اولویت هانسی فلیک در بارسلونا؛ این هافبک را می‌خواهم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

آمدن هانسی فلیک به بارسلونا شانس جذب یاشوا کیمیش را افزایش خواهد داد و ستاره بایرن مونیخ اولویت سرمربی آلمانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی خواهد بود.

جدایی ژاوی هرناندس در پایان فصل تایید شد و هانسی فلیک هفته آینده رسماً به عنوان سرمربی جدید بارسلونا معرفی می‌شود. او در حال حاضر کار در بخش نقل و انتقالات را آغاز کرده و می‌خواهد با یکی از شاگردان سابقش در بایرن‌مونیخ دوباره متحد شود. بارسلونا در چند ماه گذشته به دنبال جذب یاشوا کیمیش بوده و با آمدن فلیک، احتمال ورود او به کاتالونیا تقویت خواهد شد. طبق گزارش اسپورت، دکو و فلیک توافق کردند که هافبک بایرن‌مونیخ هدف اصلی آنها برای تقویت موقعیت محوری تیم در تابستان باشد.

بارسلونا بر این باور است که آمدن فلیک به شانس آنها برای جذب کیمیش کمک زیادی می‌کند و امیدوار است با بایرن بر سر قراردادی با قیمت کمتر از ۴۰ میلیون یورو به توافق برسد. شایان ذکر است که قرارداد کیمیش با بایرن تابستان آینده به پایان می‌رسد، بنابراین اگر این بازیکن در هفته‌ها و ماه‌های آینده تمایلی به تمدید قرارداد نشان ندهد، احتمال معامله با بارسلونا با قیمتی پایین‌تر افزایش پیدا می‌کند.

بیشتر بخوانید: سکوت ژاوی بعد از جدایی جنجالی شکست؛ یک‌شنبه از خانه دوم خودم می‌روم/ بارسلونا همیشه در قلب من است

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی