خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: این چند ماه به اندازه ۱۰ سال پیرتر شدم/ استقلال می‌تواند جزو ۱۰ تیم برتر دنیا باشد/ باید از علی دایی حمایت کنیم
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی کنونی تیم ملی هنگامی که هدایت استقلال را بر عهده داشت، حرف‌های خاصی پس از قهرمانی این تیم بر زبان آورد.

استقلال قهرمان لیگ دوازدهم شد و همان زمان این شایعه بر سر زبان‌ها افتاده بود که اگر تیم ملی ایران نتواند به صورت مستقیم راهی جام جهانی ۲۰۱۴ شود، امیر قلعه‌نویی به جای کارلوس کیروش هدایت ملی‌پوشان کشورمان را بر عهده خواهد گرفت.

قلعه‌نویی ششم خرداد سال ۹۲ در مصاحبه‌ای مفصل با خبرورزشی پیرامون روزهایی که پشت سر گذاشت گفت: فکر و خیال این چند ماه ۱۰ سال از عمرم را گرفت و مرا پیرتر کرد چون واقعا سال سختی را داشتیم اما خوشحالم که به لطف خدا و با توکل به اهل بیت شرمنده طرفداران نشدیم. بازیکنان استقلال طی ۵ ماه حتی یک ریال هم نگرفتند و به خاطر مردم کار کردند. خود من روزانه بالغ بر ۸ ساعت می‌گذاشتم و در بعضی مواقع آن‌قدر با همکارانم فیلم بازی‌ها را می‌دیدیم که همسر مربیان دیگر استقلال تماس می‌گرفتند و من از آن‌ها می‌خواستم زودتر بروند و به کارشان برسند. خیلی‌ها تلاش کردند که ما موفق نشویم اما به لطف خدا چنین اتفاقی رخ نداد. البته این را هم بگویم که لیاقت استقلال خیلی بالاتر از این حرفاست. باور کنید بدون اغراق می‌گویم اگر دقت و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد استقلال می‌تواند جزو ۱۰ تیم برتر دنیا قرار بگیرد. نه تنها استقلال بلکه فوتبال ایران چنین ظرفیتی را دارد.

قلعه‌نویی ادامه داد: برخی افراد هستند که می‌آیند، در یک سال به اندازه ۱۰ سال مصاحبه می‌کنند وقتی هم که می‌روند، پدر فوتبال را درمی‌آورند اما امثال دادکان و مصطفوی خانه‌نشین هستند. متاسفانه استقلال و پرسپولیس الان مثل گوشت قربانی شده‌اند.

سرمربی وقت استقلال همچنین پیرامون بازگشت دوباره علی دایی به پرسپولیس در آن مقطع نیز حرف ویژه‌ای زد و گفت: علی دایی از مفاخر فوتبال ماست و باید از امثال او حمایت کنیم.

خبرورزشی‌گردی| قلعه‌نویی: این چند ماه به اندازه ۱۰ سال پیرتر شدم/ استقلال می‌تواند جزو ۱۰ تیم برتر دنیا باشد/ باید از علی دایی حمایت کنیم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی