شوک نویدکیا به رفسنجانی‌ها: شانس جدا شدنم بیشتر از ماندنم است/ این‌ها مرا نگران نمی‌کند!
منبع: فارس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی مس رفسنجان گفت: با توجه به شرایط موجود فکر می کنم شانس جدا شدنم بیشتر از ماندنم است.

محرم نویدکیا پس از برتری یک بر صفر مس رفسنجان مقابل ملوان اظهار داشت: تا دقیقه ۷۵ یک بازی فوق العاده را به نمایش گذاشتیم و از دید من استثنایی بود. ملوان یکی دو موقعیت داشت، اما بعد از آن باهوشتر بازی کمردیم و فضاها را پوشش دادیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم می‌توانستیم حتی با ۳، ۴ گل ببریم. نشان دادند که تا این مرحله بیخودی پیش نیامده اند و کیفیتش را دارند. وقتی در انزلی با ملوان اینچنین بازی می‌کنید، قطعا حرف‌های زیادی برای گفتن دارید و امیدوارم در بازی های بعدی هم ادامه داشته باشد.

سرمربی مس رفسنجان با اشاره به اینکه یک مقدار از دست خودم ناراحت شدم، گفت: یکی دو تعویض ما آنطور که می‌خواستم نبود و مقصر آن هم خودم هستم و همین باعث شد از دقیقه ۸۰ به بعد فشار زیادی را متحمل شویم. در دقایقی که آنها فشار می‌آوردند و احساسی بازی می‌کردند، می توانستیم بهتر بازی کنیم. همان موقعیت‌هایی که نزدیم باعث شد فشار روی ما بیشتر شود.

نویدکیا در پاسخ به این سوال که از لحاظ آماری یکی از مربیان موفق هستید و با این شرایط برای فصل بعد چه برنامه‌ای دارید؟ عنوان کرد: یک قراردادی با مس دارم و بارها در این مورد صحبت کردم. روز اول برای اینکه نمی‌دانستیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد، یک بندی در قرارداد گذاشتیم که آخر کار هم من و هم باشگاه بتوانیم با هم صحبت کنیم و اگر شرایط فراهم نبود و آنها مرا نخواستند یا من راضی نبودم، بتوانیم از هم جدا شویم.

وی ادامه داد: فکر می‌کنم فعلا شانس جدا شدنم بیشتر از ماندنم است چرا که  سال‌های سال در تیمی بازی کردم که همه چیز منضبط بوده و اینها مرا نگران نمی‌کند. شرکت حمایتی که باید از باشگاه بکند را نمی‌کند و ممکن است با هم آینده‌ای نداشته باشیم. در نهایت همه چیز به ۲، ۳ هفته آینده که از لیگ مانده بستگی دارد.

بیشتر بخوانید: نکونام را اخراج کنید!/ درخواست هواداران استقلال از هلدینگ با هشتگ! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • جواد پران نژاد IR ۰۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    ماندن محرم به اخراج سرپرست باشگاه مس رفسنجان بستگی داره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی