یادآوری یک اتفاق ویژه در بازی رفت؛ وقتی سیروس پورموسوی تیمش را مقابل پرسپولیس بیرون کشید!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دیدار برگشت پرسپولیس و استقلال خوزستان درحالی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که قضاوت آن برعهده کوپال ناظمی است.

در بازی رفت دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس در اهواز، امیرعرب براقی داور مسابقه بود. در شرایطی که پرسپولیس با یک گل از حریف خود عقب بود، ارسال کرنر از سوی مهدی ترابی پیش از اینکه به بازیکنان پرسپولیس برسد، با خطای مدافع استقلال خوزستان همراه شد.

حسین ساکی، مدافع حریف، در این صحنه حسین کنعانی را سرنگون کرد و در شرایطی که البته آنها شانسی برای زدن ضربه نداشتند، اما به دلیل اینکه توپ در جریان بازی بود، عرب‌براقی پنالتی اعلام کرد. این در حالی بود که  سیروس پورموسوی که درستی پنالتی پرسپولیس را نمی‌پذیرفت، تیمش را بیرون کشید تا این موضوع تبدیل به یک جنجال بزرگ در حاشیه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان شود. پورموسوی در اعتراض به تصمیم عرب‌براقی برای دقایق طولانی تیمش را بیرون نگه داشت و داور نیز توپ را برداشت تا حتی بازی در آستانه توقف کامل و لغو قرار بگیرد، اما در نهایت سرمربی استقلال خوزستان به شروع دوباره بازی رضایت داد.

بعد از تأخیر در بازی، شهاب زاهدی پشت توپ ایستاد تا پنالتی تیمش را بزند و پنجمین گل زده خودش در نیم فصل اول را جشن بگیرد اما محمدحسین کنعانی‌زادگان درخواست کرد، خودش پنالتی بزند. مدافع ملی‌پوش پرسپولیس هم ضربه پنالتی خودش را به زیبایی تبدیل به گل کرد. آن دیدار به تساوی ۲ -۲ انجامید و حالا دو تیم در شرایط خاص تری به میدان می‌روند. از یک سو پرسپولیس برای ماندن در کورس قهرمانی یا حتی جا گذاشتن استقلال صدرنشین جدول، محکوم به پیروزی است. از طرف دیگر استقلال خوزستان هم برای بقا می‌جنگد و باید با امتیاز از تهران به اهواز برگردد.

بیشتر بخوانید: زوم استقلال و پرسپولیس روی ستاره‌های سپاهان

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • عشق است استقلال IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    پنالتی ناحق بود که داور گرفت
    • 🇮🇷💙⭐⭐💙🇮🇷 IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      یه پنالتی که واسه لنگ به حق گرفته باشنو میتونی بگی ؟ انشاالله استقلال خوزستان در این بازی نتیجه بگیره
  • VAHID REDSTAR IR ۱۱:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    تیم که مثل اسلاف بزرگترش استاد هوچیگری و نامردی بود و با کشتن زمان بازی (30 دقیقه وقفه) تونست بدن بازیکنای پرسپولیس رو که سوار بازی بودن سرد کنه و ازین مجال یه مساوی کثیف و یک امتیاز ناجوانمردانه ببره خونه ولی دست تقدیر فوق ایدیهم هست و با شکست پرگل جمعه راهی دسته 1 و انشالله انحلال کامل میشن.. خبر جان چاپ کن رسانه آزاد باش از آزادی بیان پاسداری کن
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    کیسه فوق تخصص توطئه تبانی و زیرآب زنی
  • عشق است استقلال.کارون IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    نباید امروز فکر کرد داوری مثل رفت پنالتی ناحق گرفت امروز نگیره مطمعن.باشین امروز اگر بشه خود داور گل میزنه برای تیم لنگ،

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی