هدایای زمستانی پرسپولیس و استقلال، تابستان ایران را هم می‌بینند!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

دو ستاره ازبکستانی پرسپولیس و استقلال برای فصل آینده قرارداد دارند و در این دو تیم ماندگار هستند.

پرسپولیس و استقلال در نقل و انتقالات زمستانی دو ستاره تیم ملی ازبکستان را به خدمت گرفتند و هر دو بازیکن جزو بهترین‌های نیم فصل دوم لیگ برتر بودند. جلال الدین ماشاریپوف کاپیتان تیم ملی ازبکستان خط حمله استقلال را متحول کرد و نقش بسیار پررنگی در نتایج خوب تیم نکونام در هفته‌های اخیر داشته است. همچنین اوستون اورونوف هم دیگر ستاره ای بود که خیلی زود در ترکیب پرسپولیس جا افتاد و نمایش‌های خیره کننده او نگاه‌ها را به سوی خودش خیره کرد.

تکنیک بی‌نظیر اورونوف و تاثیرگذاری‌اش روی بازی‌های پرسپولیس باعث شد تا او ستاره بی چون و چرای سرخ‌پوشان در نیم فصل دوم باشد. این دو ستاره ازبک خیلی زود به بازیکنان محبوبی در بین هواداران پرسپولیس و استقلال تبدیل شدند و حالا که لیگ به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، هواداران دو تیم پرسپولیس و استقلال نگران جدایی این دو ستاره هستند. پیگیری‌های ما در این خصوص نشان می‌دهد هم ماشاریپوف و هم اورونوف برای فصل آینده با تیم‌های خود قرارداد دارند و هیچ بند فسخی هم برای جدایی آن‌ها وجود ندارد.

به این ترتیب این دو بازیکن فصل آینده هم در فوتبال ایران حضور خواهند داشت مگر اینکه به صورت توافقی و با رضایت باشگاه خود اقدام به جدایی کنند. این دو ستاره که از آن‌ها به عنوان هدیه‌های زمستانی پرسپولیس و استقلال یاد می‌شود، اگر حقوق خود را به موقع دریافت کنند و از این بابت خیالشان راحت باشد، مشکلی حتی برای تمدید بلند مدت قرارداد با تیم‌های خود ندارند و پرسپولیس و استقلال می‌توانند برای سال‌های بعد هم از حضور این دو بازیکن باکیفیت بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: استقلال و پرسپولیس را «آسیایی» ببندید!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲۰
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    بی عُرضگی و کوچ کردن مبتدی خودشون را گردن داور می اندازند برید یکذره شهامت و فوتبال بازی کردن از سرورتون ارتش سرخ یاد بگیرید.
  • تعصب سرخ IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    اگر تمام تقصیرهارو گردن داور نیاندازند، چکار بکنند حالا یک پنالتی هم براتون نگرفته باشند اینقدر شما بدبختید که نتونستید یک گل به تیم ته جدولی بزنید ما ده نفره همین تیم را بردیم.
  • کاراگاه قرمز IR ۰۲:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    وقتی نتیجه نمیگیرند تمام تقصیر هارو گردن فدراسیون، رئیس آن و کمیته داوران می اندازند شما چقدر بیچاره اید.
  • عدالت خواه IR ۰۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    توجه کردید از وقتی جواد چکش به جلگه مربیان لیگ پیوسته حاشیه های فوتبال ایران هزار برابر شده،انصافا" شوتش کنید بره جائیکه عرب نیزه انداخت.
  • ارتش سرخ IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    سر مربی کیسه میگه همه تیمها مثل شله زرد، گورجه فرنگی تُرکی و فس فس با سرورشون مشکل دارند، خُب اگر یکذره به مغزت فشار بیاری متوجه میشی همه این تیمها از بُخل و حسادتشونه، وقتی ده سالی یک جام گیرشون نمیاد باید این ری اکشن را داشته باشند از قدیم گفته اند حسود هرگز نیاسود. 😝😝😝🚩
  • عدالت IR ۰۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    واقعا"همه لذت بردند از این بازی فوتبال، ای کاش تیم کیسه یکذره جوانمردی داشت و میگفت آنها مزد تلاشان را گرفتند و ما مزد بد بازی کردنمان را گرفتیم، و امتیاز دادنشان را به بازی خوب حریفشان ربط میدادند نه به اشتباه داوری، آخه کجا رفته مردانگی و شرافت در ورزش!!!!!!!!!
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    چکش یکخورده ظرفیت و طاقتت را بیشتر کن تا همینجا هم با شانس و اقبال بلند دوم جدولی، دومی حق تیم سپاهان یا تراکتوره نه شما.
  • کیسه دوز سرخ IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    هرچی فکر میکنم حیف این جواد چکشه که تو ایران مربیگری میکنه چکش باید بره لالیگا و سر مربیگری یک تیم دسته چهارمی را بعهده بگیره تا اینقدر تو ایران حیف نشه.
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    پیشاپیش قهرمانی ارتش سرخ را تبریک میگم چون واقعا"خدا هم طرفدار پرسپولیسه .❤️❤️❤️❤️❤️❤️🚩
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد کیسه عاشق اینه که سر تیتر روزنامه ها بشه و بخاطر این هرکاری میکنه ،فکر میکنه با هوچی گری میتونه روی داوران تأثیر بگذاره و داوران را به ناحقی وادار کنه ، زهی خیال باطل چکش .
  • عدالت سرخ IR ۰۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    کادر فنی استقلال کمبود بار علمی فوتبالشون را می‌خواهند با حاشیه سازی و و هوچی‌گری جبران کنند .
  • ارتش سرخ IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    یکی به این کیسه کش ها بگه با دیدن نظرات کارشناسان داوری یکذره شرم و حیاء کنید و خجالت بکشید بنظر اکثریت کارشناسان بازی پرسپولیس و اس.خوزستان شاهکار داوری بوده .
  • عدالت قرمز IR ۰۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای رضاوند یکبار با فریب داوری علیه ارتش سرخ پنالتی گرفتی ایندفعه نتونستی داوری را فریب بدی ، در ضمن قسم خوردی اگر پنالتی نبود فوتبال رو می‌گذاری کنار ، پس به قسم ات عمل کن .
  • قرمز آتیشی IR ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    همین امروز کار کیسه یکسره میشه بجان کیسه کش ها
  • آتش سرخ IR ۰۳:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بازی آخر کیسه چه شود: رضای عنایت دوست داره به کیسه حال بده و با تفاضل بالا ببازه ،از طرفی تیمش اوت هم شد به درک ، اصل پاچه خواری کیسه هاست که باید انجام بشه ، از یک طرف وجدان و شرافت هم مـد نظرش هست آخه یکروز میخواد سرمربی بارسلون بشه ، اگر تیمش بره لیگ پائین تر و کارنامه کاریش خراب میشه عجب دو راهی سختی ، بقول خیابانی یعنی چکار میکنه ،بیچاره فقط مسئولین پیکان ،باید چه تاوانی پس بدهند .🤭🫣🤕🙄
  • کاراگاه قرمز IR ۰۴:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای دقیقی نشان داده بودی انسان با شرافتی هستی ، پس چرا از هوادارهای کیسه عذرخواهی میکنی ، نکنه شما مربی کیسه هستی و ما خبر نداریم ، خیلی این حرکت شما زشت و شنیع بود .
  • کاراگاه قرمز IR ۰۴:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    شده باعث خنده ، الان نه هفته است که پیشکسوتان و تمامی مسئولین کیسه خواب ،میگن به دلمون افتاده بازی بعد پرسپولیس امتیاز از دست میده و باز خدا نمیگذاره لطفا"دکانتان را ببندید و بجاش مغازه باز کنید بشینید تا ننه سکینه واسش خواستگار پیدا بشه ، رفقا لیگ تموم شد و باز شما دارید ......
  • ارتش سرخ IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    به امید خدا ، که همچنان به دلشان بماند .
  • عدالت قرمز IR ۰۱:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    از این به بعد هوادارها و کل تیم کیسه ،باید دست بدعا بشن و به محرم نوید کیا التماس کنند تا از پرسپولیس سرورشون امتیاز بگیره ، عاجزها محرم در دوران فوتبالیش هم بعداز سپاهان پرسپولیس را دوست داشت پس برید دست به دامن اشخاص دیگه بشید، راستی میگن یکی از توپ جمع کن های مس استقلالیه ، آخ ،که شما چقدر بدبختید .🤭😝😍🤩
  • تقاص سرخ IR ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    شنبه موقع گرفتن تقاص است جواب تمام ناحقی تون را میگیرید چون خدا هم طرفدار ماست .🚩😍😍😍

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی