صنعت نفت کماکان در خطر/ الگویی که به شکلی مشکوک در گل‌های یک بازی تکرار شد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تقابل صنعت نفت و شمس آذر یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست و هشتم بود که اتفاقات عجیب و غریبی در آن رخ داد.

صنعت نفت به عنوان قعرنشین لیگ برتر به دنبال یک معجزه برای بقا در سطح اول فوتبال است. با آمدن کمالوند این تیم دو بار در آبادان پیروز شده بود، برابر سپاهان و مس که از تیم‌های قدر لیگ ایران هستند و همین مسئله باعث امیدواری طرفداران برزیلی‌ها شده بود.

بازی رفت دو تیم در قزوین بدون گل مساوی شد. شمس آذر که این فصل پدیده لیگ بوده و با تیمی جوان یقه بزرگان را گرفته است، در این بازی هم حریف آسانی نبود اما این مسابقه در نهایت به تساوی ۲-۲ انجامید تا صنعت نفت کماکان اصلی‌ترین کاندیدای سقوط به لیگ آزادگان باشد، مسابقه ای که نکات جالب کم نداشت و بسیار مهم‌تر از نتیجه بود.

گل اول بازی را تیم میهمان در دقیقه ۴ به ثمر رساند. میزبان در دقیقه ۷ بازی را مساوی کرد و میهمان در دقیقه ۱۳ دوباره پیش افتاد! علاوه بر این گل‌های زود هنگام شکل به ثمر رسیدن هر دو گل شمس آذر بسیار عجیب بود، دوگل کاملاً کپی یکدیگر!

در هر دو گل شمس آذر، ارسال بلند با پای چپ از سمت چپ زمین روی تیر ۲ با ضربه سر مهاجم شمس آذر به تور دروازه میزبان چسبید. اگر فرض کنیم که بار اول اشتباه در جاگیری بوده، تکرار آن در این فرصت کم و فاصله کوتاه زمانی جای هیچ توجیهی باقی نمی‌گذارد. اما هر دو گل تیم میزبان توسط یک بازیکن یعنی میثم تهی دست به ثمر رسید و جالب اینکه هر دو گل صنعت نفت نیز روی اشتباهات عجیب دروازه‌بان و مدافعان میهمان ثبت شد! یعنی گل‌های صنعت نفت هم یک الگوی ثابت و مشابه داشت!

شمس آذر با این مساوی به رتبه ششم دور برگشت رفت و صنعت نفت هم ۲۱ امتیازی شد تا به همراه استقلال خوزستان با ۲۲ امتیاز فعلاً دو کاندیدای اصلی بازگشت به لیگ آزادگان باشند.

بیشتر بخوانید: بهترین‌های هفته ۲۸ لیگ برتر؛ به رنگ سرخ/ مدافعی که در ۱۵ دقیقه همه کارهای یک مهاجم را انجام داد!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • بهنام طاهری IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    سلام اینقدردراین فوتبال کثیف اتفاقاتی کم نظیروبی نظیر رقم میخوره که همه چیز امکانش هست

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی