یکشنبه ۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲
۱۵ |
۷
پست مشکوک سعید دقیقی پیش از بازی با پرسپولیس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سرمربی موفق شمس آذر با دعوت از هواداران قزوینی از آنها خواست در آخرین بازی این فصل یک روز خاطره‌انگیز را در استادیوم سردار آزادگان شکل دهند.

 سعید دقیقی روز سه شنبه برای آخرین بازی خانگی فصل شمس آذر روی نیمکت این تیم حاضر خواهد شد و احتمالا بعد از آن سرنوشت جدیدی را برای فصل آینده دنبال کند.

سرمربی جاه طلب شمس آذر توانست یکی از طلایی‌ترین دوران را برای نماینده قزوین شکل دهد و در طول حضور کمتر از سه ساله‎‌اش روی نیمکت این تیم اتفاقاتی خاطره‌انگیز را رقم زد.

سعید دقیقی در آستانه بازی حساس مقابل پرسپولیس اینطور گفته است:

گام به گام به پایان یک لیگ سخت و البته خاطره انگیز نزدیک شدیم و حالا من بیش از هر زمانی رسیدن به لحظه ی پایان را احساس می کنم. پایان البته همیشه بد نیست، هنگامی که  در امتداد یک فصل رضایت شما هواداران و ستایش اهالی فوتبال همراه باشد. هنگامی که از عمق ناباوری روزگاری برآمده باشد  که برای فرار از سقوط در لیگ یک تلاش می کردیم و سال بعد صعودی بی مانند به لیگ برتر را رقم زده باشیم. هنگامی که در شروع یک لیگ سخت کاندید اول سقوط باشیم و در پایان همان لیگ فارغ از سقوط به یک پایان با شکوه بیاندیشیم.

البته قرعه، پایان همراهی ما با شما هواداران را یک هفته زودتر رقم زد اما جای شکرش باقی است که سه شنبه ی پیش رو فرصت دیدار با شما هواداران همیشه همراه خواهد بود  و من و بازیکنانم این فرصت را داریم که در یک بازی بزرگ، پایانی خوش را مقابل چشمان شما رقم بزنیم. آخرین دیدار با شما که به رسم معمول به لحظه ی نزدیک پایان  منجر خواهد شد اما چه بهتر که این پایان  با حضور با شکوه شما، پیروزی شرافتمندانه ما  و اعتبار و آبروی همه ی قزوین همراه باشد. ما سه شنبه نه برای آبی ها بازی می کنیم و نه برای قرمزها.... ما فقط برای شما هواداران همیشه همراه  بازی خواهیم کرد که برای یک خداحافظی باشکوه ورزشگاه را لبریز از جمعیت خواهید کرد، چنانکه که پیشتر در هفته های پایانی لیگ یک نیز ثابت کردیم که فارغ از قهرمانی خود به اعتبار شهر و احترام جوهره ی پاک فوتبال بیش از هر چیزی توجه داریم . وعده دیدار ما سه شنبه ساعت بیست ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برای یک خداحافظی باشکوه!!

بیشتر بخوانید: جزئیات گفت‌وگوی خصوصی علی پروین با سروش رفیعی

پست مشکوک سعید دقیقی پیش از بازی با پرسپولیس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۴
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • ناشناس IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    خدا پشت و پناهت باشه
  • پاکی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    با سلام ببینیم چی بشه همه دست شما نیست ،اقای پورموسوی هم با زحمات وشجاعت مبارزه کرد و موفق هم شد اما نیمه داورها وسرکوب حق وحقیقت با اشتباهات انها ،چقد زشت وازار دهنده شده میادین فوتبال ما ،صحنه ها واجحافاتی که تقریبا دیگه فقط در میادین فوتبال ما دیده میشه و دیگه عادی شده،انشاءالله جوانمردی و پاکی بر پلیدی و بیعدالتی در ورزش ما غالب بشه تا همه سربلند باشند.
  • MIS قرمزته IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۶
    دقیقی برعکس کیسه کشا اهل فوتبال تمیز هست و بقول سلطان پروین هرکی جلو‌ پرسپولیس فوتبال بازی کنه میبازه
    • رضا AT ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      داوری ها درست بود الان یازدهم جدول بودین
    • MMD IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      اتفاقا هر تیمی جلوی پیزوری فوتبال بازی کنه برنده س. مثل نیمه اول استقلال خوزستان.
  • ماشا IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    درود. اقا سعید خیلی مغرور و محجوب به حیاست. میدونه تماشاگرای استقلالی قزوینی کم نیستن و اگه به استادیون هجوم بیارن یه تراختور ثانی شکل میگیره. کاش خونم نه تو خوزستان و بلکه تو قزوین یا حتی اطرافش بود. از الان مینشستم پشت در استادیوم.چون ببازن چققققدر دیگه باس صبر کنن...
  • علی پرسپولیسی IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    انشاله که خداحافظی شما با قهرمانی پرسپولیس وخواری کیسه توام باشه..درود بر ارتش سرخ ایران.
  • ! IR ۰۷:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    پست مشکوک؟ هرتیمی بخاد جلو پرسپولیس بازی کنه علیه ش تیتر میزنید
  • رضایاک IR ۰۸:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    دقیقی جان هرچقدر هم زحمت بکشید بازهم داوران بازی را برای لنگ در می اورندفقط اصرار کنید ازمایش دوپینگ انجام بشه
  • رمضانی IR ۰۸:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بازی فردای شما نمایش مرام پهلوانی شماست. تیمت خوب بازی کنه اگه طبق معمول داورانی چون برادران حیدری نتیجه ای دیگر را رقم زدند در اذهان عمومی خواهد ماند و بر شما ایرادی نخواهد بود
  • نگین IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای سعید دقیقی خیلی دوستت داریم عشق فوتبال ایرانی. هم خودتون جوان لایق ایرانی و هم به جوانهای با ادب فوتبال بها دادید. فقط به برد ۳ امتیاز فکر کنید. این جماعت اگر رحم کنید بهشون، هر چه لایق خودشونه نثار انسان های پاک می کنند. 💚✌️🧿.
  • رضا زاهدی IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    درود بر انسانهای پاک سرشت سعید دقیقی برای فوتبال ایران ثابت شده است پرسپولیس در اوج استرس از دست دادن امتیاز قرار داره شمس آذر بازی خودشو انجام بده صد در صد تیم پیروز زمینه🙏
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    کیسه متقلب
  • Pars IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    کیسه کشا خودشون نمیتونن کاری کنند دست به دامان دقیقی شدن ..بابا برو تو فکر مساوی هات باش بدبخت فلک زده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی