

ثالثاً حالا چرا همه روی این سرمربی مشهور و راننده مشهورترش زوم کرده‌اند؟ مگر سایر سرمربیان راننده ندارند؟ اتفاقا عکس مرسدس بنز مشکی و معروف آنها به عنوان تزیین این خبر منتشر شده! در حالی که این راننده همواره یک شاسی بلند سفید را زیر پا دارد و با ان سرمربی را جابجا می‌کند!

کسی که در تمام اردوها و سفرها همراه تیم است و لباس تیم را بر تن دارد، فقط یک راننده ساده نیست. به خصوص کسی که سال‌ها در این فوتبال حضور داشته و خیلی از گره‌ها به دست او باز می‌شود! پل ارتباطی با خیلی جاهای دیگر است و خلاصه اینکه با گفتن و نوشتن از راننده و رانندگی، نباید سطح مسئولیت او را پایین آورد!

و نکته دیگر به آپشن رضایت باشگاه و سرمربی برمی‌گردد. معلوم است که چنین کسی با حضور در تمام لحظات شبانه روز و آگاهی از اسرار مگو، باید که مورد رضایت طرفین باشد! اصلاً مگر در سایر قراردادها بند رضایت برای حسن انجام کار نداریم؟

تازه مگر فکر می‌کنید درآمد سالیانه او فقط از طریق همین قراردادهاست؟ کسان زیادی را در این فوتبال می‌شناسیم که بدون داشتن مسئولیت رسمی در یک مسابقه، از پاداش‌های هر پیروزی سهم می‌برند! خوب کسی که همیشه کنار تیم است، چرا نباید پاداش بگیرد؟ پاداش‌هایی که در برخی تیم‌ها و در طول یک فصل معمولاً بیش از رقم قرارداد رسمی فرد می‌شود!

خلاصه اینکه این تعجب کردن از این گونه اخبار خیلی عجیب است! اگر فکر می‌کنید که شما هم می‌توانید راننده یک شخصیت مشهور باشید و برای این کار فقط داشتن گواهینامه رانندگی لازم است، سخت در اشتباهید! باور ندارید؟ امتحان کنید!

بیشتر بخوانید: رفع تکلیف با کلی‌گویی و ماست‌مالی/ همه مزایا مال من، همه کارها با شما!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی