۶
دلیل انتقال طارمی به اینتر مشخص شد/ قهرمان ایتالیا چرا مهاجم ایران را پسندید؟
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گاتزتا دلو اسپورت تطبیق‌پذیری بالای مهدی طارمی را علت اصلی خرید او از سوی باشگاه اینتر دانست.

قرارداد مهاجم ۳۱ساله پورتو با این تیم پرتغالی به پایان رسید و او تصمیم گرفت به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر شود. اینتر در کنار این بازیکن ایرانی، پیوتر زیلینسکی، هافبک ناپولی؛ را نیز به خدمت گرفته است.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت به بررسی انتقال مهدی طارمی به اینتر پرداخت و توضیح داد چرا پیرو آوسیلیو، مدیر ورزشی اینتر، مهدی طارمی را مد نظر گرفت و در نهایت با او به توافق رسید.

مدیر اینتر، طارمی را به عنوان بازیکنی مناسب برای تقویت بخش هجومی تیم تحت هدایت سیمونه اینزاگی به این مربی معرفی کرد و اینزاگی نیز موافقتش را با خرید طارمی اعلام کرد. در واقع توانایی بازیکن ایرانی در بازی به عنوان مهاجم مرکزی یا مهاجم کناری دلیل علاقه اینتر به او بوده است.

این ویژگی آوسیلیو را متقاعد کرد که برای جذب بازیکن ایرانی پافشاری کند. همه چیز نهایی شده و فقط اعلام رسمی انتقال طارمی به اینتر باقی مانده است. ستاره پورتو به این ترتیب به‌زودی در کنار لائوتارو مارتینس بازی خواهد کرد. این بازیکن آرژانتینی با مارکوس تورام که تابستان گذشته در یک انتقال آزاد به نراتزوری پیوست، همکاری خوبی داشت و طارمی در مواقع لزوم می‌تواند جایگزین هر یک از این دو نفر در بازی‌های فصل آینده شود. مارکو آرناتوویچ نیز می‌تواند به عنوان گزینه چهارم باقی بماند. این در شرایطی است که الکسیس سانچس با اتمام قراردادش در پایان فصل به سمت درهای خروجی خواهد رفت.

طارمی هفته قبل به میلان سفر کرد. فدریکو پاستورلو، مدیر برنامه‌های مشهور فوتبال ایتالیا، در پستی اینستاگرامی که بعداً حذفش کرد، این موضوع را فاش کرد. این مدیر برنامه که روی انتقال این بازیکن ایرانی به اینتر کار می‌کرد، اعلام کرد که طارمی خیلی زود شیفته شهر میلان شده است.

مهاجم ایرانی در این فصل با ۱۰ گل و هفت پاس گل در تمامی رقابت‌ها کارش را با پورتو به پایان برد.

بیشتر بخوانید: عکس| سردار آزمون و مرتضی پورعلی‌گنجی در جت اختصاصی

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • 🚩🫡👑پرسپولیس 👑میرعلی آریان پور US ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    نکونام داشت تو رختکن بازی پرسپولیس رو میدیدو دو دستی میزد سرش،تو کنفرانس هم بجای صحبت کردن درباره تیم خودش،فقط درباره پرسپولیس صحبت کرد،چون بازی پرسپولیس رو دیده بود پیش خودش میگفت اگه ما تیم استقلالی و ادعای قهرمانی با بردهای ۱_۰ هستیم،پس این پرسپولیس ها کی اند،داشت بازی پرسپولیس رو میدید که شاید فقط جای هوچی‌گری یه کم هم مربیگری یاد بگیره😂😂😂😂😂😂
    • لیورپولیم IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
      الان به تبتر چه ربطی داش
  • هیپکس IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    هرکی پرسپولیسی باشه لیاقت بهترین هارو هم داره عای طارمی هم تاج سره ماعه💫
  • امیرحسین حاجی زاده IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    پرسپولیس طارمی دایی باقری مهدوی کیا کریمی و خیلیا دیگه رو داره ولی استقلال قایدی و دیگه کی..!؟ 🤔🤔😂😂😂رو داره...
  • لنگی پور فردوسی پور IR ۰۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    استقلال پاشا زاده و یزدانی در بوندسلیگا نکونام در لالیگا آندو در پرمیر لیگ قابل توجه لنگی ها
    • ناشناس IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      کدوم تیمم خیلی مهمه مثلاً اوساسونا😃😂🤣😂🤣😄😂🤣😂

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی