نکونام: ۲ داور با قضاوت‌های خود جدول را عوض کردند/ نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود/ این بازیکن پرسپولیس را می‌خواستم
منبع: تسنیم
زمان مطالعه: ۱۳ دقیقه

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: زحمت‌مان را می‌کشیم، ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم.

جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز استقلال درخصوص شرایط این تیم گفت: دو هفته از لیگ مانده و تمام تمرکزمان روی بازی‌های باقیمانده است تا ان‌شاءالله بهترین عملکرد را داشته باشیم. یادتان باشد روز اول گفتم که تا روز آخر می‌جنگم. زحمت‌مان را می‌کشیم، ولی هیچ قولی برای قهرمانی ندادم. بهتر است فیلم‌ها و حرف‌های من را مرور کنید. من گفتم که اگر ۱۳ بازیکن هم داشته باشیم برای قهرمانی می‌جنگیم. الان هم برنامه ما هیچ تغییری پیدا نکرده است و تا آخرین روز می‌جنگیم.

مطمئنم جام قهرمانی برای ما و هواداران ماست

وی در ادامه افزود: هرچند خیلی‌ها نمی‌خواستند این تیم نتیجه بگیرد و گفتند تیم پنجم یا سیزدهم شود، اما من از روز اول گفتم که استقلال باشگاه بزرگی است و نباید کوچکش کنیم، با این وجود کسانی که کوچک بودند اینجا دوست داشتند باشگاه را کوچک کنند. خدا را شکر با کمک هواداران و بازیکنان اجازه ندادیم. تا لحظه آخر در فوتبال نمی‌گذاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود. باید تلاش کنیم و دو بازی آخر را ببریم. رقیب تحت فشار است و من مطمئنم که بعد از دو بازی جام قهرمانی برای ما و هواداران‌مان است.

تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم

سرمربی تیم استقلال در واکنش به این موضوع که اظهارات او و بازیکنان تیمش بعد از بازی با نساجی نشانه ناامیدی بود، اما امروز بعد از ۲۴ ساعت ظاهراً تیم ریکاوری شده است و شانس قهرمانی دارد، گفت: نه اینطور نیست؛ ناکامی نیست. من صحبت‌های بعد از بازی‌ام را عیناً‌ تکرار می‌کنم. شما قضاوت بازی‌های پرسپولیس مقابل سپاهان و ملوان را ببینید! بازی ما را با مس رفسنجان و نساجی ببینید. هیچ بحثی در این نیست. بحث آن روز ما کاملاً درست و فنی بود، چون با این اتفاقاتی که داور رقم می‌زند مگر می‌شود قهرمان شد!؟ در زمین شما تیم را می‌بینید؛ ما از روز اول همین بودیم. هیچ‌کدام از بازیکنان ما حق ندارند یک روز بد تمرین کنند. مگر می‌توانند یک روز بد بازی کنند؟ ما این همه هوادار داریم؛ مگر می‌تواند بازیکن کم‌کاری کند. نکته دوم این است که تیمی که باید شرمنده باشد ما نیستیم. ما زحمت‌مان را کشیدیم؛ کسانی دیگر باید شرمنده باشند که شرایط را سخت کردند، وگرنه ما تا الان قهرمان شده و جشن‌مان را هم گرفته بودیم.

به ناحق به رده دوم جدول آمدیم و تا آخرین لحظه می‌جنگیم

نکونام افزود: من شش تیم را نام می‌برم که از ما بیشتر هزینه کردند. شما نمی‌دانید چه بلایی سر بازیکنان ما آمد. بازیکن ما قرارداد هشت میلیاردی تیمش را یک میلیارد کرد. بازیکن داشتیم قراردادش را ۱۵۰ میلیون تومان کرد تا سقف را رعایت کند و در آخر هم در نیم‌فصل از تیم‌مان رفت. این اتفاقات امسال پدر تیم ما را درآورد، ولی ما تعارف نداریم و با استقلال شوخی نداریم. از روز اول گفتم که تمام وجودم را می‌گذارم و بازیکن هم باید وظیفه‌اش را انجام دهد. ما اینجا یک وظیفه داریم و آنهم جنگیدن برای استقلال تا روزی است که این پرچم را در دست داریم. مطمئن باشید این تیم تا آخرین لحظه می‌جنگند و به امید خدا اتفاقات خوب فوتبالی هم بیفتد و ما بتوانیم حق‌مان را بگیرم، چون الان به ناحق به رده دوم آمدیم.

برادران حیدری با قضاوت‌های خود جدول را عوض کردند

وی راجع به اینکه تیمش تا به اینجا میانگین امتیازی بالای دو امتیاز را به ثبت رسانده و آیا چنین انتظاری را از تیم تحت هدایت خود داشته است یا نه، تصریح کرد: هیچ‌کس فکر نمی‌کرد این اتفاق بیفتد. حتی تیم رقیب ما یک روز به یکی از مربیان ما پیغام داد که مثلاً یک تیم دیگری خیلی قوی است و شروع کنند به اذیت کردن آن تیم! من گفتم اما به کسی کاری نداریم و تمام تمرکزمان روی تیم خودمان است. همانطور که گفتم وقتی دیدند تیم ما لقمه گلوگیری است شروع کردن به اذیت کردن! البته اذیت فوتبالی کسی نمی‌تواند انجام دهد؛ مگر اینکه با اتفاقاتی مثل داوری باشد. باز هم می‌گویم قضاوت برادران حیدری برای تیم ما و رقیب را ببینید، آنها جدول را عوض کردند. اتفاقاتی که افتاد خارج از چارچوب بود و ما نمی‌توانستیم کاری کنیم، ولی به هر حال این اتفاق افتاد. یک نکته دیگر هم وجود دارد که باید بگویم؛ تیم ما در بازی با نساجی مخصوصاً وقتی نتیجه ۳ بر صفر حریف را شنید، خواه ناخواه این اتفاق افتاد. حتی در بین دو نیمه سعی کردم با بچه ها صحبت کنم، ولی به هر حال بازیکن تمرکزش را از دست می‌دهد. حتی مربی رقیب ما هم حواسش به آن نتیجه بود. به نظرم در بازی با نساجی تیم ما تحت تأثیر نتیجه بازی حریف بود. فکر نمی‌کردم با اشتباهاتی که در آن بازی انجام می‌شود نتیجه برگردد، ولی این اتفاق افتاد. ما یک راه داریم و آنهم تلاش و حمایت هواداران تا روز آخر است.

هنوز کار بزرگ‌مان را تمام نکردیم و تا ۶۷ امتیاز هیچ کوتاهی نمی‌کنیم

«پرسپولیس دو بازیکن ملی‌پوش وارد زمین کرد و در نیمه دوم نتیجه را تغییر داد، اما دست شما خالی است. به نظرتان در دو بازی آینده این کمبود به استقلال ضربه نخواهد زد؟»، سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال توضیح داد: من روز اول هم گفتم که با ۱۳ بازیکن نیز می‌جنگم. این شرایط را در زمان بازیگری و مربیگری هم داشتم و مشکلی نیست، اما وقتی شما در یک کورس و رقابتی قرار می‌گیرید، کسی که انرژی بیشتری دارد قطعا موفق می‌شود. من نمی‌توانم به دو بازیکنم استراحت بدهم. شاید حتی یک بازیکن بد بازی کند و هوادار هم ناراحت شود، اما من چه کاری می‌توانم انجام دهم؟ من در تاریخ ۱۶ آبان ماه، نامه‌اش هم موجود است و گفتم ارونوف را می خواهم اما نگرفتند. بازیکنان معمولی را که بند فسخ داشته است، برای من نگرفتند. خودتان می‌دانید چه اتفاقاتی برای ما رقم زدند. کارشناسان هم فکر نمی‌کردند این نتایج برای تیم ما رقم بخورد. به نظرم بازیکنانم کار بزرگی انجام دادند، ولی هنوز کار بزرگ مان را تمام نکردیم. ما تا ۶۷ امتیاز هیچ کوتاهی نمی‌کنیم. امیدوارم این دو بازی را هم با موفقیت پشت سر بگذاریم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

نکونام در پاسخ به این پرسش که «آیا بازی آخر استقلال در در ورزشگاه پاس قوامین برگزار خوهد شد؟»، گفت: من نمی‌دانم و اطلاعی از این موضوع ندارم.

برای‌شان سخت و سنگین است تیم ما با این شرایط قهرمان شود!

وی در واکنش به سؤالی در این‌باره که در اتفاقاتی پازل‌گونه، ابتدا بیژن حیدری اعلام کرد که تهدید به قتل شده و روز بعد از آن علی خسروی همین موضوع را اعلام کرد و سپس اتفاقاتی در بازی‌های تهران و قائمشهر رقم خورد، گفت: پازلی وجود ندارد. پازل این است که سخت است تیم ما با این شرایط قهرمان شود و شاید برای‌شان کمی سنگین باشد. نکته دوم این است که وقتی ایشان برای داوری بازی ما اعلام شد من گفتم که هفته قبل از آن برادر او داور بازی نساجی بوده است. بازی با ملوان برادر داور ما اشتباه کرده و تیم حریف بازی را برده و همین داور هم در بازی با مس رفسنجان علیه ما اشتباه کرده است. ما اعتراض کردیم و گفتیم نباید این اتفاق بیفتد. حتی ما بعد از اینکه بازی به تعویق افتاد مجدداً اعتراض کردیم، اما گفتند که خیال‌تان راحت. اینجا ۴۰ میلیون هوادار دارد و ما اینجا نمی‌توانیم خیال‌مان راحت باشد. الان چه کسی جواب می‌دهد؟ بعد هم یک سؤال دارم؛ مگر داوران اشتباه نکردند،‌ پس چرا کسی علناً اعلام نمی‌کند که به کمیته اخلاق یا انضباطی رفتند؟ بعد می‌گویند نکونام به کمیته انضباطی بیاید؛ باشه من می‌آیم و صحبت‌هایی می‌کنم که شاید اینجا نتوانم انجام دهم و شفاف‌تر است.

یک تیم از طریق یک داور از زیر فشار خارج شد!

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا توصیه‌ای به نویدکیا و سعید دقیقی برای دیدار با پرسپولیس ندارد، تصریح کرد: خیر به هر حال تیم‌های آنها خوب هستند. همه این دو مربی را می‌شناسند. همه مربیانی که کار می‌کنند باشرف هستند. ما دنبال این نیستم که کسی را روی خط برنامه بیاوریم و بگوییم باشرف بازی کن! آنها خودشان انسان‌های شریفی هستند، چون ما در فوتبال کار کردیم و همدیگر را می‌شناسیم. ما نیازی به این کارها نداریم که آدم‌ها را به تلویزیون بیاوریم. انقدر از رضا عنایتی سؤال کردند که آخر گفت بس است. او خودش تیم دارد و تیمش در شرایط بحرانی است. آنقدر سؤال پرسیدند که خسته‌کننده شد. هیچ‌کس هم نیست که ورود کند. ما تا نفس می‌کشیم می‌گویند به کمیته انضباطی بیا! باز هم می‌گویم هر حرفی گفتم راست است. خیلی چیزهای دیگر هم وجود دارد که ان‌شاءالله اگر رفتیم بیان می‌کنیم. من هیچ چیز را دروغ نگفتم. من داوری را گفتم، مگر دروغ گفتم! بیایید ببینیم. اصلاً خودم صحنه‌ها را می‌برم و نشان می‌دهم که چه اتفاقاتی افتاد که یک تیم از فشار خارج شود، آنهم از طریق یک داور!

بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم سوءاستفاده می‌شود

جواد نکونام در مورد اینکه مطالب عنوان شده مربوط به کدام بخش فوتبال کشور است (اشاره به اظهارات در مورد مهدی تاج در پایان دیدار نساجی - استقلال)، تصریح کرد: در مورد تیم ملی بود. به هر حال قطعاً به وقتش درباره آن مورد صحبت می‌کنم، چون خیلی صحبت‌هاست که بخواهم در موردش انجام بدهم. بعضی وقت‌ها احساس می‌کنم سوءاستفاده می‌شود.

بعد از اتمام لیگ یکسری صحبت خوب درباره تیم ملی خواهم داشت

وی افزود:‌ من خیلی سعی کردم، قبل از اینکه لیگ به این شرایط برسد، جلسه‌ای داشته باشم و صحبت کنیم، ولی به هر حال نتوانستیم صحبت داشته باشیم. قطعاً وقتی در آینده لیگ تمام شود و آرامش‌مان را به دست بیاوریم، قطعاً یکسری صحبت خوب درباره تیم ملی خواهم داشت.

ناراحتی هواداران طبیعی است

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اینکه بعد از تساوی مقابل نساجی هواداران از این بابت ناراحت هستند و  قطعاً آبی‌پوشان به حضور و حمایت آنها در دو بازی باقیمانده نیاز دارند، عنوان کرد: بعد از بازی مقابل نساجی، ناراحتی هوادار طبیعی است. اگر ما در رده پنجم قرار داشتیم بعد به رتبه دوم می‌آمدیم شرایط فرق می‌کرد. وقتی صدرنشین جدول هستید و به رتبه پایین‌تر می‌آیید، هوادار ناراحت می‌شود. از آن طرف وقتی به ناحق پایین می‌آیید، ناراحتی بدتر می‌شود.

ما هیچی نداریم و به عشق هواداران ایستادیم

وی افزود: همه این صحبت‌ها و شرایطی که اتفاق می‌افتد، یک مقدار کار را سخت می‌کند، ولی از روز اول هوادار همه چیز را می‌دانسته است و ما به عشق این هواداران ایستادیم. روز اولی که ما اینجا تمرین را شروع کردیم یادتان است چند نفر بودیم؟ در ادامه راه چند نفر دیگر؟  الان خودتان ببینید لیست بزرگسالان و زیر ۲۳ سال ما خالی است. یعنی ما پنج بازیکن زیر ۲۳ سال داریم که دو نفر آنها دروازه‌بان هستند. وقتی یک تیم می‌خواهد به جنگ برود چطور باید برود؟ ما هیچی نداریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از روز اول از هواداران ما را حمایت کردند. خواسته ما  هم این بوده که فقط حمایت کنید. خواسته آنها هم این بوده که برای تیم زحمت بکشیم و بجنگیم. تا روز آخر می‌جنگیم و زحمت می‌کشیم. از آنها می‌خواهم در این بازی ورزشگاه پُر باشد و تیم را تشویق کنند. دوست دارم شال  به همراه و لباس آبی برتن داشته باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم در این بازی برنده شویم. تمام تمرکز خودمان را برای این بازی بگذاریم. نهایت ما بتوانیم آخر فصل را خوب تمام کنیم.

از هواداران می‌خواهم در بازی با گل‌گهر ورزشگاه پر باشد!

سرمربی تیم فوتبال استقلال ادامه داد: از روز اول هواداران ما را حمایت کردند. خواسته ما  هم این بوده است که فقط حمایت کنید. خواسته آنها هم این بوده است که برای تیم زحمت بکشیم و بجنگیم. تا روز آخر می‌جنگیم و زحمت می‌کشیم. از آنها می‌خواهم در این بازی ورزشگاه پُر باشد و تیم را تشویق کنند. دوست دارم شال به همراه و لباس آبی بر تن داشته باشند. امیدوارم این اتفاق بیفتد و بتوانیم در این بازی برنده شویم. تمام تمرکزمان را برای این بازی می‌گذاریم و نهایتاً ما بتوانیم آخر فصل را خوب تمام کنیم.

من همیشه جاه طلبم و هیچ موقع کم نمی‌خواهم

نکونام با اشاره به قطعی شدن حضور استقلال در لیگ نخبگان آسیا، گفت: الان در لیگ نخبگان آسیا هستیم و این موضوع برای ما افتخاری است. تیم‌هایی که بیشتر هزینه کردند و بازیکن داشتند، نتوانستند این را به دست بیاورند. کما اینکه من همیشه جاه طلب هستم و مرا می‌شناسید. هیچ موقع کم نمی‌خواهم، هر چه که امروز به دست بیاورم،  فردا بیشتر آنها را می‌خواهم. برای به دست آوردن‌شان تمام زحمت خودم را می‌کشم.

اگر حمایت هواداران نبود قطعاً دوام نمی‌آوردم

وی مجدداً هواداران را مورد خطاب خود قرار داد و اظهار داشت:  ما نیاز به حمایت هواداران داریم از روز اول هم این را گفتم. اگر آنها مرا اینقدر دوست نداشتند و از ما حمایت نمی‌کردند، قطعاً به خاطر فشاری که روی من بود، دوام نمی‌آوردم. الان هم در شرایطی که داریم به حمایت آنها نیاز داریم تا بتوانیم ان‌شاءالله بهترین بازی‌مان را روز سه‌شنبه انجام بدهیم.

در فوتبال نفرات و بازیکنان هستند که کیفیت کار را مشخص می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال در واکنش به صحبت‌های مورایس سرمربی سپاهان که معتقد بود سبک بازی استقلال همانند سبک بازی اوساسونا در دوره کاری‌اش در لالیگاست، تأکید کرد: مورایس مربی بزرگی است. وقتی ایشان و خمس به ایران آمدند، واقعاً از آنها یاد گرفتم. به هر حال فوتبال آنها را می‌بینیم. مورایس مربی باکلاسی است، کسی که کنار مورینیو  کار کرده، ولی شما انتظار دارید با آزپلیکوتا (آن موقع ۱۸ ساله) و ناچو مونرال ۲۱ ساله مقابل رونالدو هجومی بازی کنید، با رئالی که رونالدو، خدیرا، ژاوی آلونسو، دی ماریا و ... را داشت توقع داشتید اوساسونا چطوری بازی کند؟ توقع داشتید باز بازی کند و شش گل دریافت کند؟ قطعاً اینطور نیست. شما دیدید که رئال جلوی منچسترسیتی چطور فوتبال بازی کرد. در فوتبال نفرات و بازیکنان هستند که کیفیت کار را مشخص می‌کنند.

تمرکزم روی اتفاقاتی است که در این ۲ هفته می‌افتد

نکونام در مورد اینکه در شروع فصل حتی نام استقلال را در میان لیست مدعیان کسب عنوان قهرمانی قرار نمی‌دادند، تأکید کرد: به هر حال این اتفاقات در فوتبال می‌افتد. من به شما گفتم که به فردا نگاه نمی‌کنم، من الان به امروزم نگاه می‌کنم که بتوانم امروز بهترین تمرین و عملکرد را داشته باشیم تا شرایط‌مان برای فردا خوب باشد. ما امروز آمدیم دوباره فردا برای ما روز جدیدی است. الان هم نگاهم همین است و تمرکزم روی اتفاقاتی است که در این دو هفته می‌افتد.

شاید در ۲ هفته آخر نتیجه در زمین مشخص شود

وی درباره علت احضار سیروس پورموسوی، خودش و مربی که مقابل تیم پرسپولیس بازی کرده است به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال نیز اظهار داشت: ولی مدیر آنها هر چه می‌گوید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. آن یکی نفر آنها نمی‌دانم سمتش در باشگاه چیست، هر چه می‌گوید هیچ اتفاقی نمی‌افتد. مهم نیست. من حرف‌هایی را که زدم باز هم تکرار می‌کنم. حرف‌های واقعی فوتبالی است که همه آنها در مورد داوری بوده و اتفاقاتی که صادقانه رخ داده است. من می‌روم و همه را توضیح می‌دهم. چیزهای دیگر و بازی‌های دیگری است که اگر زودتر بروم در مورد آنها صحبت کنم شاید در دو بازی آخر حداقل مطمئن باشیم که نتیجه بازی در زمین تعیین می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال راجع‌به شایعاتی  در مورد حضور برخی افراد در بین دو نیمه بازی پرسپولیس - استقلال خوزستان نزدیک اتاق داوران، گفت: من هم مثل شما شنیدم! وای به حال فوتبال کشورمان اگر این اتفاق افتاده و کسی داور را تهدید کرده باشد! چیزی که من شنیدم یکسری از بیرون بیایند و داور را تهدید کنند و شنیدم به رختکن داوران بروند. دیگر فوتبال ما زمین خاکی، زمین خاکی می‌شود. اگر اینطوری است چمن‌ها را جمع کنیم و دوباره  زمین خاکی کنیم که به این صورت برگزار شود. علاوه بر کارهایی که قبلاً می‌کردند، این مورد جدید هم اضافه شد که ثابت شد این اتفاقاتی که در فوتبال ایران می‌افتد در هیچ جای دنیا نمی‌افتد.

این مصاحبه را ببینید: ویدیو| جواد نکونام: اونی که باید شرمنده باشه ما نیستیم؛ وگرنه تا حالا جشن قهرمانی را هم گرفته بودیم/ وای به حال فوتبال اگر چنین اتفاقی افتاده!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۶۹
  • هانیه IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    نکونام ازداوری دوبازب هفته گذشته گله میکند او بهتراز هرکسی میداند که تا اینحای جدول هم که هستند مدیون پنالتیهای اهدایی داوران هستند درغیراینصورت دررده پنجم جدول بودند ضمنا تا سرورت پرسپولیس هست جام قهرمانی رادرخواب خواهی دیدبچسب به همان 27میلیارد تومانی که ازاستقلال گرفتی
    • سامان IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
      تناقض حرفای نکونام اونجاست که هفته پیش و مقابل ذوب اهن ، کوپال ناظمی باید 2 بار بار چشمی رو اخراج میکرد و نکرد و نکونان بعد از بازی کلی از داوری کوپال ناظمی و شرافتش تعریف کرد ولی این هفته به کوپال ناظمی اتهام میزنه که به نفع پرسپولیس سوت زده
    • وراج IR ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      مطمئنم منظورش از شرمنده اون جادوگرس که دعای درست نداده
    • عدالت خواه IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      نکونام میدونه که تیمش توان قهرمانی رو نداره و دنبال اینه که محرومش کنند تا بهونه داشته باشه
    • اشکان NL ۰۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      حالمون بد شد بخدا سه روز ورزش یه کشور به مسخره گرفته خوب مربیگری میکردی تا بازی رو ببرید هر سایت ورزشی رو باز میکنی مصاحبه هوچی بازی های این آقا رو میبینی جمع کنید فوتبال نخواستیم کم ملت گرفتاری دارن دو ساعت میخوایم دلمون خوش باشه این کادر فنی اش پدر همه رو در آوردن ۹۰ دقیقه تاکتیک بکش زیر توپ پیاده کردی این کمیته انضباطی خواب طبق معمول
    • جیووانی البر IR ۰۴:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      دوست عزیز منم همیشه واسم سواله: خود جواتی نکونام از این همه دروغی که میگه خسته نمیشه؟؟ یه نکته دیگه: نکونام کل فصل باید درباره پرسپولیس شکرخوری بکنه و تهمت به داورها بزنه و اصلا محروم نشه! چرا؟؟
    • علی IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      داوری این هفته صحیح بوده و مشکلی نداشته بارها مورد بررسی قرار گرفته بهانه جویی های نکونام رو برای نایب قهرمانی
    • لنگیسوار IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      ازخدای خودم برای شفای شمابه خاطر بیماری مزمن و لاعلاج مغزی که باهاش دست وپنجه نرم میکنید استدعا دارم هرچه زودترسلامتی روح وروانتون روبدست بیارید.به امیدروزی که چهره واقعی خودراکتمان نکنید وباافتخاراز سوگولی بودن تیم محبوبتون خجالت نکشید.مهم نیست اعتمادبه نفستون روبااین همه مدرک وسند ازداوری وحق خوری ازهمه تیمها به نفع تیمتون واینکه به جزخودتون هیچ هواداری درهیچ تیمی قهرمانی هاتون روبه چپشم نمیگیره
    • زهرا سادات واقعا پر رو هستن IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      واقعا همینطوره تا کم میارن فورا هوچیگری میکنن پای پرسپولیس رو میکشن وسط بس کنید حالم بهم خورد ازتون
    • علی IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      خداوکیلی گل گفتی فقط یه مطلب را کم گفتی. استخدام جادوگر ومتوسل شدن به جادو وجنبل ومغلطه بازی های کنار خط
    • ادمين IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      هنوز داريد ميزنيد تو سرو كله هم شماها ديگه چه بيكار و الاف هايي هستيد اينجا ما داريم به شما ها ميخنديم😂😂 كامنت بزاريد بيكار هاى ايران😂😂
  • تاجی اصیل US ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تمام مصاحبه های این فصل نکونام رو بخونید اصلا راجع به تاکتیک استقلال صحبت نمیکنه! کمی راجع به تیم صحبت نمیکنن که چرا خط حمله اینقدر مشکل داره؟ 🤔
    • کیسه کش عقده ای پررویی هستم IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      من سعی میکنم حرف ناجور نزنم تا کامنتم درج بشه. آقای خیلی آقا مگه شما نبودی جلو تراکتور تو تبریز یه اخراج و یه پنالتی به نفعت شد ؟! مگه تو جفت دربی ها با داوری فرار نکردی ؟! ما پرسپولیسی ها که مطمئن هستیم داوری همه جوره به شما حال داده از پنالتی های هر بازی و آقای گل شدن بازیکن فرانسوی یامگا توسط همین پنالتی های اهدایی کاملاً مشخصه ایکاش آقای فردوسی‌پور یکبار برای همیشه داوری های پرسپولیس و کیسه رو میبرد زیر ذره بین تا معلوم بشه کی از داوری سود برده هر چند تو دوره های قبل اینکار انجام شد و کسیکه سود برده بود کیسه بود. جدا از این اکثریت تیم های لیگ برتری تو این دو سه سال به لطف بابایی ها تو سیطره جماعت کیسه کش بوده زمان فر مجیدی موفق شدید با کمک همین جماعت که جلو پرسپولیس با همه توان بازی میکردن و جلو کیسه وا میدادن و داوریها قهرمان جعلی شدید و امسال هم همین مهندسی قرار بود اتفاق بیفته که به لطف خدا این فساد رو شد و دوستانتون رئیس کمیته داوران و رئیس برگزاری مسابقات ممنوع الکار شدن تا دیگه حمایت داورها رو نداشته باشید به همین دلیل زمین گیر شدید. خداوکیلی این فوتبال ارائه میدید ؟!
    • MD ES ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      ایشون کشکولی است از مربیان یک دهه اخیر. تاکتیک و بارفنی نداشتن رو از فکری گرفته و مانند او میخواد بدون تاکتیک و کارشاخص فنی قهرمان بشه. هوچی گری و شلوغ بازی رو از کیروش یادگرفته. این روزها نشان داده که متکلم وحده بودن و معرکه کلام گرفتن رو هم از علی منصور یادگرفته. هرچند در کنفرانس مطبوعاتی میگه از لالیگا نیومدم که جواب این سوال رو بدم! از شادروان ناصرخان حجازی حرف میزنه اما فرسنگ ها با منش، رفتار، ادب و البته کارفنی او فاصله داره. زمین و زمان، ابروباد و مه، یحیی و فدراسیون و کمیته داوران و شاید یوفا و فیفا و ای اف سی هم نمیخوان قهرمان بشه!! این باید مشاور اون رئیس جمهور کشور همسایه بشه که در جواب همه مشکلات میگه: " دوشمن=دشمن". دوقرن حرف بزنه، دو دقیقه اش فنی نیست. میخواد با اتوبوس پارک کردن جام تقدیمش بشه.
  • رمضان IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    نکونام توبه عشق 27,میلیاردتومان به استقلال امدی نه برای قهرمانی استقلال چون باکارنامه شکست خورده در فولاد اهواز امدی
  • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تمرکز رو بازی بعدی بقیه ی موارد رو به خدا واگذار کن
  • حسن IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کمیته انظباتی دقیقا کجایی فوتبال ایران فاتحه..چقدر با نکونام مماشات
  • سارا IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تا اینجای جدول هم امدید مدیون ناداوریها هستید وگرنه دررده شسم جدول بودید
    • اس اس IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      شما برید 6 تا گل آفسایدتونو جمع کنید
  • جعفرخان IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    تهمت علنی به برادران حیدری زد ولی کسی کاری به کارش ندارن ... خود حیدری ها دادگاه شکایت کننن
    • محمود IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      این یک موردرادروغ نگفته
  • انصاف IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    دقیقا مثل کی روش یاد گرفته که تحت هیچ شرایطی اشتباهات و نقصهای خودش رو قبول نکنه و یا گردن بقیه بندازه ویا با جمله ما می‌جنگیم و قول قهرمانی نمیدیم سر هوادار رو گرم کنه آخه یکی نیست بگه اگر قرار باشه نه فوتبال زیبا ببینیم و نه نتیجه بگیریم چرا انقدر قیل و قال بکنیم
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    برادران حیدری مایع ننگ فوتبال ایران واستان همدان هستند 🤮🤮🤮🤮🤮
    • کیسه فقط ادعاتامام IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      ننگ فوتبالیه که نکونام ارائه میده همیشه هم مقصرداور زمین میدونه یه نگاهی هم به تاکتیک خودش بندازه بدنیست این بشراگه حرفی داره درمستطیل سبزبزنه ولاغیر
  • فرهنگ جوانمردی پرسپولیس بزرگ IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این حرفا یعنی زدن برادران حیدری جو سازی برای تحت تاثیر قرار دادن داور بازی استقلال و گل گهر ه همین کار رو باشگاه استقلال با فرستادن نامه رسمی به فدراسیون برای عوض کردن کوپال ناظمی داور بازی استقلال و ذوب آهن کرده بود طفلک داور این قدر تحت تاثیر قرار گرفته بود که روزبه چشمی رو اخراج نکرد
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    کیسه همه را به کیش خود پندارد
  • شوتبال AT ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    هرکی به نفعش سوت نمیزنه فاسده!!!! عجب
  • ناشناس IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    داور بازی کیسه گل گهر در جریان باش باید برای کیسه پنالتی بگیری کیسه کش ها رو اخراج نکنیا من بزرگ تون که برادران حیدری بود زدم حالا خود دانید
  • کاظم IR ۱۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    مشخصه کدوم تیم تحت فشاره.نمیدونه با این مصاحبه هاش غیرت بازیکنای پرسپولیس رو بیشتر میکنه.بگو بگو بیشتر بگو
  • جلال IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    واقعا این مصونیت از کجا میاید که شما میتوانی به همه بد و بیراه بگویی
  • دیاری از فارس IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    زرشک
  • حمید IR ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    جواد میگه داوری پرسپولیس سپاهان رو ببینید و سوتهایی که حیدری زد! خب جواد جان در اون بازی وقتی تیم قرمز داشت حمله می‌کرد تا بازی رو ببره و تازه سوار بازی شده بود و سپاهان کم آورده بود همین داور به اشتباه و به جای کارت زرد با کارت قرمز عالیشاه رو اخراج کرد و آیا نمیتونست کارت زرد بده(تمام کارشناسان گفتند قرمز سختگیرانه بوده و حقش کارت زرد بوده) و آیا اگر زرد میداد کسی خرده می‌گرفت و یا داور بازی با نساجی هم یک بازیکن پرسپولیس رو اخراج کرد ولی اونها ده نفره بردند! پس خواهشا بهانه نگیر و قبول کن تیم نمی‌خواست ببره چون احتمال ریسک و گل خوردن وجود داشت و وقتی شنیدیم پرسپولیس سه تا خورده گفتیم با مساوی هم صدر هستیم و دوبازی آخر ما راحت و اونها سخته و حتی اگر یک بازی مساوی کنیم بازم قهرمانیم چون تفاضل ما سه گل بهتر از پرسپولیسه و پرسپولیس برای قهرمانی حتی اگر ما مساوی کنیم باید مس یا شمس آذر رو با چهار گل شکست بده! ما به خودمون و افکارمون و نداشتن تاکتیک باختیم وگرنه ده نفره شدن و یا داوری بازی حریف ربطی به ما نداشت اگر برده بودیم. یا حق
  • محمدرضا IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اشکم دراومد 😪
  • 🇮🇷💙⭐⭐💙🇮🇷 IR ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اقا جواد خدا قوت شما تا همینجاهم قهرمان هستید هر کس که فوتبالی باشه وفوتبال بازی کرده باشه میدونه که شما وبازیکنانتون از اول فصل تا حالا با اون همه کمو کاستیها ودشمنی ها وناداوری ها کار غیر ممکن رو ممکن کردید تیم رقیب با اون همه ادعا نصف این سختیهارو هم نمیتونست تحمل کنه شما برای من استقلالی ودیگر استقلالیها همین الان هم قهرمانید جدا از نتیجه دو بازی باقیمانده اینهایی که علیه شما تو فضای مجازی موضع گرفتن استقلالی نیستن نفوذیهای رقیبن شما راهی رو که رفتی ادامه بده به امید بهترینها برای استقلال
    • Mmmmo IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      زارت
    • 6 IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      خجالت نمی‌کشی از این حرف هایی که زدی ؟
  • pp IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    اقای نکونام آقایان حیدری از شریف تربن داوران فوتبال هستند نه اینکه فکر کنید چون پرسپولیسی هستم این را میگویم، بلکه این موضوع موءید همه بزرگان فوتبالی است.
  • ح ب IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    خوب راست میگی وگرنه الان با تیمت باید چهارم جدول میبودی بازی با ذوب آهن چشمی باید اخراج میشد که مطمئنآ نتیجه بنفع ذوب در می آمد ولی داور اورا اخراج نکرد ودر بر د شما تاثیرگذار بود انشالله در بازیهای باقی مانده داوران با شرافت مواظب شلوغکاریها وجنجال این مربی وکادر بی فرهنگش که فقط می خواهند تمرکز داور را بهم بریزند باشند وگول و فریب اورا نخورند
  • مجتبی IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    نکونام دلم برات میسوزه چون مثل بچه ها فقط گریه و زاری میکنی وهمش شاکی هستی و همه رو مقصر میدونی غیر از خودت (نمره نکونام و کادر مثلا فنی استقلال در غر زدن وهمه را متهم کردن ۲۰)ولی( نمره از لحاظ بعد فنی وتاکتیک واقعا ۰ و زیر صفر)
  • محمدرضا IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    بنده خدا بدجور سوخته پماد هم دیگه به دادش نمیرسه
  • رضا هداوندخانی IR ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    این حرفها نشانه اعتماد به نفس نیست نشانه حماقت،وقاحت و بی،شرمیه آقایی که نیمه کاره تیم‌ها رو رها میکنی تو و هاشمی نسب فقط به درد سیرک می‌خورید تا جای دوست و دشمن رو به دیگران نشان بدهید.
  • علی رضا IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    سلام واقعا بی تعصب میگم. اگه آنقدر که نکونام حواسش به حاشیه و جنگ روانی هست، حواسش به تاکتیک تیمش بود وضعش بهتر بود.
  • ستار IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    وقتی آدم شرف نداشته باشه برای بیعرضگی خودش حرف مفت میزنه ، مردک بیژن حیدری سه بازی برای کیسه قضاوت کرده که حاصلش دو برد و یک تساوی بوده برای پرسپولیس که سرور کل کیسه و کیسه کش هست دو بازی قضاوت کرده که حاصلش یک باخت و یک تساوی بوده حالا ملت قضاوت کنن که این آدم اندازه مربیگری تو لیگ برتر هست یا نه ،
  • مرتضی IR ۰۰:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    ینی کسی با این متوهم یاوه‌گو کاری نداره؟ بخدا اگه یک دهم حرفای این بابا رو اوسمار یا هر کس دیگه‌ای میزد مادام‌العمر محرومش میکردند
  • عامو ساپی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    فقط برو، تمام.
  • علی IR ۰۰:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    خارج از تعصب کدوم بازیکنی قرارداده 8میلیاردی رو تا 1میلیلرد کم می‌کنه یا کدوم بازی کن 150میلیون قرارداد می‌بنده 150میلیون یعنی حقوق یکسال یه کارگر یعنی یه بازیکن به خاطر این مبلغ فوتبال بازی می‌کنه واقعا مردم چی فرض کردید
  • دکتر موسی فولانزا IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    لطفا نگید نکو منتظر این سوال بود این سوالات رو قبلا با یکسری آدم معلوم الحال هماهنگ میکنن بعد میاد تو جمع مطرح میشه خدا شاهده اگر این انرژی که نکو برای خطیر و داور و وزیر و وکیل و تاج و نمیزارن قهرمان بشیم و،.......صرف تیمش می‌کرد الان با خیال راحت قهرمان بود
  • Fereydoun US ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    komite enzebatey aghar joreat dashte bashad Nekounam va chand bazykonash va Pourmosavey ra mahroume sangin konad onvaghat adam mishavand dorost mesleh Jange Iran aghar javab nadahey tarafe moghabele feker mikonad ke zaef dary motasefane
  • میلاد IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    ۲۴ صدم درصد موقعیت گل مقابل نساجی رو هم بنداز گردن داورا😂 جای این هوچیگری ها حواست رو میزاشتی روو تیمت نمیرفتین زیر سرورتون‌ خخخخ. فشار بخور نوش جونت جواد چکش😂
  • آویشن من IR ۰۱:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اوس جواد تمام گزارش گرها مجری‌های صدا سیما هم طرفدار تیم پیروزی هستن تو برنامه شبهای فوتبالی دیدیم بزور میخوان پیروزی اول کنن چه فایده تو اشیا تقاص پس میده کارت انجام بده کارت درسته سه تا از تیم ته جدول خورد پیروزی بازی را براش در آوردن با اخراج پنالتی تو اشیا میخوان چیکار کنن تو کرنا رفت تو اسیا فینال به زور تو ایران جام از دستش پرید کار خداس
    • حقیقت نه خالی بندی IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      باعرض ادب و احترام روزی که به راحتی دربی دهه هفتاد۳بر۰برصفرمیشدبه نفع استقلال کسی نمیگفت فدراسیون داوری استقلالیه حالاکه پرسپولیس کام بکن زدشدداوری وحالاهم فدراسیون بخداتواگه عکس پرسپولیس میدیدی توی دفترساده سازمان غیرورزشی بیچاره میکردی چه برسه به وزارت ورزش یاسازمان لیگ وکمیته داوری
  • سجاد IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد شما از فوتبال هیچ چیزی نمیفهمی فقط اعتراض به داوری و ندانم کاری خودت میخوای گردن کسان دیگر بندازی فقط خدا آه فولاد ازت میگیره
  • ارسلان IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نکونام دوست داشته به ده تا گل بزند ولی وقتی مربی خودش کار بلد نیست تقصیر کیه پرپولیس همین نساجی ده نفره سوراخ کرد نکونامنمادهوچگیری
  • گروهبان قندلی IR ۰۱:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    یه چیز میگم یواش بخندید چکش
  • ایران جوان بوشهر ۶ پیروزی ۰ IR ۰۱:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    با فروش تن ماهی داورها و فدراسیون را خریدند آیا آسیا را میتوانند پس ۸۷ سال حسرت ستاره آسیا علت دارد
    • مهدی IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      شما معنی اسپانسر را میدونید
    • استفراق IR ۱۱:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      گوییم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تورا چه حاصل اصن گیریم تو راست میگی و در چهار جانبه بنگلادش قهرمان شدی بقول خودت 70 یا 80 سال پیش ! ولش کن بابا الان چی تووو چنته دارید اینو بگو قهرمانی سه جانبه ؟ 5 سال قهرمانی پشت سرهم ؟ یا دو بار پیاپی رفتن به فینال واقعی آسیا ؟؟؟ ولش کن بابا تو راست میگی با همون دوتا ستاره خوش باشید خووووووووووووش خخخخخ
  • قاسم IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نکونام جان یه نوبت مغز واعصاب ویه نوبت هم برای پزشک قلب بگیر مواظب باش ازحسودسکته نزنی پسر!!!نوبت بعدی هم یه مشاوره وروانشناس حتما صروریه
  • قربان IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    شتر در خواب...
  • Sharukh CZ ۰۱:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    تاکتیک نکونام بالاپایین پریدن دادوهوار برای یه پنالتی معیشتی تیمی که منتظر با پنالتی برنده بشه فاتحه اون نیم رو باید خوند تا الانم با هوچی‌گری واشتباهات داوری صدرجدول بودید این نکونام چه کارنامه ایی تو لیگ برتر داشت مگر با تیمهایی که دستش بوده چه گلی زده یا این هاشمی نسب بی فرهنگ ادای گنده باقالیهای لاتی رو میخواد در بیاره چه داشته داشته که بازیکنان استقلال اضافه کنه
  • کیسه کش حقیر IR ۰۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    عکس این چندیش را گذاشتی که همه ایران از این یارو متنفرند تو هیچ مقعدی نمیره این همه حتی غیر فوتبالی هم از این بدشون میاد. خداوکیلی فقط ببین سبک حرف زدنش ادا اطفاراش لب زمین برخوردش با خبرنگارا رو حالت بهم میخوره از این مغرور خود که که پندار
  • لنگی پور فردوسی پور IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    استقلال قهرمان است اگر فدراسیون ووزارت ورزش و همه لنگی هایی که در در راس کار هستند و همچنین داوران لنگی اجازه بدن
  • مجید GB ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    فقط همین رابهت!! بگم ،،حیف از استقلال‌ که تو مربیش باشی!مرد حسابی مربیه یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستی،،خودت بشین وفیلم بازیهایت را نگاه کن ،تا متوجه ضعف تیم که خودت وکادر فنی هست بشی!یاحق
  • هوادارفوتبال IR ۰۳:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    چندین ده هست هرجورشده کلامیخان پرسپولیس روتیم اول ایران کنندوآسیایی بعددیگه تیم هادیگه تیم های بعدی باشن
  • مصطفی IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واقعا چرا فوتبال ایران باید دست شخصی مثل آقای نکونام باشه که فوتبال بازی کردن شده همش ایراد گرفتن و غر زدن زشته آقای نکونام واقعا خجالت داره
  • Esi IR ۰۵:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام تو همه و باقی هیچ ولی خدا وکیلی دیگر بیشتر از این خرابمون نکن. نابودمون کردی و مضحکه خاص و عام
  • یونان IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواتی،تو اگه توی بازی نساجی،به نتیجه بازی پرسپولیس نگاه نمی‌کردی الان صدر بودی،زشته این حرفها ،،پرسپولیس سرورته،،
  • Esi IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام میگند استقلال چی شد . بخدا بس کن خودت و کادر فنی دادینمون به فنا دیگه بیشتر ازاین استقلال و هوادارانش را تو دهن جک و طنز ننداز. خدا وکیلی سوال و جواب این یکی دو هفته خودت و ببین
  • شاهین IR ۰۶:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اگه این جواد چکش مربی سپاهان بود پس چه میکرد کسر امتیاز، کم کردن قرارداد بازکن، از دست دادن بازیکن.. یه خورده هم از نکات فنی تیمت اگه داره بگو، آخه چقدر هوچی گری
  • Amir IR ۰۶:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    خجالت بکش بیچاره ، همش حاشیه ، فوتبال چی بلدی ؟
  • داود IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نکو نام اول برو مربی گری یاد بگیر این قدر نگو این مقصر اون مقصر نمیزارن قهرمان شویم این حرفها بچه بازی خجالت بکش استقلالی تو نابود کردی حالا داری میگی اینو اون مقصرند زشت به خدا زشته
  • داود IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بابا اگر بلد نیستی برو یک دیگه بیاد استقلال را قهرمان کنه بسه دیگه رقاصه میخد برقصه میگه زمین کجه بلد نیست برقصه حالا شده برنامه تو
  • امیر IR ۰۷:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اسنادش موجود هست که کی از داوری ها سود برده سال قبل هم همین بوده اگر سود از داوری منظور لنگیون یه اوت یا خطا وسط زمین بوده شاید استقلال سود برده ولی اگر تغییر نتیجه و گل آفساید و پنالتی الکی بوده قطعا پیروزی بیشترین سود رو برده
  • احمدکرم IR ۰۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واقعا زبون درازتراز این نیست همش بهونه و پنالتیهایی که برات میگرفتن هم بگو بی وجدان .تف تو روت بی شخصیت تواگه مربی بودی فکرنباختن بانساجی نمیکردی بروجمعش کن که هیچوقت این مربی خوبی نمیشه مربی ترسو هیچوقت ب جایی نرسیده همیشه دنبال بهونست خخخخخخخخ
  • عبدالله حنفی IR ۰۷:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    یک مثلی تو فوتبال هست که آقا طوری بازی کن که نه داوری نه هیچ کدوم ازعوامل نتونه مانع کارت بشه اگه واقعا اقایه نکونام میگی همه برضد شما هستن چرا وقتی صدر جدولی اعتراضی نمیکنی درثانی همه هوایه تو و استقلال رو دارند پنالتی هایه که واسه استقلال رو گرفتن رو درنظر نگیریم . شما به رییس فدارسیون گرفته تا داور همه رو متهم به دروغگویی و کم کاری و دزدی کردی جالبه تا امروز حتی یک تلنگر بهت نزدن معلومه که به جایی وصلی یا هواتو دارن برو عزیزم فکر بازی تیمت باش و به نتیجه پرسپولیس کاری نداشته باش مطمینم اگه پرسپولیس تو نیمه اول سه گل جلو بود تو حتما بازی رو میبردی پس مثله ترسوها بازی نکن و وقتی باختی نگو زمین کج بود
  • اچنا IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    تو کارت رو میکردی موقعی که مساوی میگیری تیم رقیب چیکاره حسنه بابا ولمون کن
  • ن IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جناب نکونام بلطف داوری و کمک برادر بزرگوارت افشاریان بیست و هشت هفته ناحق صدر جدول بودید و خودت خوب میدانی حالا خودت به .......میزنی بماند.شما و تیم کمک هایت خودتان ضربه به استقلال میزنی و حاشیه درست میکنید،به هیچ تیم و هیچ کس ربطی ندارد چی در استقلال میگذرد.خیالت راحت آه و نفرین مردم شریف و دلاور خوزستان دنبالت است.تو آدمی هستی........خیالت صددرصد راحت قرمز سرور است.کسی با یک سال بازی بزرگ تیمی نشود.بزرگان استقلال مرحومان حجازی،پورحیدری،احدی،مطلق،برادران بیانی و جناب بهتاش فریبا و جعفر مختاری فر می باشند تو انگشت کوچیکه آنها نیستی.خرفاتی با سیستم اتوبوسی ریدی به فوتبال شناور استقلال
  • سیاعشقپولیسی IR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    غیراز نالیدن از کیروش ولالیگا چی یاد گرفتی؟ بسه دیگه ایقد با افکار واحساس هواداراتون بازی نکن خدارو خوش نمیاد..... یه بار هم که شده واسه خاطر خدا حرف حق بزن بگو بیشتر از این بلد نیستم، تو بازیهات ومیبردی تا رقیبت صدگل بزنه، آخه بی انصاف تو امید به گل تیمت به نیم هم نمیرسه.... تمومش کن ای بازیهارو.....
  • امیر IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    کامبکت پرسپولیس اشک خیلی هارو دراورد😛😛😛😛😛
  • Alireza SA ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    متاسفانه نکو نام همیشه میگه داوران اجازه نمیدن ایشان اشتباه داوری که در حق پریپولیس صورت میگیرد اصلا نمی بیند ولی همیشه میگه داور داور داور مرد عاقل هجومی بازی کن در هربازی سه چهار گل بزن ببین داور چکار میتونه انجام بده استقلالیها فقط بهاته گرعتن و توهین کردن بلدن دیگه هیچ نکو نام و هاشمی نسب پدر بردگ حاشیه سازی هستن برای تیم ابی متاسفم
  • ح IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    زر مفت نزن چکش خان هوچی گر اول اینکه تو اگر پول بابا جونت نبود تو محلات هم کسی نمیزاشت به گربه لگد بزنی ثانیا چطور تو دو دربی داورا نزاشتن ببازی اونجا داورا عادل بودن و بهترین داوران جهان بودن همون صحنه هفته پیش ک میگی پنالتی نگرفتن برات سیلوا رو ال کثیر انجام داد و کامل با دست گرفتش اون مشکلی نداره ولی برا تیم خودت بشه خطاس!!! چطور رضاوند خودشو میندازه دو علی نعمتی پنالتی میگیره داوران درسته ولی امیری پاشو میزنن پنالتی نیس!!! تو اندازه یک بچه ۶ ماهه هم چیزی نمیفهمی از بس که عقده وجودتو گرفته پس لطفا خفه شو و فقط ب تیم خودت کار داشته باش تا دیروز خطیر بهونه هات بود حالا شدن تاج و فدراسیون و داوران....
  • قاسم خانی US ۰۸:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقا این کمیته انضباطی چرا وارد عمل نمیشه کمیته صیانت از کیسه هستند واین همه تهمت به داوران به پرسپولیس وعلی خسروی را محروم می‌کنند
  • مصطغی IR ۰۸:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    مربی در حد و اندازه تیم بزرگی مثل استقلال نبودی ، بیخود تقصیر را گردن داوران ننداز ، مثل قلعه نویی که تیم ملی را به باد داد، شما وقتی کار باد نیستید چرا مسئولیت قبول میکنید ، الان تیم ملی مربیش یه توپ جمع کن هم باشه به جام جهانی میره ، فی الواقع قلعه نویی فقط مترسک هست ، برو بیرون بزار یه مربی لایق بیاد .
  • ناشناس IR ۰۸:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام به جای حاشیه سازی ی کم هم به تاکتیک تیمت برس
    • خداداد IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      هر وقت کم میآورد من اون بازیکن را میخواستم ول کن هنر خودت را نشان بده یک پنالتی نشد خودت کاری بکن این حرفها بچه گانه و غیر حرفه‌ای هست حاشیه نرود مگر تیم پدر کسی هست این همه هزینه شد تو لنگ یک بازیکن هستی قهرمان جهان می‌شدی خیلی مردم را ،،،،نبین
  • عارف TR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    هیچوقت ندیدم شجاعانه به اشتباهاتش اقرار کنه بابا با خودت چی فکر میکنی مگه ملت خرن بلانسبت..کاش حا اینهمه دروغ وتوهین تاکتیک داشتی وشجاع بازی میکردی بازیکنات هم مثل خودت هوچی گرن
  • علی IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    همیشه معترض خخخخخخخ
  • یونایتد IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اینهمه ننه من غریب بازی در نیار برای اینکه خودتو بیگناه قلمداد کنیم جلو هوادارها شما اگر نساجی را برده بودید الان سرتون بالا میگرفتید تویی که تاکتیک کی‌روش را سرمشق مربیگری خودت کردی باید هم نتیجه نگیری مگر کی‌روش کلاهبردار که اینهمه پول گرفت با با احساسات 80 میلیون ایرانی بازی کرد الان خیر دید بعد از ایران تو هر تیمی که رفت نذاشتن بیشتر از شش ماه بمونه زدن زیرش انداختنش بیرون من نمی‌دونم چرا مسئولین استقلال تا الان پای تو صبر کردن اینهم بدون با این سبک بازی کردن دوتا بازی آخر هم نتیجه نمی‌گیری وسلام
  • پرسپولیس کبیر IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    یه دفعه شدبگی مقصرمن هستم وازلحاظ فنی نتونستم کاری کنم !!!کارکشته😂😂عالم وآدم مقصره ولی توخوبی ملت وچی فرض کردی؟؟؟باباهمه مثل خودت کارکشته نیستن خیلی هاهم میفهمن من رفیق استقلالی زیاددارم ومیبینم که درباره تووکادرکارکشته ات چه نظری دارن آخرفصل جل وپلاست وجم کن وبروهمونجایی که بهش تعلق داری😂😂😂😂
  • ن IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    درویش از هواداران پرتپلیس خواسته فضای مجازی رو پر کنند . پیام و کامنت استقلالی ها رو نمی گذارن. ولی جواد نکونام عزیز ما هوادار و لشکر استقلال هستیم، صدای حقیقت بلنده، به فیفا شکایت کنید حرف فایده ای نداره.پیروز باشید✌️💙🧿.
  • پرسپولیس IR ۰۹:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    ‼️تاریخ فوتبال ایران و جهان همچنین بیدادگاهی مانند کمیته عنضباطی فدراسیون فوتبال ایران به خود ندیده است 🔴دادگاه های پنج دقیقه ای نازی های آلمان هیتلری هم اینچنین رای ناعادلانه و تابلویی بر علیه یهودیان صادر نمیکردند که جاودانی و کمیته تحت امرش مشغول به اجرای آن هستند! رضا جاودانی خشمگین و دلمُرده ی از دست دادن صدرنشینی تقلبی تیم محبوبش دیگر شمشیر را از رو بسته و عقده های پشت خرابه های حرم مشهد بردنش توسط هواداران ارتش سرخ در کودکی را با قلع و قمع کردن ظالمانه هرکسی که کوچکترین زاویه ای با استقلال عزیزش داشته باشد پاسخ میدهد🔴 اینبار علی خسروی که هم به تعداد گله ی احشام مجازی آبی فحش ناموس خورده،هم تهدید به قتل شده هم شماره اش و آی دی اش پخش شده در میان حیرت همگان با محرومیت سنگین از حضور در کلیه میادین فوتبال مواجه شده است!! آقای قاضی شارح* زمانه این رویه تو کاسه صبر همگان را لبریز کرده و اگر فکر میکنی با صرف داشتن حکمی از مهدی تاج در آن منصب هر پسمانده ای را میتوانی بخورد خودت بدهی و ترکتازی کنی کاملا در اشتباهی.انبار باروت تحمل هواداران این فوتبال در آستانه انفجار است و فقط تغییر
  • یونایتد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اینقدر آدم بیشعوری هستی که بخاطر این سهل انگاری که جلو نساجی کردی حاضر نیستی از هوادارهای استقلال عذر خواهی کنی و اظهار پشیمانی آخه تو که ظرفیت مربیگری نداری چرا یه تیم بزرگ مثل استقلال را به کام مرگ کشیدی .. فیلم بی ظرفیت بودنت تو فضای مجازی پخش شده که وسط نیمه تو رختکن به بازیکنها گفتی که دیگه تمام شد قهرمان شدیم چون تیم حریف تا الان 3 تا خورده .. وقتی خودت عامل بی انگیزگی بازیکنات هستی چرا دیگران را مقصر می‌دونی بعد هم که دیدی اونها کامیک زدن بردن با مربی و بازیکنهات گفتی بر علیه داوری و فدراسیون حرفهای نام مربوط بزنن دلت خنک شد الان که هم خودت هم مربیان و بازیکنان را به فنا دادی .. با این حرفهایی که این بازیکنها و مربیان زدن محروم میشن و تو حالا هی بگو دوتا بازی آخر می‌بریم و اونها نمیبرن برو یه مقدار ظرفیت برای خودت بخر آقای نکو بدنام استقلال را خوب قربانی کردی این دوتا تیم پایه و اساس تیم ملی هستن بخاطر امیال شخصیت داغون کردی تیمو برو کنار تا خود بازیکنها این دوتا بازی و ببرن بلایی که سر فولاد آوردی سر استقلال نیار بروووووووووووووو
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    کیسه همه را به کیش خود پندارد
  • مجید IR ۰۹:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    غر نزن غر نزن ، غر نزن غر نزن
  • Mohammad IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    وبازهم اظهارفظل ملت همیشه درصحنه 🤣🤣🤣
  • بهمیی IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واقا برا این فدراسیون متاسفم این هوچی هرچه دلش می خواهد میگه ولی چون این قبلا خبر چین وجاسوسش بوده نمی توانند به این هوچی چیزی بگن برانکو با دوازده بازیکن تیم را برد فینال اسیا اینقدر مثل این عوضی ادعا نداشت
  • مصی IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    پسر خیلیه ... بازی ها هم زمان ... نیمه اول و جلو چشم هواداران حریفت ۳ هیچ عقبه ... عوض اینکه روحیه بگیره ... حمله کنه .. یکی دو تا گل بزنه .. تا ای بسا تا ۹۹ درصد همونجا تکلیف قهرمانی رو روشن کنه تو باد اون نتیجه خوابید ... نتونست گلی بزنه ... بعدا پرسپولیس گل چهارم رو زد .. خودشم کنش و رفتارش دقیقا شبیه مارچلو بیلسا تو جام جهانی ۲۰۰۲ ک تر زد ب آرژانتین با اون همه ستاره ... یادتونه..؟ لب خط طولی هی رژه رفت ... رفت و رفت تا آرژانتین حذف شد رفت پی کارش ...رفتار چکش پلاستیکی هم واو ب واو همون بود ... بماند ک چ ریکشن چ مصاحبه ها .. همه همه یک فرار ب جلو و یک شوآف بود
  • علی IR ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام یکم هم از آقای داور بنیادی فر هم بگو که «استقلالی» هست و هر طور شده 3امتیاز بازی با فولاد برات در آورد داوری این هفته هیچ مشکلی نداشت بارها مورد بررسی قرار گرفت
  • مسیحا IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام قبول کن که مقصرید تیم شما به ۳گل زده استقلال خوزستان باخت
  • 6 IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    گل همه رنگش خوبه کیسه قشنگش خوبه ...
  • بهنام IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    وی ای آر ، چیزی که به نفع پرسپولیس و مسئولان و شرط بندا و خیلی خیلیای دیگه نیست ، بخاطر همین وجودش به کار فوتبال ما نمیاد ، afc و فیفا هم کاری از دستشون بر نمیاد
  • حق گو IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    خدایی قیافت به مربی گری نمیخوره ، شغلت رو عوض کن . شما باید مسئوا تبلیغاتی شوی چون خوب بلدی با دروغ ذهن ها رو عوض کنی
  • مجید FR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اخه جواداقا توکه تو سحروجادو سابقه طویلی داره چرا اینقد جانماز اب میکشی اگه تو خوبی چرا نصف کیسه کشا نمیخان سر به تنت باشه تو عددی نیستی که بزاری یا نزاری اب خوش ازگلوی کسی پایین بره تو فقط میخای با ننه من غریبم خودتو تودل هوادارات جاکنی والابارفنی اصلا نداری ولی بدون مافیای تو ازقلعه نویی قویترنبست توهم تاریخ انقضا داری پس زیاد نمال
  • باقری IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    استقلال خلیج همیشه فارس چه اول بشه چه آخر بشه ما طرفدارش هستیم کسانی که به نکونام لالیگایی و استقلال خلیج همیشه فارس ایراد می گیرند باید به خطیر ایراد بگیرند چون اول فصل قائدی، محبی،غلامی و تعدادی بازیکن تیم ملی استقلال رفتند و در عوض بازیکن نگرفت نیم فصل هم دو بازیکن رفت ک یک بازیکن گرفته شد استقلال با این داشته هاش تمام مربیان و کارشناسان اول فصل می گفتند استقلال امسال چهارم بشود هنر کر۸۴ده ماشالله به نکونام لالیگایی و بازیکنان با غیرت استقلال خلیج همیشه فارس
  • احسان FR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    یکی اینو از برق بکشه .نتونستی نتیجه بگیری .به زمین و زمان داری گیر میدی
  • ف IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جوادچکش هواداران کیسه از تو انتطار بازی تماشاگرپسند ولذتبخش دارند نه اینکه بگی برید محوطه از دور ارسال کنید خوب معلومه عاقبتش این زبون بازی جواب هواداران هست
  • شاهپور IR ۱۲:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    مطمئن باشید هوادارای استقلال هم از این چرت وپرت ها خسته شدن بس کن دیگه تا میبرید همه چیز خوبه ادای آدم بزرگا در میاری میبازی حق خوری شده اعتبارت مثل برگ درخت ریخت تمومش کن خودتی
  • حسین مداح IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    سلام خدمت فوتبال دوستان .آقای نکونام از این همه حرف وحدیث و حاشیه از طرف شما خسته شدیم .بابا به کارت بچسب .زشته برا شما عاصیموت کردی
  • M56 IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام از اول فصل تاکتیکت حمله ب داور و نیمکت حریف بوده بجای این همه تهمت و افترا ب داور و حریف کارتو درست انجام بده و ببر خدای جای حق نشسته هر تیمی زحمت کشید جام میگیره
  • دیاکو IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    تکراری . تکراری . تکراری. تو اول راجب بازی و تاکتیک خودت نقد کن یا اجازه بده کسی رو درو بهت نقد کنه بعد برو سراغ داوری و فدراسیون و زمین و هوا و.... مرد حسابی دوتا موقعیت نمیتونه تیم خلق کنه حالا گیر دادی به بقیه!!!! با تاج مشکل داری باعث شده ازتیم ملی بری؟ خوب اینجا جای تسویه حساب نیست بعد از اینکه رفتی برو خودت با تاج مشکلت رو حل کن. به استقلال هیچ ربطی نداره. اگه ازاول فصل حاشیه درست نمیکردی از مدیر عامل و داور و فدراسیون و ... وارد جنگ نمیشدی و بازی استقلالی میکردی الان با اختلاف صدر جدول بودیم. با اینکارا هم خودت رو خراب کردی وهم به همه طوری وانمود کردی که این بازیکنان درجه دوم هستند و تو دستت خالیه که با اینها مجبور به کار کردن هستی.
  • پرویز IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اتفاقا آقای نکونام بایدبایدشرمنده وسرافکنده باشد ، عامل سقوط بهترین تیم لیگ که بهترین بازیکنان حال ایران وخارجی وگرانقیمت ترین نفرات لیگ وگرانترین کادرفنی ایران رو داره بوده وهست ، کدام ابلهی اراذل واوباش وقلچماق وعوامل تنش آفرین و بدترین حاشیه سازان رو بر روی نیمکت باشگاه فرهنگی ورزشی تحمیل میکند ، هتاک ، وراج ،یاغی وووووووووووو آیا لیاقت نیمکت قهرمان آسیا اینه ؟؟؟؟ مکتب پورحیدریها به دست چه کسانی افتاده!!!!! ، با این همه هزینه وحمایت دولت وهواراران والله خجالت داره😭😭😭😭😭😭😭
  • امید IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اصلا شخصیت لیاقت دانش مربیگری استقلال نداره یبارم درباره تکنیک اصول فوتبال حرف بزن ادم ضعیف بقیه مقصر میدونه ادم موفق خودشو قوی تر میکنه تو به غیر از شکستها گردن بقیه داوری بندازی چیزی بلد نیستی از استقلال برو
  • کیسه سوز IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    این چکش که میبینید شاگرد همون کی روش هوچیگره و میدونه که فقط با هوچیگری میتونه تیم رو بالا بیاره وگرنه تو کل فصل هنوز نتو نسته ی خط درمورده بار فنی تیم ها صحبت کنه مردک هوچیگر بار آخرت باشه در مورد ارتش سرخ نظر بدی
  • حسن IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واقعا حیف استقلال که توسرمربیش هستی،
  • احمد IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    من فکر میکنم ایشون یک مربی هوچیگر هست وچیزی از مربی گری نمی دونه توصیه میکنم بهش ،برو از مربی پرسپولیس یاد بگیر که فقط تمرکزش روی فوتبال هست نه هوچیگری
  • علیرضا IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نکونام آینده تیم کلیه کارنامه اش در نساجی فولاد. استقلال بیانگر اینه استقلال با این بازیکنان شاهکار کرده
  • ابی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اقای نکونام استقلال مربی بزرگ میخواهد با این حرفا نمی‌توانی جایگاه خودتو نگه داری از نظر فنی شما انگشت کوچیک ویرا نیستی بابا بگو رزومه مربی گری تو چیست انقدر نمیفهمی که یه آدم احمق وهوچی کمک خودت گزاشتی
  • .h IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    یه سوال مربی شما چرا وقتی میبازه یادش میاد داوری؟؟ بهش سهمیه پنالتی ندادن میگه داوری دیگ به دیگ میگه روت سیاه خودت تا ایجا با داوری اومدی وگرنه ۴ ام هم زیادیته
  • .h IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اصلا به فرض که حق با توعه که نیست تو چرا به نساجی حتی نتونستی یه گل بزنی؟؟؟؟ تاکتیک نداشتن خودتو گردن بقیه ننداز و آنقدر آسمون ریسمون نباف مثل آدم بازی کن و جنبه باخت داشته باش
  • محمدعلی پاشائی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    سلام،کاری به آبی یاقرمزبودن ندارم،هرمس طرفدارتیمی هس که دوستشداره،ولی اگه کسی بجای وظیفه ودادن حق کسی،حق خوری کنه ودل آدمهای دیگه روبشکنه،خداتمام درآمدش روهزینه دواودرمون زن و بچه هایش کنه،به حق علی.
  • ت IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بیشتر نظرات مربوط به لنگی های پاره بود!
    • Ali IR ۲۲:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      چراخودت رامعرفی میکنی ؟مگرکسی ازت خواست که صفتت رابگی ؟معیوب همه نیک کسان مینگرد ازکوزه همان برون تراودکه دراوست.
  • محمدی IR ۱۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    خیلی خوبه که چند بازیکن استقلال به عشق این تیم چند میلیارد پول کمتر گرفتند، ایکاش نکونام تو هم از مبلغ ۲۷ میلیارد تومنی که از استقلال گرفتی کم میکردی و نشون می دادی به عشق استقلال اومدی
  • سجاد IR ۱۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام!چرا از داوری بازی بازگشت دربی حرف نمی زنی؟ خطای سیلوا روی آل کثیر که پنالتی گرفته نشد و سیلوایی که باید اخراج می شد اما داور عزیزتون او را نوازش کرد؟ با همین مماشات بود که تا اینجای جدول هستید و گرمه جایگاه شما دسته سه هست چون هیچی از فوتبال سرت نمیشه. مگه فولاد نبود که با دلال بازی های خودت زدی نابودش کردی.
  • قاسم دارمی IR ۱۷:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    خدا بزرگه اقای نکونام انشالله به امید قهرمانی
  • گمار IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    گربه دستش به گوشت نمی رسد میگه بو میده،آقای نکونام باختی این حرف ها کدومه،مقصر داور،داور می کنی خجالت خوب چیزیه.
  • پرسپولیس کبیر IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بریز اونجایی که میسوزه
  • فرهاد IR ۱۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واقعا اکثر کامنت ها شده گروکشی،ولی تیم نکونام نسبت به پرسپولیس و سپاهان و..چند بازیکن ملی پوش واسمی دارد،منه استقلالی اسم نود درصدشان را نمیدانم..بنابر نکونام کار بزرگی کرده که مدعیه،هر چند باید کمتر اعتراض کند
  • رضا IR ۱۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    فقطدو بازی نه،همه بازی هارو داوریشو آنالیز کن ببین داوری به نفع پرسپولیس بوده یا استقلال ،مطمئنا به نفع استقلال بوده،هربازی که استقلال میبازه یا مساوی میشه،همه رو به گردن داور میندازید خجالتم خوب چیزیه
  • محمدعلی جعفری کهخا IR ۲۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    برای هوادارن استقلال متاسفم طرف تیمش نتونسته یک.گل به نساجی بزنه بهانه میاره که‌نتیجه نیمه اول پرسپولیس تاثیر داشت ان نتیجه باید تاثیر درجهت مثبت میگذاشت اگر تو واقعا مربی باشی با زدن یک‌گل صدر جدولو حفظ میکردی واینگونه مردم را فریب نمی دادی
  • محمدعلی جعفری کهخا IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    برای هوادارن استقلال متاسفم طرف تیمش نتونسته یک.گل به نساجی بزنه بهانه میاره که‌نتیجه نیمه اول پرسپولیس تاثیر داشت ان نتیجه باید تاثیر درجهت مثبت میگذاشت اگر تو واقعا مربی باشی با زدن یک‌گل صدر جدولو حفظ میکردی واینگونه مردم را فریب نمی دادی
  • رضا IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    دمت گرم نکونام دست خالی تا قهرمانی پیش رفتی
    • ایرج روح الامینی IR ۲۲:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      آقای داور باز هم پنالتی صد در صد استقلال روی بلانکو را نگرفت آقای نکونام ما هواداران همه جوره در خدمتت هستیم
  • نادر IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    واسه چی چرت و پرت میگی!؟ وقتی عرضه ندارین ی گل ب نساجی بزنید، بقیه مقصرن!؟ مگه تو نبودی از کوپال ناظمی ( داور بازی با ذوب آهن ک اتفاقا ب نفع استفراغ سوت زد) تعریف میکردی ک درود ب شرافت و شجاعت آقای داور!؟ آخه جادوگری هم شد حرفه!؟
  • سید مرتضی علم الهدی IR ۲۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای نکونام فرافکنی نکنید.شما تیم خودت را از نظر فنی پیش ببر اگه بهتر و فنی تر بازی کنید کسی به شما خرده نمیگیرد.خب از اول فصل تا اکنون خداییش قضاوت کن تیم شما بهتر بازی کرده یا پرسپولیس.
  • شیرزاد IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جام شرافت وپاکی اون موقع گرفتی که به سید حسینی میگفتی ببخوابی یعنی اینقدر بدبختی همون موقع کمیته انظباطی باید محرومت میکرد.جواد ضد فوتبال
  • علی IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    من از مربیگری نکونام خوشم نمیاد...برنامه نداره.. ولی با همه اینها قهرمانی در فدراسیون ما وفوتبال ما اصلا به مربی وبازیکن نیست ،،،بیشتر بیرون زمین مشخص میکنن. همین الان سه عضو اصلی فدراسیون دادگاهی میشن،،،تواین چندروز درباره داورها چه حرفهایی زده شده،،طرف خودش دیده ،باهاش حرف زدن آمده اعلام میکنه بعد تاج میگه زیاد حاشیه نسازید،،؟؟!!! در تاریخ یکبار بااسنپ بدون بازی جام دادند واین قصه ادامه دارد ...هوچیگری،،حاشیه،،تهمت ،نکنید ،،باشه هیچ چیز نمیگیم به غیر از یک تیم بقیه باشگاه‌ها وطرفداراشون هیچ حرفی نزنن اعتراض نکنن !!!!داستان ادامه دارد سال بعد بدتر از امسال .. تا این گروه در فدراسیون هستند سال به سال بهتراز پارسال!!!!
  • بهمن IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای نکونظرت راجع به ذوب اهن یاسپاهان دراصفهان وباهمین گل گهرچیه...لطفاسرت به کارخودت باش خب نتونستی به الومینیوم گل بزنی تقصیرپرسپولیس بس کنین لطفا
  • عابد IR ۰۰:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اقای نکونام هر آدم عاقلی نتیجه بازیهای خارج از خانه تیم تورو ببینه کاملا میفهمه که تو داری زمین وزمونو مقصر میکنی که ضعف خودتو بپوشونی ولی آمارت چیز دیگه میگه از ۹ بازی خارج خانه ۲ برد ۱ باخت ۶ مساوی، تیمی که میل هجومی داره ولی تو میخوای استاد مساوی خارج از خانه باشی حق اعتراض نداری
  • مجتبی حرفه ای IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    واای خداا بقران نکو مشکل داره چقدر نفرت انگیزه این بشر..تمام کارشناسای فوتبال برتر گفتن پنالتی پرسپولیس درست بود اخراج بازیکن اس.خوزستان هم درست بود فقط یه کارت زرد به بازیکن پرسپولیس ندادن...هی میگه اشتباهات داوری!!!یه خرده به شعور طرفداران خودت احترام بذار
  • عماد IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حیف از استقلال. در حد این تیم نیستی .محلات سرت زیاد 🎈
  • جعفر وفایی IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    یه ضرب المثل هست برای این روزای تمام عوامل استقلال از مدیر تا مربی وبازیکن میگه:برو کار کن مگو چیست کار که سرمایه زندگانی است کار اره دادا ۹۰ دقیقه زیر توپ میزدین قائمشهر یا خودتون زمین میزدین بازی میکردین تلاش میکردین یکی لااقل بزنید
  • علی GB ۰۶:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    استاد نکونام، قوی‌تر از بهانه هایت باش، خودت می فرمایی در فوتبال نفرات و بازیکنان هستند که کیفیت کار را مشخص می‌کنند، اونوقت میگی داوران جدول رو تغییر میدن.
  • شهاب IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    یکی پریز اینو از برق بکشه لطفا❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • پرسپولیس IR ۰۸:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    نکونام هر روز ناله میکند و ضعف تیمش را گردن نمیگیرد.
  • بهمن GB ۰۸:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آیا فدراسیون فوتبال نباید یکبار برای همیشه در مقابل مربیان بی اخلاق وطنی بایستد؟ فرقی ندارن پرسپولیس .استقلال یا هر آینه دیگه ای . همین مربیان هستند که با این کلمات و جملات باروت را به ورزشگاهها میبرند.
  • علی IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تیم کیسه به جای اینکه سرش به بازی خودش باشه فقط دنبال حواشی میگرده که یه جوری بگه آره اینجوریه و از همه مهم تر وقتی میبرن میگن داور کارشو به درستی انجام داده و باشرافت هستش ولی وقتی مس خر گیر میکنن تو گل پرسپولیس و تیم داوری رو زیر فحاشی و ... میگیرن اگر استقلال تیم بود همه بازی هاشو یا ۲ به ۱ یا ۱ هیچ نمی‌برد که اونم همش با پنالتی یا کمک داورا بوده همین دو بازی قبل اگه چشمی اخراج میشد مطمئنن کیسه بازی رو وا گذار میکرد ولی به لطف داور هم چشمی اخراج نشد و هم یه کرنر مفت تقدیم استقلال کرد که همون کرنر گل شد و تیم کیسه برد اینه کیسه
  • سید محمود IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    طرفداری استقلال خواهشن وارد بازی کثیف این بشر نشید شما اگه واقعا گل بزنید کی جرات داره که گل شمارو قبول نکن تا کی دنبال بهانه جویی و استرس وارد کردن هستید توجه کردید هر وقت میاد مصاحبه میکن کل تیمش هم همون حرفارو میزنن این بشر تاکتیک فوتبالی به شاگرداش که یاد نمی نحوه وراجی کردن یاد میده مردم احمق فرض نکنید این کثافت کاری هارو تموم کنید
  • محمد IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حالا ما میگیم داور به نفع پرسپولیس بود همه حرفا شمادرست تو چرا تیمت اینجور بازی کرد تو چرا نبردی نکنه اونجا هم داور به ضرر شما سوت زده
  • داود IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    همه این کارها زیر نظر فدراسیون هست اولا داره مثلا بازیها را مهندسی میکنه که لیگمان جزابیت داشته باشه و با این کار اون تیمی که دلخواهش هست را حمایت میکنه و تنها بازوی کار برای این کار از طریق داوری اتفاق می افتد و بس ...
  • نستو FR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    مربی بی کیفیت دنبال مقصر میگرده..
  • ناشناس IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقا جواد عزیز آخه چرا به جای اینکه این همه بهانه بیاری و حرف بزنی و هی تقصیر و گردن این و آن بندازی یذره فکر نمیکنی و همش میگی داور بازی رو درآورد یکم طرح بریز برنامه داشته باش و کمتر به دارو و عوامل خارج از زمین وابسته باش شما وقتی تمام قدرت وارد زمین بشی و درست بازی کنی به جای اینکه هی حاشیه بری حتما نتیجه میگیری. من که حالم از هرچی بازی فوتبال توی ایران بهم میخوره بازی کن به دارو اعتراص میکنه دقیقه یک بازی 999 بار هی به داور اعتراض می‌کن بابا طرف بلد نیست فوتبال بازی کنه میره به داور اعتراض میکنه دست ور دارید و فوتبال بازی کنید هی اعتراضات برگذار کنید
  • محمود IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    نکونام می خواهد با این کارهایش کاری کند داورها را به سمت خودش بکش وبرعلیه پرسپولیس قضاوت کنند چون دیگه حرف دیگی نداره تمام بازیها همش داره برسر داوران اعتراض می کنه چرا رئیس کمیته داوران این محروم نمی کنه. آقای نکونام اگر تیمت ضعیف به داور چه ربطی داره .
  • نا IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    با سلام این آقا با این کار می خواهد بگوید من هم هستم
  • ناشناس IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بابا این حرفا چیه .شما حرفی برای گفتن ندارید هرکه یه ذره عقل داشته باشه به خودت و حرفات میخنده. شما چه تاکتیکی در بازی دارید چه بازیکنی را خوب ساختید،هفته قبل باختید بر اثر عرضگی خودت بود ،شما ببر چه کار بقیه دارید
  • Ali IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای نکونام مگر پرسپولیس در نیم فصل بیش از2بازیکن خارجی گرفت ؟تیم استقلال هم 2بازیکن خارجی گرفت ،وقتی برای رعایت سقف بودجه بازیکن دیگری نمی توانستید بگیرید چطور اورنوف راهم میخواستی ؟تو مارشاریپوف و بازیکن آرژانتینی راگرفتی تیم دیگر نه پول وبودجه داشت ونه سقف بودجه اجازه میداد ومهمترش هم اینست که حتی علاقمندترین کارشناس به استقلال که بازیکن همین تیم بوده آقای محمد تقوی روشن وگویا توضیح داد که تاکتیک استقلال نکونام فقط سانتر وریختن توپ روی دروازه آنهم فقط ازراه هوا هست واین روش همیشه جواب نمیده ،تقوی که دیگه دشمن استقلال و تو نیست !! وادعای واهی توکه 40 میلیون طرفدار استقلال هستند توهم انگار مانند بعضی ازدولتمردان ریاضی ات ضعیف است !بنده ی خدا دربهترین حالت استقلال 5 ت6میلیون پرسپولیس هم 7تا8 میلیون طرفدار دارند اگر به حرفت دقت کنی 40 میلیون استقلال و20%بیشتر یعنی 48 میلیون پرسپولیس رویهم 88 میلیون میشودکه باید چند ده میلیونی ازخارج نفر وارد کنی تا تازه ترازشود،این حرف تو یادآور مَثَل فارسی هست که به چغول (گنجشک)گفتند چناربه فلان جایت گفت یک چیزی بگیدکه بگنجد(جابگیرد).
  • آرتین IR ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تو اصلا وجود نداری که بخوای بجنگی ..تیمی که تو ساختی همشون مثل خودت شدن ..هوچی‌گر و بی ادب و بی وجود ..عقده ای هستی که اینطوری حرف میزنی..نمیزاریم آب خوش از گلوی کسی پایین برود ..این ادبیات تو و اون مربی بی اصل و نصب و دوزاری هاشمی نسب هستش ..آخه بدبخت تو اگه انسان بودی که اون بلا رو سر فولاد نمیاوردی..ولی یه حرف خیلی خوب زدی گفتی ما برای جام شرافت می‌جنگیم..دقیقا بجنگ چون بقول کوروش بزرگ هر کس برای نداشته هایش می‌جنگد..متاسفم برای طرفداران استقلال که امثال تو با اون کادر داغون و اون بازیکنان بیخودی میخواین براشون بازی کنین ..سند رسوایی هاتم که خدا رو شکر یکی یکی داره رو میشه شیتیل بک
  • احد US ۰۳:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    واقعا متاسفم براخودم چون یه زمانی که بازی میکردی قبولت داشت کاش مربیگریت حداقل یکصدم بازیگریت بود،هیچ چیزی یاد نگرفتی نه از لحاظ فنی ونه تربیتی،خیلی عوضی هستی آخه مردک تو یه گل میخواستی چرا نتونستی بزنی،پرسپولیس ۴ تا میخواست و زد،چرا یک گل نزدی که الان کامیون کامیون حرف مفت میزنی،اصلاتاکتیک شما تو بازی چیه،چه به بازیکن میگی،توکه همش حواست به بازی پرسپولیس هست امروز هم خوردیش چقدهم برا شمسی خانم قزوین هزینه کردی،قول به بازیکناش دادی میاریشون استقلال و هدیه بهشون بدی،ریپ،خوردیش بی ادب بی شخصیت حیف تیم خوب استقلالو خراب کردی،تماشاگر هم برایتو واون بی اصل ونسب نمیان،برا تیمشون میان چون تو رفتنی هستی حتی قهرمان بشی
  • اکبر IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خداوکیلی ازاین همه چرندوفرافکنی خسته نشدی.بابا همین امروزسه شنبه سرپرست تیمت ازتاج عذزخواهی کرد.بابابسه دیگه.میدونی بایدازاول لیگ میگفتن بایدداوران بنفع استقلال بگیرندتاتو اول بشی بابامجیدی که تیمش بدون باخت اول شد این همه حرف نزد.خوب اگراعتقادداری که دراین چندسال باکمک فدراسیون تیم رقیبت اول شده یعنی زورت نمبرسد.پس اینقدحرف نزن.
  • کیسه عروس آسیا IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    فعلا بااین گوزگوزات سرهوادارای متوهم کیسه روگرم کن تابعدببینیم چی می شه حالا شایدمثل اون سال قهرمانی معیشتی که ستادانتخاباتی رییس جمهوری ودولت محترم برای بستن دهان بی چفت وبست کیسه وکیسه زاده هاوکمترکردن فضای مسمومی که این هوچی گران همیشه طلب کارایجادکردن یه رییس جمهورودولتی سرکاراومدن ویه جام به کیسه وهواداراش تقدیم کردن
  • اسی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    داداشم دیشب از ورزشگاه آزادی اومده گریه میکرد میگفت پرسپولیس برد آخه من که فوتبال نمیبینم اما میگفت استقلال یه نیمه همش دفاع کرده بعد اومدم میبینم همش درباره تیم حریف صحبت میکنی تیم خودمونو درست کن این بچه اینقدر گریه نکنه
  • بهلول IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    عاموپدرملت توودستیارت بااین هوچی بازی هاتون درآوردید بی‌زحمت یک زنگ بزنید به تلفن رایگان ۱۲۵خودشون می‌دونن چکارکنند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی