ستاره پرسپولیس در آستانه بازگشت/ جواز حضور در تیم اوسمار صادر شد
منبع: ورزش۳
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

میلاد سرلک با دریافت کسری خدمت سربازی خود را به پایان رسانده و به تیم خود بازمی‌گردد.

میلاد سرلک، هافبک دفاعی تیم پرسپولیس که برای گذراندن خدمت سربازی به تیم ملوان پیوسته بود، توانسته است با دریافت کسری خدمت، دوران سربازی خود را زودتر از موعد به پایان برساند و حالا به پرسپولیس بازخواهد گشت.

نکته مهم اینکه سرلک این روزها با مشکل دیسک کمر مواجه شده است، مجبور شد تمرینات ملوان را ترک کرده و به تهران بازگردد. به دلیل این آسیب‌دیدگی، او قادر به حضور در بازی‌های پایانی فصل برای تیم ملوان نخواهد بود. مصدومیت دیسک کمر یک مسئله جدی است که نیاز به مراقبت و استراحت ویژه دارد و سرلک تصمیم گرفته است تا در تهران به درمان خود بپردازد و از ادامه تمرینات و مسابقات کناره‌گیری کند.

ملوان در این فصل از حضور میلاد سرلک در چند بازی بهره برد اما مشکل درد کمر این بازیکن باعث شده تا او شرایط سختی را در این روزها داشته باشد و نتواند به تیم خود کمک کند تا مهدی تارتار نیز با فقدان یک ستاره در ترکیب تیمش مواجه شود.

بازگشت میلاد سرلک به پرسپولیس در شرایطی خواهد بود که او هنوز یک نیم فصل دیگر تحت قرارداد سرخپوشان خواهد بود اما برای ادامه کار باید قرارداد دیگری را امضا کند تا حضورش را به حداقل یک فصل برساند.

این در شرایطی است که کسری خدمت میلاد سرلک قطعی شده و او با حداقل بازی در تیم ملوان اردوی این تیم را ترک می‌کند تا عملا تارتار فرصت استفاده از این ستاره را نداشته باشد.

او البته در این دو بازی پایان فصل امکان حضور در ترکیب سرخپوشان را نخواهد داشت و از ابتدای فصل آینده به ترکیب تیمش بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: فرصت محدود پرسپولیس برای تمدید قرارداد خودکار با ۳ ستاره

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۸
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • MIS قرمزته CA ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    حالا کیسه بیانیه میده و چکش ذرت پرتاب میکنه
  • هوادار سرخ IR ۰۳:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقایونی که برای ارتش سرخ بازیکن جذب میکنید نظری به بازیکن جوان تیم ملی سعید سحرخیزان داشته باشید تا یکروز حسرت عدم جذبش را نخورید،خدائی حیفه این بازیکن در تیمی جزء ارتش سرخ بازی کنه چون آینده درخشانی داره .
  • آتش سرخ IR ۰۴:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد چکش یعنی حاشیه ،هرتیمی اونو بعنوان مربی انتخاب کنه یعنی دنبال حاشیه است چندین بار توی مصاحبه اش گفته توی فوتبال ایران باید هو و جنجال کارت را پیش ببری ، این ذهنیت خجالت آور است .
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    این آقای سرمربی کیسه،هیچیک از حرکاتش به فامیلیش نمیخوره ،هرچیزی به اسمش میاد جز نام نیک
  • عدالت خواه IR ۰۴:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد جون رفتار و سکنات شما به آدمی به این سن نمیخوره ،یکخورده در حرکات و گفتارت تجدید نظر کن ، با رفتار تیمت رو هم به فنا دادی ، چون آرامش را ازشون گرفتی !!!!!!!!!!!!!!!
  • مرضیه IR ۰۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    سربازی رفتن پرسپولیسیا نوبره یا نمیرن استعلاجی میگیرن مثل امیری بعد تا ۳۵ سالگی تو فوتبال بازی میکنند یاسرباز فراربند یا تیمی میرندمثل عالیسشاه و نورالهی وسرلک کسری میگیرن دوسالشون میشه ده ماه یا کمردرد میگیرن دوتا بازی میکنند تو تیمیکه سربازی رفتن خوبه میرید تراکتوریا ملوان لب مرز نمیرید اینطوری سربازی میرید خجالت اوره کمردردشون تو پرسپولیس خوب میشه
  • محمد IR ۰۷:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بدرد نخور فقط واسه یحیی خوب بودی، که گند بزنه به بازی خودمون و حریف.فقط بدرد چکش می‌خوره.
  • مسافر IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    میلاد سرلک ستاره هست؟؟؟؟ ضعیفترین بازیکن پرسپولیس بود از شرش راحت شدیم
  • روزبه IR ۰۱:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تازه از دستش خلاص شده بودیم خیلی ادعا داشت
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    مطمئن باشید قهرمانی لیگ به هفته آخر نمیرسه و ارتش سرخ قهرمانی اش را یکهفته به آخر جشن میگیره ، گُل گهر حریف گلو گیری برای کیسه است و توی آزادی کلک کیسه پشت را می کنه ،حالا بشین و ببین ، بعد بازی بگید ایواله.
  • عباس شهمرادی IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    مگه سر مرز بوده که کسری خدمت گرفته یا که چون بازیکن لنگ ب‌ده بهش کسری دادن اگه این بازیکن یک تیم دیگه بود کسری بهش نمیدادن منلب مرز شملچه خدمت میکردم یک ماه کسری بهم دادن اقا بهترین جا خدمت کرده عشق حال کرده بهش کسری دادن
  • علی IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای تاتار از این بازیکن بی‌فایده برای ملوان نگیرید چون دلسوز نیست
  • عشق قرمز IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    «سروری برازنده شماست عشق من » ❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • کاراگاه قرمز IR ۰۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    تیم کیسه بخصوص گلر کُودنش با زدن خود به مصدومیت می‌خواستند بازیشون با تاخیر و بعداز تیم سرورشون تمام بشه اما با شنیدن گل زدن ارتش سرخ نقشه شون نقش آب شد ،برید فوتبال سالم یاد بگیرید وبا اینکارا تون خودتون را خجالت ندهید چکش که اینهمه ادعای فوتبال پاک را میکنه لااقل یکم خجالت بکشه بازیکنانش هم ازش کثیف بازی کردن را یاد گرفتند !!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ارتش سرخ IR ۰۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    یک نصیحت برای ارتش سرخ همیشه قهرمان ، اگر امسال هم مثل هرسال میخواهید قهرمان بشید ،فکر کنید بازی یک نیمه است و همان نیمه اول کار را یکسره کنید و چنان روی تیم مس فشار بیاورید تا حداقل 2 یا 3 گل جلو بیفتید و خیالتون تقریبا"جمع شود که قهرمانید تا اگر خدائی ناکرده یکدرصد اتفاق نا مترقبه ای افتاد یک نیمه وقت جبران داشته باشید وقتی جلو افتادید در تعویض تعلل نشود تا اونائیکه نیمه اول همه انرژی شون گذاشتند کم نیاورند خداشکر تیممون بازیکنان تعویضی خیلی خوبی داره که با نفرات اصلی فرقی ندارند ، با این تاکتیک مطمئنا" و به امید خدا قهرمانیم .🚩🚩🚩🚩🚩🚩
  • عدالت قرمز IR ۰۳:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    اگر واقعا"پرسپولیس نتواند تیم دهم جدول را ،اونم در تهران با اختلاف نبره ،خدائی لیاقت قهرمانی را نداره ، مگر ما تیم کیسه ایم که به همچین تیمهائی باج بدیم ، هوادارهای کیسه زیاد خوش خیالی نکنند چون مس رفسنجان را میبریم اونم با اختلاف گُل زیاد ،مثل بازی با نساجی پارسال که در مازندران گُل بارانشون کردیم ،فقط کافیه ارتش سرخ 50 درصد خودش باشد پرچم همیشه بالاست .🚩🚩🚩🚩🚩🚩
  • کاراگاه قرمز IR ۰۴:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    آدم باورش نمیشه که این کیسه پاره ها چقدر پُر توقع هستند خودشون چند ساله نتونستند ارتش سرخ را توی ورزشگاه آزادی ببرند توقع دارند مس رفسنجان اینکار را براشون بکنه شما دیگه چقدر پُررو تشریف دارید اُسگُل ها
  • ارتش سرخ IR ۰۴:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    لابد فردا بعداز باخت مس رفسنجان (البته بامید خدا)،میخواهید بگید محرم با پرسپولیس گاوبندی کرده،خ ، وقتی می آید توی پیچ پرسپولیس فضولی میکنید و کامنت میگذارید و خجالتی هم بابت این حرکتتون نمی کشید، چه توقعی میشه از شما کیسه پاره ها داشت .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی