نوشدارو بعد از مرگ سهراب؛ ضرر میلیون دلاری استقلال
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

با اعلام باشگاه استقلال بدهی این باشگاه به باشگاه سانتاکلارا بابت محمد محبی پرداخت شد و بر این اساس به زودی فیفا پنجره نقل و انتقالاتی آبی‌ها را باز خواهد کرد.

در زمان حضور ریکاردو ساپینتو در استقلال این باشگاه محمد محبی را به صورت قرضی از تیم سانتا کلارا در اختیار گرفت و قرار شد با پرداخت ۲۴۰ هزار یورو به باشگاه پرتغالی محمد محبی را یک فصل در اختیار داشته باشد. در زمان امضای این تفاهم، دو باشگاه به یک توافق مهم دیگر دست یافتند. اینکه در ادامه مسیر باشگاه استقلال می‌تواند با پرداخت ۶۵۰ هزار یورو اولین باشگاهی باشد که محمد محبی را می‌خرد. با عدم پرداخت این پول به باشگاه پرتغالی آنها محمد محبی را با ۶۵۰ هزار یورو به تیم روستوف روسیه فروختند. جالب اینکه در ادامه مسیر باشگاه استقلال مجبور شد ۵۰۰ هزار یورو به باشگاه پرتغالی پرداخت کند، به این خاطر که باشگاه سانتا در زمان امضای تفاهم نامه با باشگاه استقلال غرامت در قرارداد تعیین کرده بود.

باشگاه استقلال به خاطر بد عهدی در حق باشگاه سانتاکلارا ضرر هنگفتی را متحمل شد و علاوه بر این محمد محبی را از دست داد. محمد محبی بعد از حضور در تیم روستوف و عملکرد خوب در این تیم حالا به بازیکن ۲ میلیون دلاری تبدیل شده است و اگر باشگاهی بخواهد این بازیکن را خریداری کند باید ۲.۱ میلیون یورو به باشگاه روستوف پرداخت کند.

محمد محبی قرارداد سه ساله با روس‌ها امضا کرده است. او این فصل نامزد دریافت جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر روسیه و بهترین بازیکن تازه وارد این بازی‌ها شناخته شد.

بیشتر بخوانید: شادمانی مربی استقلالی در حضور بزرگان پرسپولیسی/ طرفداران نساجی نکونام را روی دوش خود گذاشتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ع ق QA ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    جعل چی شد جعال را تحویل بدهید اصلا سه برکنار شده هر سه تا را
  • سینا روح الامینی IR ۲۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    واقعا دستت درد نکنه‌‌ جناب آقای بیژن حیدری چرا پنالتی استقلال سوخت بیچاره هواداران مظلوم و میلیونی استقلال بیچاره نکونام که اول فصل میگفت خیلی نمی خواهند آبیهای پایتخت قهرمان لیگ برتر شوند حالا می فهمیم که هم نکونام و هم دستیارانش خدایی راست میگفتن
  • کیسه هوچی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    میگن کیسه تنان هنوز نشستن پا تلویزیون
  • کرام الکاتبین QA ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    استقلال شیمیایی را به لیگ سه ببرید
  • عیسی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    بسوووووووووز ای کیسه حقیر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی