پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
۰ |
۰
همدستی دو باشگاه بزرگ برای برکناری رئیس لالیگا
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

پیام‌هایی که از تلفن رئیس سابق فدراسیون فوتبال اسپانیا به بیرون درز کرده نشان می‌دهد که روسای بارسلونا و رئال مادرید در تلاش بودند تا رئیس لالیگا را از سمت خود برکنار کنند.

تنش بین خاویر تباس (رئیس لالیگا) و لوئیس روبیالس (رئیس پیشین فدراسیون فوتبال اسپانیا) هرگز بر کسی پنهان نبوده اما پیام‌های اخیری که از تلفن روبیالس به بیرون درز کرده خبر از تلاش‌های او برای برکناری رئیس لالیگا از سمت خود می‌دهد، در حالی که دو باشگاه بزرگ نیز از روبیالس حمایت می‌کردند.

بر اساس افشاگری‌های The Objective، پیام‌های لو رفته بین روبیالس، الکساندر چفرین (رئیس یوفا) و جرارد پیکه، نشان می‌دهند که رئیس یوفا فلورنتینو پرس (رئیس باشگاه رئال مادرید) را «احمق و نژادپرست» خطاب می‌کند. روبیالس با پرس کار می‌کرد تا زمانی که موضوع سوپرلیگ آتش اختلافات را شعله‌ور کرد و باعث شد رئیس رئال مادرید علیه او باشد. این پیام در سال ۲۰۱۹ ارسال شد و می‌گوید که آنها همچنین از حمایت رئیس وقت بارسلونا که در آن زمان جوزپ ماریا بارتومئو بود، برخوردار بودند: «فلورنتینو، بارتومئو و من در تلاش برای یافتن نامزدی مقابل تباس بودیم، اما فکر می‌کنم اکنون فلورنتینو علیه من است. اما من ادامه خواهم داد. موضع یوفا صادقانه است.»

در سال‌های اخیر رسوایی‌های زیادی در پشت پرده فوتبال اسپانیا به وجود آمده که هم بارسلونا و هم فدراسیون فوتبال اسپانیا را درگیر کرده. واضح است که آنها در مبارزات خود موفق نبودند و بارتومئو در سال ۲۰۲۰ رای نیاورد و روبیالس در سال ۲۰۲۳ مجبور به استعفا شد اما تباس همچنان به کار در سِمت خود ادامه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: حمله رئیس لالیگا به رئیس سابق فدراسیون؛ او به طرز بیمارگونه‌ای دروغگو است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی