شنبه ۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۹
۱۰ |
۱
لقب ستاره پرسپولیس عوض شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

وحید امیری بازیکن باتجربه پرسپولیس نمایش درخشانی در بازی با استقلال خوزستان داشت.

وحید امیری مصدومیت سختی را پشت سر گذاشت و همین مصدومیت باعث شد این ستاره با اخلاق جام ملت‌های آسیا را از دست بدهد. وحید کم کم آماده بازی کردن در نیم فصل دوم شد ولی فرسنگ‌ها با آن ستاره‌ای که همه می‌شناختند فاصله داشت. امیری در اکثر بازی‌های اخیر نیمکت‌نشین بود و خبری از حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس نبود. درخشش اورونوف و عالیشاه باعث شده بود تا امیری نیمکت‌نشین شود. با این حال مطابق انتظار وحید نه اعتراضی کرد و نه حاشیه‌ای به وجود آورد. او هرروز سعی کرد تا بیشتر تلاش کند و به فرم ایده‌آل برسد. هر زمانی هم که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین رفت، نهایت تلاش خود را انجام داد تا به تیمش کمک کند.

وحید که در بازی با استقلال خوزستان هم نیمکت‌نشین بود، بعد از خوردن ۳ گل در نیمه نخست، در بین دو نیمه راهی زمین شد و در ترکیب قرار گرفت. امیری در این بازی فوق العاده کار کرد و یکی از بهترین‌های پرسپولیس در شب درخشان سرخ‌پوشان در ورزشگاه آزادی بود. امیری ابتدا یک پنالتی برای تیمش گرفت و سپس پاس گل سوم را هم به زیبایی به عیسی آل کثیر داد تا نقش پررنگی در کامبک رویایی پرسپولیس و رسیدن به صدر داشته باشد. امیری که آچار فرانسه پرسپولیس بود، حالا به تعویض طلایی این تیم تبدیل شده و به عنوان بازیکن تعویضی هم می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: تفاوت جالب پرسپولیس نسبت به استقلال/ صدرنشین جدید لیگ، هم بیشتر باخته هم بیشتر گل خورده

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • MIS قرمزته IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    شیر لر تمام نشدنی ، با وقار و باشکوه
  • ققنوس IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    امیری ققنوس !!! ان شاالله همیشه بدرخشی !!!
  • Sadegh IR ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    واقعا همه بازیکن های ایران باید از این شیر مرد درس معرفت اخلاق صبوری یاد بگیرن همیشه سالم و تن درست باشی
  • Sadegh IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    درود واقعا همه بازیکن های لیگ باید معرفت و اخلاق و صبوری رو از وحید یاد بگیرن مرسی ک هستی داش وحید سالم و تندرست باشی
  • پرسپولیس دو آتیشه US ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    امیری با غیرت امیری با تعصب
  • فضولیش ب شما نیومده IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    کاپیتانای ما : فیکس باشن یا تعویضی فرقی نداره بدون اعتراض صدشونو واسه تیم میزارن و بهترین بازی رو به نمایش میزارن و اگه تیم خدایی نکرده ببازه گردن میگیرن و عذرخواهی میکنن و قول جبران میدن کاپیتانای اونا : فقط باید فیکس باشن تعویض بشن وحشی بازی درمیارن ، اگه ببازن باخت شونو به هر چیز و هرکسی ربط میدن الا خودشون ک بازیکن تیمن اینه اصالت و فرهنگ و شخصیت و ادب و معرفت پرسپولیسیا....زنده باد کاپیتان عالیشاه زنده باد کاپیتان امیری زنده باد کاپیتان بیرانوند...و زنده باد کاپیتان کاپیتانا سیدجلال باتعصب پرافتخارترین بازیکن ایران...سرتون سلامت بمونین برامون ...باید بگم یه کلاس اخلاق و ادب واسه بعضیا بزارن
  • علی IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    شیر همیشه شیره حتا اگه پیربشه .بقول غلام خان پیروانی این پسررونمیشه دوست نداشت معرفتش کامله .انشاالله که باشگاه کوتاهی نکنه درحقش وهمیشه کنارش داشته باشه این بزرگ مردرو به عنوان معلم ادب
  • کاربر جدید IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    بله او کاپیتان تیم ملی را هم تجربه کرده و در راه ایران تا مرز جانبازی رفت که درود خدا بر او باد ، باهمه جانبازی (که خدا میداند چه میزان است) بالباس سرخ وصورت سرخ در میادین دوستداشتنی اش آماده تاختن است او هیچ کم فروشی نمیکند ومصداق واقعی حبیب الله است، درود بر شرفش.
  • رنگ ❤️ IR ۰۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    عشقی به مولا آقای امیری همیشه در قلب منی موفق باشی انشالله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی