رقیب بزرگ ستاره پرسپولیس از آکادمی آمد/ بازیکنی که قید همه پیشنهادها را زد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد یکی از بازیکنان سابق آکادمی پرسپولیس رقیب سروش رفیعی برای بازی در ترکیب اصلی باشد.

غیبت سروش رفیعی در بازی مقابل هوادار باعث شد تا بار دیگر سینا اسدبیگی به ترکیب اصلی پرسپولیس راه پیدا کند. هافبک ۲۶ ساله سرخ‌ها که در جام حذفی بعد از ورود به زمین نمایش درخشانی برابر آلومینیوم از خود نشان داد و بار دیگر قدرت شوتزنی خود را به رخ کشید گل زیبایی را به ثمر رساند.

اسدبیگی که با تصمیم اوسمار در برابر هوادار از ابتدا در ترکیب اصلی قرار گرفت و با دو پاس گل نقش پررنگی در پیروزی پرسپولیس داشت حالا به نظر می‌رسد به رقیب بزرگی برای سروش رفیعی در میانه میدان تبدیل شده است.

شاید اسدبیگی در مقایسه با رفیعی تجربه کمتری داشته باشد اما در دو بازی آلومینیوم و هوادار نشان داد که از قدرت دوندگی و شوتزنی بالایی برخوردار بوده و سرخ‌ها می‌توانند در ادامه حساب ویژه‌ای روی این بازیکن باز کنند.

اسدبیگی که در این فصل خیلی فرصت حضور در میدان را پیدا نمی‌کرد در نیم فصل پیشنهاد داشت اما تصمیم گرفت تا شانس خود را با ماندن در پرسپولیس امتحان کند و به نظر می‌رسد رفته رفته به جایگاه ویژه‌ای در این تیم دست پیدا کرده است. 

نکته جالب در مورد اسدبیگی اینکه او حدود ۹ سال پیش در تیم جوانان پرسپولیس بازی می‌کرد و به نوعی محصولی از آکادمی سرخ‌هاست، هر چند مدت زیادی در آکادمی این باشگاه نماند و به باشگاه پیکان رفت. به هر حال در شرایطی که از محصولات فعلی آکادمی پرسپولیس تقریبا هیچ بازیکنی به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک نیست اسدبیگی تنها بازیکن سابق آکادمی پرسپولیس به حساب می‌آید که می‌تواند در بازی حساس جمعه شب به ترکیب اصلی تیمش برسد.

بیشتر بخوانید: کار سخت ستاره پرسپولیس برای بازگشت به ترکیب اصلی!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عدالت خواه IR ۰۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    این خط _ این نشون × این بچه دیگه بازیکن نمیشه
  • sepahan US ۱۸:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    اکادمی😆😆😆
  • مهرداد IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    مگه پرسپولیس آکادمی داره🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • جواد IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      داره بابا داره فقط دیدنش چشم بصیرت میخواد ک بعضی‌ها ندارن
    • IR ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      خسرو حیدری و روزبه خشمی و سیاوحش یزدانی تو آکادمی پرسپولیس بودن و اینجوری تر زدن ب فوتبالشون البته ما خیلی خوشحالیم چنین کسانی در جمع ما نیستند صدهزارتا از اینا بهتر داریم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی