پنجشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰
۱ |
۱
شمارش معکوس برای اخراج ژاوی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

هیئت مدیره باشگاه بارسلونا هفته آینده با ژاوی دیدار خواهند کرد تا برای آخرین بار در مورد آینده او صحبت کنند و به نتیجه برسند.

خوان لاپورتا و ژاوی هرناندس این هفته با یکدیگر دیدار خواهند کرد تا در مورد آینده این سرمربی جوان تصمیم بگیرند. دکو مدیر ورزشی بارسا و همچنین سایر اعضای هیئت مدیره باشگاه نیز در این جلسه که بعد از آخرین بازی فصل این باشگاه مقابل سویا در روز یکشنبه برگزار خواهد شد، حضور خواهند داشت.

به گزارش ESPN، این دیدار به منظور مذاکره در مورد فصل بدون جام بارسا برگزار خواهد شد، اما در مورد آینده ژاوی نیز در این دیدار صحبت می‌شود. همچنین ESPN هفته گذشته گزارش کرده بود که لاپورتا به طور جدی به اخراج ژاوی فکر می‌کند اما افراد زیادی در حلقه نزدیکان رئیس در تلاش هستند تا نظر او را تغییر دهند.

در صورت جدایی ژاوی، بارسلونا افرادی مانند رافا مارکس، هانسی فلیک و توماس توخل را برای جایگزینی او در نظر می‌گیرد، در حالی که تیاگو موتا و روبرتو دی‌زربی نیز به این باشگاه لینک شده بودند.

بیشتر بخوانید: سرمربی آلمانی یک قدم به بارسلونا نزدیک‌تر شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • حسن IR ۱۴:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۳
    اقای لاپرتو عزیز ریس بارسلونا زوتر ژاوی اخراج کن و ما هوادارن منطزره که شما زوتر هانسی فلیک را به طور رسمی مربی بارسلونا بگوی ما هوادارن وقت هانسی فلیک ..ممنون از اقای دکو که با هانسی فلیک به توافق رسیدن وممنون از اقای لاپرتو که مربی خوبی مثل فلیک را برای بارسا انتخاب کرد ... ما هوادران از همه هیهت مدیره بارسا اقای لاپرتو اقای دکو و نایب ریس بارسا ممنون هستم که این مربی انتخاب کردن بیستر از اقای لاپرتو ممنون هستیم که هانسی فلیک انتخاب کرد .. اقای لاپرتو ما هوادارن چشم به اخبار انداختیم که شما زوتر به طور رسمی هانسی فلیک اعلام کنی ممنون از همه شما857

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی