نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
عنایتی: در مورد میزبانی از استقلال، من تصمیم گیرنده نیستم/ استقلال آبروی آسیاست
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رضا عنایتی سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید تیمش بازی سختی برابر تراکتور دارد.

تیم فوتبال پیکان در جریان هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر فوتبال ایران، از ساعت ۱۹:۴۵ فردا (جمعه) در ورزشگاه دستگردی میزبان تراکتور است. رضا عنایتی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: اتفاق ناگواری که برای رئیس جمهور و هیات همراه رخ داد را تسلیت می‌گویم. ان‌شاءالله خدا به خانواده آنها صبر بدهد. درباره تراکتور هم باید بگویم آنها تیم بسیار خوبی هستند و با کیفیت کار می‌کنند. فردا بازی سختی برابر این تیم داریم. باید تمرکز کامل داشته باشیم تا از این بازی امتیاز بگیریم.

وی افزود: به تیم خودمان اعتماد کامل دارم. وقتی بازیکن جوان بازی می‌دهید تبعات آن را هم باید بپذیرید و ما این ریسک را انجام دادیم. از روند رشد تیمم راضی هستم و امیدوارم با شراط خوب لیگ را به پایان برسانیم. پیکان همیشه فوتبال قابل احترام ارائه می‌دهد و تا به حال به خاطر اشتباهات امتیازاتی را از دست دادیم. امیدوارم در پایان فصل حق به حق‌دار برسد و تیمی که حقش است قهرمان شود و تیمی که نمی‌تواند نتیجه بگیرد سقوط کند.

او همچنین گفت: وقتی بازیکن ۱۹ ساله و ۱۸ ساله بازی می‌دهید باید تبعات آن را بپذیرید. ما سعی کردیم که جلسات فنی زیادی برگزار کنیم. البته گاهی گل‌هایی مثل بازی با ذوب‌آهن می‌خوریم که قابل جبران نیست. این موضوعات همه تاثیر دارد و از نظر روحی و روانی رو تیم ما تاثیر می‌گذارد. بازیکنان با تجربه عصای دست مربی هستند. توقع من از بازیکنان با تجربه بالاتر بود و دوست داشتم در زمین بیشتر کمک کنند چون سال‌ها بازی کرده‌ام و می‌دانم صحبت کردن با بازیکنان جوان درون زمین به آنها کمک می‌کند. از بازیکنان با تجربه انتظار دارم و امیدوارم در سه بازی‌ آینده پیشرفت کنیم.

عنایتی در ادامه درباره محل بازی آخر تیمش برابر استقلال هم گفت: چند هفته است که درگیر این موضوع هستیم. من تصمیم‌گیر نیستم و مربی هستم و هر تصمیمی مدیران پیکان بگیرند باید اطاعت کنم.  من دوست ندارم وارد این مسائل شوم. شما درباره استقلال صحبت می‌کنید که آبروی آسیاست. الان نمی‌خواهم درباره بازی آخر صحبت کنم و آن زمان تصمیم می‌گیرند.

او ادامه داد. من قراردادی با پیکان دارم و قول دادم همه توانم را برای این تیم بگذارم. از برنامه این هفته فوتبال برتر هم تشکر می‌کنم که به مسائلی پرداخت که بسیار مهم بودند. برخی همکاران من از مسائلی سوءاستفاده می‌کنند که امیدوارم مسئولان این موضوعات را پیگیری کنند. گاهی لذتی که در باخت است در برد نیست چون تمام تلاشت را انجام داده‌ای اما نشده که نتیجه بگیری. امیدوارم اتفاقات خوبی برای فوتبال رخ دهد.

بیشتر بخوانید: تعجب بازیکنان استقلال از اقدام نساجی در آستانه بازی حساس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • واعظ آشتیانی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    سوال ، آخرین بار که یک سرمربی استقلالی توانسته در مقابل استقلال امتیاز کسب کند را به یاد دارید ؟ تمام سرمربیان استقلالی حتی یک امتیاز هم در مقابل استقلال کسب نکرده اند. این همان فوتبال پاک است .
    • پوریا IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      با هوادار قشنگ جلو استقلال وا داد .. ولی جلو پریپولیس فقط تا میتونستن بازی رو میخوابوندن .. از ۹۰ دقیقه شاید سی دقیقه توپ در جریان بود .. چرکترین بازیی که دیده بودم..برو عنایتی نون حلال بخور
  • . IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    لذتی که در باخت هست در برد نیست ؟؟؟!!!!!! یعنی چی اونوقت ؟ با این صراحت ؟؟؟!!! و یک کلام با خبر ورزشی .. بخاطر دارید که همیشه به هنگام بازیهای تیم های تارتار در برابر پرسپولیس چقدر مطلب کار میکنید .. الان سکوتید ؟؟؟؟
  • مربی پولکی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    چقدر یک سرمربی میتونه خود فروختته باشی کلا استقالی جماعت همیشه هوچی آخرش وا بده برا امتیاز یادتون نره بازی پیکان پارسال با بازی امسال پیکان رو وای به حال فوتبال ما
  • محمد IR ۱۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    بله. شما لذت باخت مقابل کیسه رو زیاد تجربه کردی. از همین الانم داری بهونه ها رو جور می کنی. مکتب کیسه
  • فرهنگ جوانمردی پرسپولیس بزرگ IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    سه امتیاز بازی پیکان از همین حالا مال استقلال ست
  • علی IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    مربیای کیسه و بازیکنای سابق کیسه پخشن تو لیگ .. غیر از داورها که اونا هم سنگ تموم گذاشتن امسال
    • ناشناس IR ۲۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
      اگه با وجود همه این سنگ تموم ها (به خصوص اون سه امتیاز فکری )قهرمانی به کیسه نرسه چه شود
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    خجالت خجالت
  • قرمزته IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    کیسه عروس اسیاست
  • پرسپولیس IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    بعله استقلال آبروی آسیا مخصوصا مقابل العین.تو تمرکزت برای باخت مقابل استقلال بزار
  • هوادار استقلال IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    امروز عنایتی در کنفرانس خبری گفت بعضی وقت‌ها لذتی که در باخت هست در برد نیست یعنی باختن به استقلال در بازی اخر لذت بیشتری دارد تا بردن چون باعث قهرمانی تیم محبوبم استقلال میشود پس از همین الان بازی استقلال و پیکان را به نفع استقلال بدانید درود بر شرفت ای عنایتی که حاضری پیکان برود دسته دو ولی استقلال قهرمان شود
  • کیسه کیسه کیسه IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    آمادگی لازم جهت باخت به کیسه حکومتی و کمیته عنظباتی و داوران بیشرفش
  • جهان LU ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    تمام ناراحتی طرفداران لنگ خبیث هم همین است که تاج افتخار فوتبال آسیاست و هرگاه afc پر افتخارترین تیمهای آسیایی را نام میبرد تاج با دو قهرمانی و دو نایب قهرمانی افتخار فوتبال ایران است.لنگی جماعت ناراحت است چون با سابقه ترین پرسپولیسی محمود خوردبین برای رسیدن به قهرمانی آسیا مجبور شد به عنوان یار ذخیره و کمکی تاج در مسابقات آسیایی شرکت کند.راستی یک سوال چطور تیم لنگ سالها در حسرت قهرمانی بود و بازیکنانش برای سقوط نکردن سجده شکر می کردند در مصاحبه با گزارشگر نود می گفتند چقدر ببازیم چهار بار پشت هم به تاج باختیم اشتباه کردیم لنگی شدیم یکدفعه با حضور بابا مسعود کمک های زمینی و آسمانی از این رو به آن رو می شود؟بابا مسعود چه کرد
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی