انگیزه ویژه ستاره پرسپولیس برای بازگشت/ این بازیکن سهمیه جام‌جهانی را می‌خواهد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی تیم ملی علاقه ویژه‌ای به سبک بازی یاسین سلمانی دارد و این بازیکن هم در پی بازگشت هرچه سریع‌تر به میادین است.

یکی از خریدهای تابستانی پرسپولیس یاسین سلمانی بود. ستاره‌ای که با وجود چند سال بازی در لیگ برتر و درخشش در سپاهان هنوز سهمیه زیر ۲۳ سال محسوب می‌شود و راه زیادی در آینده در پیش خواهد داشت. سلمانی خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و به ستاره این تیم تبدیل شد. با این حال یک بدشانسی به سراغ این بازیکن آمد و یاسین از ناحیه رباط صلیبی مصدوم شد. سلمانی درحالی مدت‌هاست از میادین دور است نام او هنوز در لیست نفرات این فصل پرسپولیس حضور دارد. سلمانی این روزها تمرینات فشرده خود را برای بازگشت به میادین پشت سر می‌گذارد تا آماده بازی کردن شود.

سلمانی می‌تواند پرسپولیس را در چند بازی پیش رو همراهی کند ولی سرمربی پرسپولیس مدعی شد که از این بازیکن و همچنین مرتضی پورعلی‌گنجی تا پایان فصل استفاده نخواهد کرد. اوسمار نمی‌خواهد روی دو ستاره تیمش ریسک کند و به آن‌ها بازی دهد. از همین رو یاسین و مرتضی برای بازی کردن باید منتظر شروع فصل جدید باشند. در مورد سلمانی یک نکته جالب وجود دارد. قلعه نویی علاقه زیادی به سبک بازی یاسین دارد و حتی خودش هم اعلام کرد اگر این بازیکن مصدوم نمی‌شد،یکی از نفرات حاضر در جام ملت‌های آسیا بود.

حالا سلمانی برای بازگشت یک انگیزه خاص دارد و آن هم تجربه اولین حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان است. یاسین بعد از رسیدن به مرز آمادگی قطعا توسط قلعه نویی دعوت خواهد شد و ستاره قرمزها از حالا به دنبال رزرو کردن یک جا برای بازی‌های جام جهانی آینده خواهد بود.

بیشتر بخوانید: آب پاکی اوسمار روی دست دو بازیکن پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی