خدابنده‌لو: کارهای غیرممکن فقط از پرسپولیس برمی‌آید؛ بزرگی این تیم را دیدیم/ رؤیای من قهرمانی‌ست؛ زود است از جام گرفتن بگوییم
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

محمد خدابنده‌لو هافبک آینده‌دار پرسپولیس با وجود صدرنشینی سرخ‌پوشان در پایان هفته بیست‌وهشتم، معتقد است نمی‌شود با قاطعیت از قهرمانی صحبت کرد.

محمد خدابنده‌لو هافبک جوان و آینده دار پرسپولیس در هفته‌های اخیر کمتر مورد استفاده قرار می‌گرفت و دقایق کمی بازی کرد. در بازی با استقلال خوزستان اما محمد از ابتدای نیمه دوم و زمانیکه تیمش با ۳ گل از حریف عقب بود به زمین رفت و نمایش بسیار خوبی هم داشت. خدابنده‌لو در این فصل بالاخره به رویای بچگی خود که پوشیدن پیراهن پرسپولیس بود، رسید و حالا یکی از مهره‌های تاثیرگذار این تیم محسوب می‌شود. صحیت‌های خدابنده‌لو را در خصوص برد مهم پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان و البته صدرنشین شدن این تیم در لیگ می‌خوانید.

فکر می‌کردید تا این حد بازی مقابل استقلال خوزستان سخت شود؟
واقعیتش را بخواهید نه فکرش را نمی‌کردیم. برای برد به زمین رفتیم و هدفی جز کسب ۳ امتیاز نداشتیم. با این حال نیمه اول خوبی نداشتیم و بازی را بد شروع کردیم. البته در نیمه اول هم چند فرصت خوب داشتیم که تبدیل به گل نشد. با این وجود در نیمه دوم هرچه داشتیم گذاشتیم و به چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

قبول داری این بازی یکی از عجیب‌ترین بازی‌های پرسپولیس در تاریخ لیگ برتر بود؟
بله واقعا بازی عجیبی بود. تلخ شروع شد ولی با شیرین‌ترین حالت ممکن به پایان رسید. دم همه بچه‌ها گرم که از جان مایه گذاشتند و توانستیم این بازی بسیار سخت را ببریم. پرسپولیس قبلا هم بارها کامبک زده و بار دیگر عظمت و بزرگی اش را ثابت کرد. انجام کارهای غیرممکن از پرسپولیس برمی‌آید و تیم‌های بزرگ می‌توانند به این شکل به بازی برگردند. البته باید از هوادارانمان هم تشکر کنم که واقعا سنگ تمام گذاشتند و به تیم انرژی دادند تا به این برد مهم برسیم.

در بین دو نیمه در رختکن چه گذشت؟
همه از نتیجه به‌دست آمده ناراحت بودند و جو سنگینی حاکم بود. اوسمار و بزرگترهای تیم کمی صحبت کردند و سعی داشتند بازیکنان را از نظر روحی آماده نیمه دوم کنند. خداراشکر در نیمه دوم ورق به نفع ما برگشت و سربلند شدیم.

خدابنده‌لو: کارهای غیرممکن فقط از پرسپولیس برمی‌آید؛ بزرگی این تیم را دیدیم/ رؤیای من قهرمانی‌ست؛ زود است از جام گرفتن بگوییم

عده‌ای از هواداران در نیمه اول علیه بازیکنان و کادرفنی شعار دادند و حتی بعضی‌ها هم ورزشگاه را ترک کردند. در این خصوص چه صحبتی داری؟
خب طبیعی بود که هواداران ناراحت باشند. در اوج بازی‌های لیگ و وقتی ما در کورس قهرمانی هستیم، آن‌ها انتظار نداشتند در یک نیمه ۳ گل بخوریم و ناراحتی آن‌ها قابل درک بود. با این حال دمشان گرم که خیلی به ما انرژی مثبت دادند و به نظر دلیل اصلی کامبک ما هواداران بودند. من وقتی وارد بازی شدم فقط تیم و بچه‌ها را تشویق کردند و من چیزی جز این نشنیدم. امیدوارم در پایان فصل هدیه خوبی به آن‌ها بدهیم و قهرمان شویم.

تو همیشه رویای بازی برای پرسپولیس را داشتی و حالا می‌توانی اولین قهرمانی‌ات را با این تیم جشن بگیری. چه صحبتی در این رابطه داری؟
خب پرسپولیس عشق بچگی من بوده و همیشه هوادار این تیم بودم. خوشحالم به آرزوی خودم که بازی برای پرسپولیس بود، رسیدم. قهرمانی با تیم محبوبت فوق العاده خواهد بود و همیشه این رویا را در ذهنم داشتم. امیدوارم در نهایت بتوانیم قهرمانی را به‌دست بیاوریم و شرمنده هواداران نشویم.

با تساوی استقلال در بازی مقابل نساجی، حالا قهرمانی دست شماست و می‌توانید با دو برد دیگر جام را به خانه ببرید. دو بازی پایانی را چطور می‌بینی؟
کار سخت است و هیچ بازی راحتی وجود ندارد. ما باید بازی‌های خودمان را ببریم و قهرمان شویم. صحبت از قهرمانی هنوز زود است و نباید از حالا خودمان را قهرمان بدانیم. باید تلاش کنیم و سخت بجنگیم تا در هر دو بازی باقی مانده هم پیروز شویم. آن‌وقت می‌توانیم در مورد قهرمانی صحیت کنیم. فعلا همه تمرکزمان روی دو بازی پایانی خواهد بود و باید با تمام قوا در این دو بازی به میدان برویم تا ۶ امتیاز باقی مانده را بگیریم و قهرمان شویم.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶
  • رمضانی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    چرا این کارهای غیرممکن در آسیا رخ نمیده و همان دور اول رفوزه میشی ؟؟ اوه ببخشید جوابشو گرفتم اونجا برادران حیدری متخصص قهرمانی پرسپولیس تشریف ندارند. چقدر بد!!
    • ممدلی DK ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      جو گیر شدن, کارهای بزرگ فقط از دست داوری بر میاد.
    • سرخ IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      عروس آسیا که کیسه است اخوی حداقل ارتش سرخ دو فینال واقعی را دیده و مانند عروس آسیا هیچوقت در دور مقدماتی حذف نشده
    • 🇮🇷💙⭐⭐💙🇮🇷 IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      بله این کارهای غیر ممکن که در هیچ کجای دنیا نظیر ندارد فقط از دست لنگ مافیایی بر میاد هیچ کجا وقتی تیم سه گل عقب هست از زمینو هوا بداور حمله وتهدید نمیکنن که داور در نیمه دوم فقط هدفش دراوردن بازی برای لنگ باشه
  • حاج علی IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    هر مربی ایرانی بجای اوسمار بود همان نیمه ی اول سرم لازم میشد .دمش گرم که در چنین شرایطی رو پا ایستاد و با تغییر شرایط و البته هوش و ذکاوتش ورق را برگرداند . حالا جا دارد از حاجی مایلی بپرسید شکست نیمه ی اول را باید بپای کی بنویسند ! و برد شیرین با ۴ گل اخر بازی را بنام کی ! جواب هم روشنه .باخت نیمه ی اول را میندازه گردن اوسمار !برد نیمه ی دوم رو اثرات مربی قبلی میدونه !خخخ خخخ
  • ساوالان IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این لنگیا هول برشون داشته شما بدون کمک داور سه هیچ همیشه از استقلال خوزستان عقب هستید
  • اهواز IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کارهای غیر ممکن فقط کمیته داوران بر می آید تا این جا هجده امتیاز پرسپولیس از اشتباهات داوری سود کرده
  • مراد IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ بزرگی تیم لنگ با کمک داور و فدراسیون
  • امید IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تا دقیقه 70 داور مسابقه دو تیم استقلال خوزستان و پرسپولیس دید پرسپولیس زورش به استقلال خ نمیرسه اخراج پنالتی گل دوم آفساید این است فوتبال پاک
    • کیسه؛طبل تو خالی برای تمام فصول!! AT ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      گل دوم آفساید!؟؟؟؟؟؟؟ یعنی شماها هوچی گری را به مرحله جدیدی رسانده اید! خسته نمیشد از این همه دروغ؛ خود فریبی؛ هوچی گری؟ ببین هم اخراج بازیکن کیسه خ! درست بود هم تمام گل های پرسپولیس؛ تیم کیسه مقابل نساجی مازندران هیچ موقعیت گل و حمله ای نداشت؛ کیسه مقابل نساجی در حد تیم دسته سه ظاهر شد! بر روی بازیکن کیسه هم اصلا خطای پنالتی رخ نداد؛ ببین شماها با همین فرمون توهم و هوچی گری تون پیش برید! خیلی خوبه؛ ما هم با فرمون قهرمانی! ادعاهای دروغین شما هم هیج گونه ارزشی ندارد! دیگه تاریخ مصرف این همه غر زدن و نق زدن و هیاهو و فریبکاری به سر رسیده! شماها تاریخ مصرف گذشته اید!!
  • Faramarz IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این تغییر نتیجه را علاوه بر بازی خوانی مطلوب و تعویض های درست اوسمار باید به شخصیت قهرمانی پرسپولیس هم مربوط دانست .تیمی که پیشینه بزرگی دارد شک نکنید که روح بزرگی هم دارد
  • ع ق QA ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    هم فوتبالی هم اخلاقت به پرسپولیسی بودن می خوره خیلی به این فوتبال و حرفهای کودکانه استقلالی ها اهمیت نده
  • کاربر جدید IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    بدون شک خلق موفقیت های بزرگ اتفاقی نیست. برای کار بزرگ کردن باید بزرگ بود. تکیه برجای بزرگان نتوان زد به گزاف مگر اسباب بزرگی همه آماده کنی، بشنو این نکته که خود را ز غم آزاده کنی خون خوری گر طلب روزی ننهاده کنی . بزرگ بودند وخدا همراهیشان کرد و روزی شان هم بزرگ داد.
  • م ع IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    البته کارهای غیرممکن و ضد اخلاقی،فقط از،شما برمیاد البته فقط تو ایران تو آسیا درجا میزنید
  • فرقی IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کار بزرگ فقط از داوران لنگی بر میاد
  • سعید IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد نکونام: قضاوت های بیژن حیدری را ببینید. او قهرمان لیگ را مشخص کرده است. 🔴قضاوت بیژن حیدری در این فصل برای سرخابی ها: 🔵استقلال: سه بازی/ دو برد/ یک تساوی 🔴پرسپولیس: دو بازی/ یک تساوی/یک باخت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی