شک ندارم که پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد/ صحبت‌های نکونام را نشنیدم، چون اعصابم خراب بود
منبع: اطلاعات
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: اگر تخلف افرادی مشخص شد باید برای همیشه محو شوند.

بهتاش فریبا درخصوص عملکرد استقلال مقابل نساجی مازندران گفت: صحنه‌هایی از بازی‌های هفته بیست و هشتم را دیدم، اما تمرکزم روی بازی استقلال بود و در بازی پرسپولیس فقط گل‌ها را دیدم. من گفته بودم که نساجی سخت‌ترین بازی استقلال در لیگ است. نساجی از وقتی ساکت الهامی به آنجا رفته بهتر شده است. فکر می‌کنم شاید نتیجه نیمه اول پرسپولیس روی بازیکنان استقلال تاثیر گذاشت و خیال شان را راحت شد. بازی سخت و فیزیکی بود. از نظر فنی استقلال روز خوبی را نداشت. 

وی افزود: وقتی پرسپولیس ورق را برگرداند فشار افتاد روی استقلال. نکته مهم اینکه ما نباید خودمان را ببازیم. من هنوز کاملا به قهرمانی استقلال امیدوارم، چون دو بازی پرسپولیس خیلی سخت است. بازی در شمس آذر سخت است و محرم نویدکیا هم تیم خوبی ساخته است.

فریبا گفت: هفته‌ها پرسپولیس منتظر لغزش استقلال بود و حالا ما هم باید منتظر لغزش آن‌ها باشیم. بازی با نساجی را باید فراموش کنیم. 

وی افزود: وقتی بازی سه بر صفر باخته می‌شود ۴ – ۳ یعنی روحیه پرسپولیس بالا است، اما ما نباید فکر کنیم کار تمام شده است. من فکر می‌کنم هفته آخر تکلفی مشخص خواهد شد.

فریبا در ادامه گفت: بازیکنان نساجی تمام مسیرهای حمله ما را بسته بودند. الان شرایطی نیست که درباره سرمربی تیم صحبت کنیم. ما باید ۶ امتیاز را بگیریم و منتظر باشیم. شاید بعد از بازی‌ها درباره اشکالات حرف بزنیم بهتر باشد.

وی پیرامون صحبت‌های نکونام پس از بازی گفت: من آن صحبت ها نشنیدم، چون اعصابم خراب بود. در این دو روز از ناراحتی فضای مجازی را دنبال نکرده ام. همه ما به این قهرمانی نیاز داریم. تجربه من می‌گوید پرسپولیس امتیاز از دست می‌دهد.

پیشکسوت استقلال درباره صحبت‌های این روزهای استقلالی‌ها که مدعی اند برخی نمی‌خواهند این تیم قهرمان شود گفت: اجازه بدهید بعد از بازی ها جواب این سوال را بدهم. الان که بحث داوری‌ها و سکه پیش آمده است و خوشبختانه عزمی ایجاد شده تا با این جریانات برخورد شود. من از فدراسیون فوتبال می‌خواهم داستان را ادامه دهد. با اسم مخفف از کسی نام نبرند تا مردم بفهمند چه کسانی به این فوتبال خیانت کردند. امروز شنیدم ۴۰۰ تا سکه جابجا شده است. اگر تخلف افرادی مشخص شد باید برای همیشه محو شوند و قانون نیز با آن‌ها برخورد کند و به اشد مجازات محکوم شوند. اینگونه نباشد که با پول‌هایی که از فوتبال دزدیده است بروند عشق کنند و دو سال بعد دوباره برگردند.

بیشتر بخوانید: ناظر بازی پرسپولیس به من گفت داور سرتان را برید/ کارشناسی‌های داوری خنده‌دار است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • اوف IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بازی آخر پیروزی هفته بعد شنبه هست و مثل همیشه شنبه غم انگیز برای لنگ
    • سعید IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
      همین که صبح تاشب بفکرسرورتون هستین برای ماکافی
    • پرسپولیس کبیر IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      باشگاه دوچرخه سواران هم شنبه بازی داره عزیزه دل برادر تیم شماست که کلا توی فکر بازی سرورشه حتی زمانی که خودش بازی داره کادرش داره بازی سرورشو نیگاه میکنه گلم
  • حاج ۳لسچ IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    همین تو نخ پرسپولیس بودن نتیجه هاش دلخوش بودن به امتیاز دادنش و نالیدن از زمین و زمان و چنگولک بازی کنار زمین و حرافی و حرافی نتیجه ش این شده که میبینید!! شما اگر فوتبالیست اونم از نوع حرفه ی بودید رو بازی خودتون تمرکز می‌کردید! با این شرایط هیچ بعید نیست نیم تاج دو بازی آخر امتیاز ازدست بده و اگر سپاهان و تراکتور دچار حاشیه نمیشدن چه بسا نیم تاج باید برای جایگاه سوم در بهترین حالت تلاش می‌کرد!
  • 🚲🚲🚲چی IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    بشین تا امتیاز از دست بده .😂😂😂 عمرشون رو با این اراجیف طی کردن که حالا دارن حسرت جامهای بینظیر پرسپولیس رو میخورن .✌✌✌
  • اس اس.تیم مردمی IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    اگه داورا بذارن. دستور دارن بازی را برای لنگ در بیارن
  • farzad IR ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    فریبا جونم قول میدم ما میبریم شما هم با گل گهر مساوی میکنین ...
  • ع ق QA ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    فریبا جون را ناراحت نمی کنیم بعد از لیک چند امتیاز جلوتان می اندازیم
  • عبدالله IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی