یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۱
۶ |
۱
اتفاقات ناگوار علیه استقلال و جواد نکونام
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال با تساوی در برابر نساجی صدر جدول را در پایان هفته بیست و هشتم از دست داد و این یکی از اتفاقات تلخ در فصل جاری برای آبی ها بود.

استقلال در بازی با نساجی بر خلاف بازی های گذشته خیلی نتوانست دروازه حریف را تهدید کند و موقعیت های نصف و نیمه این تیم هم از بخت بد آبی ها تبدیل به گل نشد.

در هفته های اخیر اتفاقات هم علیه استقلال بوده است. مصدومیت بازیکنان کلیدی استقلال در هفته های پایانی در نهایت خود را نشان داد و صدرنشینی را از آبی ها گرفت.

بعد از جدایی سعید مهری که بر خلاف میل باطنی جواد نکونام رخ داد کوین یامگا مصدوم شد. همان بازیکنی که اگر در بازی با مس رفسنجان حاضر بود بر خلاف صالح حردانی توپ را به گل تبدیل می کرد و شاید استقلال از جام حذفی کنار نمی رفت. بعد از کوین یامگا نوبت به مهدی مهدی پور رسید که رباط پاره کرد و استقلال بعد از پنالتی زن ایستگاهی زن خود را هم از دست داد.

به این مصدومیت ها آسیب دیدگی آرمین سهرابیان و محمدحسین مرادمند هم اضافه شد. دو بازیکن تاثیر گذار در خط دفاع که به خوبی بازیسازی را بلد بودند؛ به خصوص آرمین سهرابیان که غیب او در بازی با نساجی به خوبی به چشم آمد. در هفته های اخیر بی تعارف اتفاقات ناگوار هم علیه استقلال و جواد نکونام بودند و این در از دست رفتن صدرنشینی بی تاثیر نبود.

بیشتر بخوانید: بازیکن خارجی استقلال در راه پاریس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • کیسه دوز IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    من کیسه پوش همه رو گردن داور میندازم
    • میلاد IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      جواد نکونام از سعید مهری استفاده نمیکرد و در زمان حضورش در این فصل یا در لیست نبود و یا ذخیره بود برچه اساسی میگین نکونام محالف رفتنش بود
  • آه خطیر جاعل IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    شروع شد شتیل بگیران با نوای من چقدر تنهام چقدر مظلومم
  • ناشناس IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اون خطیر بود کار درست می کرد اما چکش می خواست بشه تنها اسطوره نجات بخش
  • ناشناس IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    توکل بر خدا ، هر وقت افشین پیروانی فشار روی داور می زاره نتایج به سرعت تغییر می کنه فصل قبل هم حق تیم مقابل رو ضایع کرد این فصل هم با دویدن دنبال داور خودش و خدای خودش می دونه چیکار کرد بازیکن استقلال که بیچاره سر خورده بود داور اخراجش کرد تیم رو ده نفره کرد و .....اما نباید بازیکنان استقلال تهران به نتایج سایر تیم ها کار داشته باشن و فقط برای برد بازی کنن چون حقشونه قهرمانی خیلی زحمت کشیدن با کلی مشکلات مصدومیت بازیکنان و ....‌این دو بازی رو دلی بازی کنید و همه چی رو به خدا بسپارید آرامش الهی در وجودتون باشه با تمرکز بازی کنید ایشااله به حقتون برسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی