جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۸
۳ |
۰
این مربی شانس حضور در پرسپولیس را از دست داد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

طی سال‌های اخیر مهدی تارتار همواره یکی از گزینه‌های نزدیک به نیمکت پرسپولیس بود و بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی بار دیگر شانس حضور این مربی در راس کادر فنی تیم زنده شد.

نتایج خوب تیم ملوان به همراه مهدی تارتار در این فصل از بازی ها موجب شد تا در هفته‌های اخیر هم باشگاه پرسپولیس نیم نگاهی به این مربی داشته باشد و به همین بهانه بود که حتی تمدید قرارداد اوسمار از سوی باشگاه پرسپولیس هم به تاخیر افتاد.

اما از باشگاه پرسپولیس خبر می رسد اکنون مهدی تارتار دیگر هیچ شانسی برای حضور در راس کادر فنی سرخ ها را ندارد و شاید تنها راه چاره او تمدید قرارداد با باشگاه ملوان باشد. افت تیم ملوان در هفته‌های پایانی لیگ برتر موجب شد تا باشگاه پرسپولیس قید همکاری و مذاکره با این مربی را بزند و آنطور که از شواهد امر پیداست اوسمار تنها گزینه سرخ‌ها برای ادامه همکاری است.

خیلی‌ها بر این عقیده هستند با روندی که مهدی تارتار در مربیگری در پیش گرفته به زودی به نیمکت تیم پرسپولیس می‌رسد و بالاخره روزی نوبت حضور او در جمع سرخ‌ها خواهد شد.

بیشتر بخوانید: شادمانی مربی استقلالی در حضور بزرگان پرسپولیسی/ طرفداران نساجی نکونام را روی دوش خود گذاشتند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • فرشاد CA ۱۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    اون موقعی که پنالتی رو داد فروزان بزنه شانس حضور درپرسپولیس رو ازدست داد
  • فرامرز IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    شما یک این فصل را فاکتور بگیرید که تارتار درملوان خیلی خوب بود در فصل های دیگر مربی تیم های پایین یا حداکثر میانه جدول بوده یعنی این مربی ذهنیت برنده ندارد و اولویتش به بستن دفاع است چنین مربیانی با چنین ویژگی‌هایی بدرد تیم های مدعی قهرمانی نمی خورند هر چند که پیشینه پرسپولیسی بودن را داشته باشند استیو بروس پیشکسوت منچستر یونایتد است اما در مربی گری تنها مربی تیمهای پایین جدولی بوده پس هیچ وقت کاندیدای نیمکت تیم دوران جوانیش نشد نکته بعدی اینجاست که تارتار 54 ساله ست یعنی مربی جوانی نیست که بگوییم در آینده چیز خاصی خواهد شد تازه اگر پله پله پیشرفت می کرد یک سری واقعیت ها قانون های نانوشته فوتبال است باید به آنها توجه کرد چون احتمال درست بودن شان بیشتر از نادرست بودن شان است یک سری تابو ها هم در فوتبال ایران وجود دارد بدون منطق فوتبالی مانند این که پیشکسوت سرخابی حق دارند تنها به نیمکت این تیم ها برسند در صورتی که برای انتخاب مربی باید به شایستگی که البته مهمترین آن نگرش ذهنی مربی نگاه کرد و بس به چنین مربی ای باید فرصت داد مثلا کسانی مانند سعید دقیقی یا محمد ربیعی یا محرم نویدکیا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی