خط و نشان رقیب سرسخت برای قهرمان ایران/ رابطه‌مان تا نزدیک تشک، مثل گذشته خواهد بود!
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

مدعی وزن ۷۷ کیلوگرم کشتی فرنگی که سابقه رقابت با محمدعلی گرایی را نداشته، گفت که در بوداپست تا آخرین ثانیه برای کسب عنوان اولی می‌جنگد.

محمدرضا مختاری درباره تصمیم کادرفنی تیم ملی درخصوص چرخه ۷۷ کیلوگرم و دادن شانس به او و محمدعلی گرایی برای رویارویی با امین کاویانی‌نژاد اظهار کرد: آمادگی‌ام خوب است. بعد از ترکیه هم تمرین داشتم. باوجودی که آن اتفاقات پیش آمد و فدراسیون محرومم کرد ناامید نشدم و تمرین را قطع نکردم.

این کشتی‌گیر شیرازی ادامه داد: بعد از ترکیه گفتم شاید اتحادیه جهانی محرومم کند که این اتفاق رخ نداد، حالا هم جای شکرش باقی است که این فرصت به من داده شده است.

عضو تیم ملی کشتی فرنگی در وزن ۷۲ کیلوگرم در دو مسابقه جهانی ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ درباره اینکه آیا تجربه کشتی گرفتن در تورنمنت‌های رنکینگ‌دار را دارد؟، گفت: سال ۲۰۲۲ زمانی که در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی می‌گرفتم، به تورنمنت رنک‌دار قزاقستان رفتم و آنجا در ۷۷ کیلوگرم کشتی گرفتم. به کشتی‌گیر میزبان باختم و سوم شدم.

مختاری در مورد رقابتش با محمدعلی گرایی در تورنمنت بوداپست برای عنوان اولی، عنوان کرد: این اولین رقابت ماست، رابطه‌مان تا نزدیک تشک، مثل گذشته خواهد بود و با هم رفیقیم، داخل تشک مبارزه خواهیم کرد و بعد از آن هم باز رفیق خواهیم ماند.

در حالی که کادرفنی اعلام کرده مختاری و گرایی تنها در صورت کسب مدال طلای تورنمنت بوداپست، می‌توانند با امین کاویانی‌نژاد مبارزه انتخابی بدهند، مختاری درباره اینکه چقدر در توان خودش می‌بیند که از این رقابت‌ها طلا بگیرد؟، گفت: توانم را می‌گذارم، سطح مسابقات هم بالاست، فکر می‌کنم ۷۰-۸۰ درصد مدعیان اصلی در بوداپست حضور دارند. برای بهترین نتیجه به مجارستان می‌روم و تا آخرین ثانیه می‌جنگم.

بیشتر بخوانید: دوست داشتم مبارزه یزدانی و قاسم‌پور را ببینم؛ چرا این اتفاق نیفتاد؟/ اگر شجاعانه زندگی نکنید، حال‌تان بد می‌شود!/ بروکس عالی کشتی می‌گیرد اما تیلور...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • رسول خادم IR ۰۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    واقعا اگه تونستی اینجا خیلی راحت کشتی گیرها رو ببری و با امتیاز بالا پس مارو امیدوار میکنی که تو المپیک مدال بگیری،ولی اگه اینجا طلا رو نگیری خودت بشین تو خونه تمرین بکن،چون واقعا المپیک مال بزرگاست،انشالله طلای بوداپست رو میگیری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی