کلید انتقال ستاره پرسپولیس در دست یک نفر!/ احتمال جدایی بازیکن ملی‌پوش در پایان فصل
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس در پایان فصل تمام می‌شود و شایعاتی درخصوص انتقال این بازیکن به تراکتور مطرح شده است.

چند هفته‌ای است که شایعه جدایی مهدی ترابی از پرسپولیس در بسیاری از رسانه‌ها و همچنین ازسوی برخی از پیشکسوت‌های این باشگاه مطرح شده و اینطور که به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور به طور جدی دنبال وینگر ملی‌پوش سرخ‌هاست اما ظاهرا بعد از ماجرای زنوی مالک تراکتور درمورد واگذاری این باشگاه شانس انتقال ترابی کاهش پیدا کرده است.   

ترابی روز گذشته در مصاحبه بعد از بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان صراحتا اعلام کرد که با هیچ تیمی برای فصل آینده مذاکره نکرده اما از آنجا که قرارداد این بازیکن با سرخ‌پوشان در پایان فصل تمام می‌شود احتمال جدایی ترابی وجود دارد چرا که تا این لحظه به پیشنهاد تمدید پرسپولیس واکنش مثبتی نداشته است.

در نهایت باید منتظر ماند و دید که بعد از پایان فصل شماره ۹ پرسپولیس در جمع سرخ‌پوشان پایتخت ماندنی می‌شود یا تصمیم دیگری می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: پاسخ ستاره پرسپولیس به شایعه حضور در تراکتور/ دوست ندارم صحبتی انجام بدهم که هواداران ناراحت شود

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • جعفر IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    مهدی هیچ جانمیره پرسپولیس خانه اول واخرمهدی هستش وتعصبی که ازمهدی داریم توی تیم میمونه ان شاالله
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    عشق فقط مهدی لیموچی که آب پاکی ریخت رو دست جواد چکش کیسه نشان ،مهدی جان از همین حالا جایت رو تو قلبمون باز کردی.❤️🚩
  • شاهین IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نکونام به. خوذش باخت چرا ۱ازقبل از در بی که جندین امتیاز از رقبا جلو بود شروع کرد به هوچیگری وحرفا ی بی ربط اینده نگری می کرد که اگه کم اورد بگه من گفتم ۲ امتیازات قابل توجهی جلوبود هی امتیاز از دست داد وایشان چسبید به حاشیه تا تیم بقول خودش رقیب جلو افتاد ۳تیمی جلو افتاده بدون توجه به رقیب باید فقط برد بیاره واین انگیزه را به تیمش القا می کرد ۴ اگه به نساجی میزد پرس پولیس داور ده مورد به نفع پرس پولیس می گرفت تیم استقلال جلوبود وتمام میشد ۴ ههنوز هیچی معلوم نیست برخلاف اینکه میگه ما میجنگیم بیشتر توحاشیه است وتویین به تیما چرا مگه تیم نساجی ویا استقلال شخصیتتیمی ندارند خوب اوناهمdبرا بقا میجنگند حالا داور یک اشتباهی کرد نباید به شخصیت تیم نساجی تویین کند زیرا او توانسته از توامتیاز بگیره ۵باشگاهتون بیانیه داده پاسخ به پرس پولیس کع داور بیسث امتیار دادن. به پرس پولی واتفاقا اوناهم گفتند که داورا، ۱۸ تاامتیاز دان به استقلال گیرم دوتاش درست وبی عیب نقص باشه تفاوت امتیارات،عد ۲ میباشه ایا درمبقابل پنج امتیاز داورا دو امتیا ز بیشتراز شما به رقیب دادن پس شما ضعیف بودین نه قشر زحمت کش د
  • کلانتر قرمز IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    یک پیشگو گفته پرسپولیس همین هفته قهرمانی اش را جشن میگیره ، حالا بشین و تماشا کن .
  • عشق قرمز IR ۰۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    عاشقتم « پرسپولیس » که هیچوقت ما را خجالت نمی‌دهی ، واقعا"عشق ❤️❤️❤️❤️❤️❤️🚩🚩🚩🚩🚩🚩
  • ارتش سرخ IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خدا یکی ، عشق هم یکی ، «پرسپولیس خدائی ، محبوب همه » ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🚩
  • عدالت قرمز IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    متاسفانه مهدی ترابی هم داره بازار گرمی میکنه خودش هم میدونه هیچ جا برایش ارتش سرخ نمیشه ، به هر تیمی بره فوتبالش تمام که هیچ نابود میشه ، حالا با این تفاسیر هر جا دوست داری بفرما ، خیر پیش یا علی .🚩
  • کارگاه قرمز IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    چکش بیچاره هوچی ، تنها کاریکه خوب بلده هوچی‌گریست ،واقعا"این بابا مدرک مربیگری داره ؟
  • ارتش سرخ IR ۰۳:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    جواد چکش که اینقدر دم از شرافت میزنه لابد یادش رفته در چه مقطعی تیم فولاد را رها کرد و رفت!!!!!!! به همچی آدمی چی میگن ، کیسه کش یکخورده هم خجالت بکش .
  • عدالت خواه IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اهالی تیم کیسه کشان از فوتبال حرفه ای واقعا"چیزی می‌فهمند یا خودشون را زدند به کوچه علی چپ ، تا کی میخواهید تو کار تیم رقیب تون فضولی کنید و دائم درباره شون حرفه‌ای صد من یک غاز بزنید چندین هفته است تیم سرورشون کلامی راجع به اینها صحبت نکرده و در آرامش داره نتیجه میگیره ،اصلا"بعضی هارو جزو آدم حساب نمیکنه .
  • کاراگاه قرمز IR ۰۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    چند ساله کارمون شده داغ گذاشتن به دل کیسه کش ها ، بیچاره ها اینموقع که میشه دست به دعا میشن ، کاش حاجت هم می‌گرفتند چون خدا جای حق نشسته ، این قهرمانیها جواب تهمت ها و ادا و اصول کیسه پاره هاست، باید بیچاره ها زار بزنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی