بیمه دو نیمه بازی تاریخی پرسپولیس - استقلال خوزستان در رختکن سرخ‌ها چه گذشت؟
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

بین دو نیمه بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان در حالی که تیم اوسمار ویرا با ۳ گل از حریف عقب بود، رختکن سرخ‌پوشان فضای عجیبی داشت.

پرسپولیس درحالی که با ۳ گل از حریفش عقب بود و تقریبا همه چیز را از دست رفته می‌دید، به یکباره ورق را به سود خودش برگرداند و موفق شد با یک کامبک رویایی ۳ امتیاز این بازی و البته صدرنشینی را مال خود کند. اما در بین دو نیمه و در رختکن پرسپولیس چه اتفاقی رخ داد و چه شد که قرمزها در نیمه دوم از این رو به آن رو شدند. فضای رختکن پرسپولیس در بین دو نیمه به شدت ملتهب بود و یکی از عجیب ترین روزهای خود را طی چند سال اخیر پشت سر گذاشت. اشتباهات فردی زیاد در نیمه نخست صدای چند نفر از جمله بزرگترهای تیم را درآورده بود و همه عصبی بودند. اکثر نفرات و به خصوص جوان ترها جرات حرف زدن را نداشتند و در کل زمان استراحت بین دو نیمه سکوت کرده بودند.

اوسمار و سید جلال جملات کوتاهی را به بازیکنان گفتند و سرمربی برزیلی هم از وحید امیری، خدابنده لو و علی نعمتی خواست تا به سرعت به داخل زمین بروند و خودشان را برای بازی کردن گرم کنند. اوسمار سپس بازیکنان تعویضی ار اعلام کرد و مشخص کرد که سروش رفیعی، فرشاد فرجی و مسعود ریگی باید از زمین خارج شوند تا تیم آهنگ نهاجمی‌تری به خودش بگیرد. بعد از حرف‌های اوسمار و تاکیید روی چند نکته فنی، یکی از ستاره‌های پرسپولیس که به شدت از نتیجه بدست آمده ناراحت و عصبانی بود، خطاب به همبازیانش گفت: اینجا پرسپولیس است. با این مدل بازی باید قهرمانی را فراموش کنید.

نمی‌شود با این همه اشتباه در یک نیمه بازی را برد و قهرمان شد.پیش خودتان چه فکری کردید که تا این حد بازی را ساده گرفتید. فکر کردید با تیم انتهای جدولی بازی داریم و به راحتی چند گل به این تیم می‌زنیم؟! آبرویمان در نیمه اول رفت و با این وضع به هیچ جایی نمی‌رسیم. باید به خودمان بیایم و برای اعتبار خودمان و پرسپولیس با تمام قوا در نیمه دوم بجنگیم. هرچه دارید در زمین بگذارید و نشان دهید بازیکنان بزرگی هستید. قبل از این صحبت‌ها حتی نزدیک بود بین چند بازیکن پرسپولیس درگیری لفظی رخ دهد ولی این اتفاق رخ نداد و چند بازیکن باتجربه پرسپولیس اوضاع را به خوبی مدیریت کردند تا حاشیه‌ای به وجود نیاید.هرچه که بود به نظر می‌رسد این صحبت‌ها در بین دو نیمه اثر کرد و شاهد پرسپولیس متفاوتی در نیمه دوم بازی مقابل استقلال خوزستان بودیم. تیمی‌که شکست ۳ بر صفر را در بیست دقیقه با پیروزی عوض کرد و نشان داد هرچیزی در فوتبال شدنی است.

بیشتر بخوانید: حمله پورموسوی به پرسپولیسی‌ها؛ فوتبالی آن‌ها را بردیم و به مسائل غیرفوتبالی باختیم/ در چشم کوپال ناظمی نگاه کردند و فحش ناموسی دادند!/ بیرانوند به داور حمله کرد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی