یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
۰ |
۱
برادرکشی به سبک برادران حردانی!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بازی بزرگ هفته در قائمشهر یک برادر کشی تمام عیار بود.

در هفته بیست و هشتم همه نگاه‌ها به ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر بود که استقلال صدرنشین در مقابل نساجی در خطر سقوط، با تمام وجود به سه امتیاز این مسابقه نیاز داشتند.

استقلال و نساجی با هر متر و معیار در یک خانواده قرار می‌گیرند. از بالا تا پایین باشگاه نساجی طرفداران مشهور استقلال هستند و نیمکت این تیم در این ۶ سال حضور در لیگ برتر فقط یک بار به یک پرسپولیسی یعنی حمید مطهری رسیده است، از جواد نکونام تا محمود فکری و حالا ساکت الهامی روی نیمکت نساجی همه مدعیان نیمکت استقلال هستند!

درون زمین هم که نساجی همیشه از چند بازیکن سابق استقلال استفاده کرده و می‌کند. درست مثل روی نیمکت و دستیاران سرمربیان در مقاطع مختلف، همین حالا روی نیمکت استقلال هم کسانی هستند که سابقه کار در نساجی را دارند. اما این تنها وجهه تقابل برادرانه در این مسابقه نبود. دو برادر واقعی هم درون زمین برای دو تیم بازی می‌کردند و جالب اینکه هر دو در یک پست به میدان رفتند یعنی دفاع راست!

برادران حردانی از باشگاه فولاد به فوتبال ایران معرفی شدند. صالح یک مدافع راست بود و صابر یک وینگر سرعتی، آنها هر دو در یک فصل از فولاد جدا و یکی راهی استقلال شد و دیگری راهی نساجی و هر دو نفر سال‌های اخیر مهره‌های اصلی تیم‌هایشان بودند. اما وقتی در دور برگشت این فصل ساکت الهامی هدایت نساجی را دوباره بر عهده گرفت، پست صابر حردانی را تغییر داد و او را به دفاع راست برد. صابر در هفته‌های اخیر برای تیم محبوب مازندران در این پست بازی کرده و در مقابل استقلال نیز همین جا به زمین رفت.

و البته که در تمام طول این فصل انتخاب اول جواد نکونام برای دفاع راست صالح حردانی بوده که به تیم ملی هم دعوت شد. یعنی این بازی تقابل دو برادر حردانی در دفاع راست دو تیم هم بود که با نتیجه بدون گل تمام شد، یعنی نمره قبولی برای مدافعان هر دو تیم!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی