عالیشاه: غافلگیر شدیم اما مردانه جنگیدیم/ دست هواداران را می‌بوسم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در نیمه اول غافلگیر شدیم اما در نیمه دوم به بازی برگشتیم و توانستیم یک پیروزی خوبی را کسب کنیم.

 امید عالیشاه در پایان دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: پس از دریافت ۳ گل تمام تلاشمان را کردیم تا به بازی برگردیم و خدا را شکر توانستیم با به ثمر رساندن گل چهارم پیروز از زمین خارج شویم. دست تک تک هواداران پرسپولیس را که در ورزشگاه حضور داشتند، می‌بوسم که صبوری به خرج دادند و از ما حمایت کردند.

او ادامه داد: هنوز چیزی تمام نشده و خوشحالی پیروزی برابر استقلال خوزستان باید همین امشب به پایان برسد تا خود را برای دو بازی آینده آماده کنیم. ما تمام توانمان را برای این تیم می‌گذاریم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم.

عالیشاه در پاسخ به این سوال که چه اتفاقی در رختکن پرسپولیس در بین دو نیمه رخ داد که باعث کامبک زدن این تیم شد، گفت: اتفاق خاصی رخ نداد و واقعاً غافلگیر شدیم. پیش از شروع نیمه دوم با بازیکنان صحبت کردیم و اعلام کردیم که حالا ما بازی را واگذار کردیم اما داخل زمین به گونه‌ای ظاهر می‌شویم که از عملکرد خود لذت ببریم و حداقل می‌توانیم بگوییم که نهایت توان خود را گذاشته‌ایم که خدا را شکر الحمدالله این صحبت‌ها جواب داد و امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

کاپیتان پرسپولیس خاطر نشان کرد: گل اول را روی اشتباه فردی دریافت کردیم اما در گل دوم استقلال خوزستان واقعاً غافلگیر شدیم اما در مجموع از هواداران پرسپولیس تشکر می‌کنم و واقعاً مستحق این پیروزی بودند. همه بازیکنان قدر پیراهنی که پوشیده‌اند را می‌دادند و مردانه برای پرسپولیس بازی می‌کنند. داور یک صحنه پنالتی که به نظرم روی اوستون ارونوف خطا شد را داور اعلام نکرد.

بیشتر بخوانید: معجزه ایمون زاید را ندیده بودم ولی این را دیدم/ بین دو نیمه به پرسپولیس شوک وارد شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • ساوالان IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    اره جون ع..ت مردانه جنگیدید نون داور وکم کاری اقایی پور راخوردید
  • نعیم IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آره خیلی درست میگه!! چنانچه عین همین اتفاق که برای استقلال خوزستان توسط داور کوپال صورت گرفت برای شما بود مشخص میشد که کارشناسان مهربان چگونه عصبانیت خودشان را نشان میدادند. یازده نفره کاری نتوانستید انجام بدهید+ یازده نفر هم کوپال سه امتیاز به کیستون واریز شد.اما غافل از اینکه یکی از صفات پروردگار صبر هستش.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی