پسر ازبکستانی فرشته نجات پرسپولیس/ ۹ امتیاز در یک نیم‌فصل برای گرفتن صدر
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اوستون اورونوف بازیکن ازبکستانی تیم پرسپولیس در طول نیم فصل دوم یکی از موثرترین بازیکنان این تیم در رقابت‌های دور برگشت به شمار می‌رفت.

وینگر ازبکستانی تیم پرسپولیس که در دیدارهای نیم فصل دوم به چهره شاخص تیم تبدیل شده با به ثمر رساندن چهارمین گل پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان باز هم در پیروزی این تیم و کسب ۳ امتیاز تاثیر مستقیم داشت.

اورونوف اولین گل ۳ امتیازی خود را در دیدار مقابل گل گهر سیرجان به ثمر رساند. در دقیقه ۲۸ پرسپولیس با تک گل این بازیکن ۳ امتیاز آن دیدار را به حساب خود واریز کرد.

اورونوف در دیدار مقابل نساجی نیز در دقایق ۶ و ۶۹ دوبار دروازه این حریف را باز کرد تا نتیجه در پایان دو بر یک به سود پرسپولیس تمام شده و ۳ امتیاز دیگر به جمع امتیازات سرخ‌ها واریز شود.

آخرین گل ۳ امتیازی این بازیکن نیز در دیدار مقابل استقلال خوزستان بود که پس از تساوی ۳ بر ۳ در دقیقه ششم وقت‌های تلف شده پایان بازی اورونوف گل سه امتیازی اش را به ثمر رساند و پرسپولیس را پس از ماه ها به صدر جدول برگرداند.

اورونوف گل دیگری هم در دیدار مقابل فولاد به ثمر رساند. بازی که پرسپولیس ۴ بر ۲ برنده زمین را ترک کرد. اورونوف در آن دیدار در دقیقه ۳۵ گل اول تیم پرسپولیس را به ثمر رسانده بود. او در حال حاضر ۵ گل برای پرسپولیس به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: بیانیه احساسی پرسپولیس بعد از گرفتن صدر جدول/ سلاح‌های نامتعارف را به سوی‌مان شلیک کرده‌اند؛ با شما آماده‌ایم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • 6 IR ۱۱:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    چی خریدیم ماشااله چی خریدندندند خخخ
  • کاربر جدید IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    به هر حال سه گل ماقبل ارونوف را به وجد آورد واگر آن گل را فصل اخطاب قرار نمیداد هیچوقت خودشو نمیبخشید . شماهم جامع نگر باش ،لطفاً.
  • صفقلی IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    آقا از چی خوشحال هستین هوادران پرسپولیس از ساعت یک شب بعد از برد پرسپولیس دسیسه ها و دستهای پلیس ناپاک بیرون از فوتبال فعالیت خود را دو چندان کرده اند که نگذارند محبوبیت تیم مردمی ملت و تیم مردم عادی و عام اول بشه از همون اول هم همینطور بوده اگر نه رقیب لین روزهای پرسپولیس که زمین و زمان خورشید و کل مردم ایران و خاورمیانه و جهان رو پرسپولیسی ميدونند و توهم توطئه مثل همیشه ولشون نکرده بایستی منحل می‌شد چون نماد طاغوت بوده نماد نظام شاهنشاهی بوده و علنا توسط نزدیکان شاه و تیمسارهای نزدیک به شاه مدیریت می‌شده و اسم تاج روی آن گذاشته بودند ولی بخاطر تعلق خاطر فرزندان و تعدادی از مسئولین وقت این اتفاق نیوفتاد و فقط بجای منحل شدن اسم این تیم فقط عوض شد ولی متأسفانه رسم آن تیم که خاص بودن دانه پروری و تک بودن و خود را برتر از دیگران دید و هزاران مشکل دیگر هنوز هم با آنها هست کما اینکه طاقت باخت یا تساوی ندارند و با یک تساوی از بالا تا پایین مملکت را زیر سوال می‌برند و اگر ترس از امنیت و قدرت نظام نبود تهمت هایی هم به نظام و موجودیت ایران می‌زدند کما اینکه به هر کس و هر چیزی توهین و اهانت میکر
  • صفقلی IR ۰۴:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    ببخشید نظر قبلی من اشتباه نگارشی پیدا کرده بعد که ارسال رو زدم خوندم دیدم در یکی دو جا اشتباه تایپی ایجاد شده در جاییمیخواست بنویسم دستهای ناپاک پلید تایپ شده (ناپاک پلیس ) لطفا اگر امکان اصلاح داره اصلاح تایپی بشه اگر نه نظر قبلی من که با اسم (( صفقلی )) فرستادم رو چاپ نکنید ممنون

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی