دو برد و دو مساوی برای ۴ تیم قرمز/ دنیا به کام سرخ‌های لیگ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرمز را می‌توان رنگ برنده هفته بیست و هشتم در لیگ برتر دانست.

دیدارهای سه هفته پایانی هر فصل به صورت همزمان برگزار می‌شود تا رقابت در بالا و پایین جدول عادلانه باشد. تیم‌هایی که برای قهرمانی می‌جنگند یا آن‌هایی که به دنبال بقا در لیگ برتر هستند، بدون اطلاع از نتیجه یکدیگر تنها روی بازی خود تمرکز می‌کنند.

این هفته هم رقابت در صدر جدول بین استقلال و پرسپولیس داغ داغ بود، مثل تمام هفته‌های اخیر و در قائمشهر و تهران شاهد تقابل دو رنگ قرمز و آبی بودیم و جالب اینکه در هر دو میدان تیم قرمز به خواسته‌اش رسید!

نساجی در خانه صدرنشین را متوقف و امتیاز گرفت تا در انتهای جدول ۲۶ امتیازی شده و بیشتر از همیشه به بقا امیدوار باشد. استقلال هم ابتدا به مساوی راضی بود، چرا که فکر می‌کرد آبی‌های اهواز در تهران پرسپولیس را شکست داده یا متوقف می‌کنند! اما در ورزشگاه آزادی پرسپولیس که نیمه اول با سه گل بازنده به رختکن رفت، در نیمه دوم غوغا کرد و ۴-۳ پیروز شد تا صدر جدول را پس از هفته‌ها از رقیب بگیرد. اما تنها در این دو جدال تیم قرمز به خواسته خود نرسید!

فولاد یکی دیگر از تیم‌های پایین جدول و در خطر سقوط است. تیمی قرمزپوش که مقابل ذوب آهن به اولین پیروزی خود با عبدالله ویسی رسید تا ۲۵ امتیازی شده و میان خود با دو تیم صنعت نفت و استقلال خوزستان فاصله ایجاد کند. این هفته تراکتور هم در تهران مقابل پیکان به تساوی بدون گل رسید، دیگر تیم قرمزپوشی که نتیجه گرفت. ۴ بازی و ۴ تیم سرخپوش که می‌تواند هفته بیست و هشتم را هفته موفقیت قرمزها معرفی کند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی