نکونام نباید خامی می‌کرد؛ استقلال دوم شود هم کار بزرگی کرده/ همه‌کاره باشگاه شهریاری است نه سرپرست موقت!
زمان مطالعه: ۳ دقیقه

پیشکسوت استقلال گفت: باعث تاسف است تیمی که در آستانه کسب قهرمانی بود با حواس پرتی و توجه به نتیجه رقیب خودش را به دردسری انداخت که حالا باید منتظر نتایج دو هفته آخر بماند.

حسن روشن بازیکن اسبق تیم استقلال و کاپیتان سال‌های دور این تیم در گفت‌وگو با خبر ورزشی، درباره چرایی تساوی استقلال در مازندران و از دست رفتن صدر جدول اظهار داشت: همیشه به دونده‌ها، راننده‌های رالی و مسابقات موتور سواری تاکید می‌شود به هیچ عنوان به رقبای کنار دستی یا پشت سری‌تان نگاه نکنید. چون کافی است یک بار چشمتان را از مسیر بردارید یا اصطلاحا سرتان را برگردانید و یک اتفاق غیر منتظره شما را از بقیه عقب بیندازد. استقلال در مازندران دقیقاً با گوش کردن به نتایج تهران خودش را به این دردسر بزرگ انداخت.

پیشکسوت استقلال با اشاره به تایید جواد نکونام در این باره که "تحت تاثیر نتیجه پرسپولیس در تهران بودیم" گفت: این یعنی خامی کردن که این هم از نبودن یک آدم با تجربه کنار کادر فنی استقلال است. اصلاً شما نباید به نتیجه پرسپولیس کاری داشته باشید و فقط باید برنده شوید. تیمی که فقط برنده می‌شود در نهایت قهرمان است. شما باید کار خودتان را انجام می‌دادید و آخر بازی می‌گفتید خب حالا ببینیم پرسپولیس در تهران چه کار کرده! نه اینکه دائم در ارتباط با تهران باشید. البته هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده و ما شانس قهرمانی داریم.

روشن اضافه کرد: با توجه به دو بازی آخر و ۶ امتیاز، ممکن است اتفاقاتی در دیدارهای آخر پرسپولیس رخ بدهد. ما نباید ناامید باشیم و باید به جبران اتفاقات قائمشهر، هر دو بازی را با قدرت برویم و برنده از زمین خارج شویم. در غیر این صورت دوم خواهیم شد که البته دومی هم برای این تیم با این همه مشکلات بد نیست.

نکونام نباید خامی می‌کرد؛ استقلال دوم شود هم کار بزرگی کرده/ همه‌کاره باشگاه شهریاری است نه سرپرست موقت!

بازیکن قدیمی استقلال همچنین با اشاره به انتشار خبر انتصاب علی جباری به عنوان رئیس کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: شنیدن این خبر خیلی عجیب بود چون علی جباری قبل از این هم رئیس کمیته پیشکسوتان بود. مشخص نیست هدف آقای سمیعی از این کار چه بود که او را در سمتی که داشت منصوب کرد! وگرنه در دوران مدیران قبلی هم علی جباری رئیس کمیته پیشکسوتان بود و همیشه برای ما پیشکسوتان ایشان جایگاه ریاست را داراست. هر حرفی هم بزند ما از آن تبعیت می‌کنیم.

روشن با اشاره به حضور سمیعی به عنوان سرپرست باشگاه استقلال گفت: اصلاً از اول هم نباید خطیر می‌رفت و سمیعی می‌آمد. خطیر او را مثل برادرش می دانست، نمی دانم چرا سمیعی گذاشت خطیر را به این شکل بیرون بیندازند. خطیر اینقدر او را مثل برادرش دوست داشت که هر بار با من تلفنی حرف می‌زد گوشی تلفن را به سمیعی می‌داد تا با او هم احوالپرسی کنم. بعد یک مرتبه این آقا که در طول این دو سال اخیر با همه مدیران بوده ماند و خطیر هم رفت.

وی افزود: البته خطیر هم بی‌ عیب و نقص نبود و خاطرم هست که همراه با همین آقای سمیعی نامه عزل جواد نکونام را نوشته بودند که من هم در تلویزیون گفتم اصل آن را دیده‌ام. اما در این قبیل مواقع که تیم نیاز به آرامش دارد می‌گویند دشمن دانا بهتر از نادان دوست است.

روشن تاکید کرد: البته این آقای سمیعی هم فکر می‌کند در این باشگاه کاره‌ای است، چون همه کاره آقای شهریاری است. مالکان جدید منتظرند فصل تمام شود و نفرات خودشان را بیاورند. خوبی ماجرا این است که طرفداران استقلال می‌دانند در طول این یک سال چه کسی بیشتر از همه به باشگاه خدمت کرد که من به عنوان کسی که با همه مدیران قبلی باشگاه جلسه داشتم معتقدم حجت کریمی در این مدت از همه بهتر بود چون او خودش از نظر مالی غنی بود و نیامد به باشگاه تا جیبش را پر کند. در آخر امیدوارم اتفاقات خوبی برای استقلال رخ بدهد چون مردم واقعاً نگران اتفاقات دو هفته آخر هستند.

بیشتر بخوانید: ماشاریپوف: ۷ سال قبل گفتم بالاخره یک روز در استقلال بازی می‌کنم/ هم در لیگ برتر مدعی قهرمانی هستیم هم در لیگ قهرمانان آسیا

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۶
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • ناشناس IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    شما که همیشه بر علیه خطیر بودید و در یک مصاحبه عنوان کردید چشم دیدن نکونام رو نداره و اگر استقلال قهرمان بشه نباید به پای خطیر نوشته بشه الان چی شد ورق برگشت؟
  • ناصر طرقی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جناب روشن تا این آقایان بخواهند به بلوغ فکری برسند زمان بر خواهد شما از هاشمی نسب چه انتظاری دارید اون خودش رفته بود تا بازی سرورش را ببینه شاید چیزی از فوتبال یاد بگیره .بقول تقوی بچه تا قبول بشه میگه کار خودمه ولی تجدید بیاره میندازه گردن دیگران.
  • عبدالهادی اژدری IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    پرسپولیسی هستم ولی عاشق پیشکسوتان فهیم استقلال هستم به قول مرحوم پور حیدری استقلال و پرسپولیس دو بال فوتبال کشور هستند . البته اضافه کنم تیم‌های دیگر نیز مغز ،چشم و اندام این پرنده هستند ، به امید احترام متقابل هوادارن همه باشگاه‌های خوب کشور عزیزم
  • آسمان آبی دوستاره IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    شما می فرمایید در برابر مافیا ساکت باشن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این داستان هرسال داره اتفاق می افته تمام تیم‌های لیگ برتر ماهیت پیسپولیس رو می شناسن🤮🤮🤮🤮🤮🤮
  • MIS قرمزته IR ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    حسن خان روشن از معدود آبی های با منطق و آدم حسابی ، برعکس هوچیگران کیسه از داور و کج بودن زمین سخن نگفت
  • صادق NL ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    عقل هم چیز خوبی هست یکی در این تیم در پیتی پیدا نمی شود که بگوید چنانچه از داوری لطمه خورده‌اند چطور تا حالا در صدر جدول قرار داشتند اینها دوتا مشکل دارند یکی عهده جام دارند دوم مدیریت و عقل درست ندارند که تیم بزرگی مثل استقلال تبدیل به در پیتی شده که مثل بچه ننه ها بهانه می گیرند
  • سعید IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    باید به بازی های استقلال افتخار کرد چون با شرایط سخت و کلی مشکل شروع کرد اول فصل تیم رقیب می‌گفت استقلال حتی جز 8تیم نمیشه واقعا باید افتخار کرد به تیم بزرگ استقلال
  • ن IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    آقای روشن بزرگتر بودن به بزرگتری کردن هست.
  • جلال IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    نکونام به بن بست تاکتیکی رسیده مثل زمانیکه در فولاد بسر میبرد..... الان کافی تیم حریف یک بلند زن در خط دفاعی بگذارد استقلال خلع سلاح میشود ..... مشکل استقلال خود نکونام است که بجای اینکه یکسره درباره نمیگذارند صحبت کند فعل خواستن صرف نکرد
    • محمد IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      موافقتم
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    کیسه جاعل
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    کیسه جاعل
  • امیرحسین IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اولش بگم من تو تیم سلطانم، دومش، خدا وکیلی پیشکسوت یعنی امثال حسن خان، آدم از حرف زدنش لذت میبره، فقط به جواد، و پاشا و نسب چیزی نگید که منم میشم، نخواستن قهرمان بشیم.
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    کیسه جاعل
  • علی IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اقایان با بازیکنانی مثل رضاوند فخرالدینی رمضانی حامدی فر والا دوم شدنند به سر اینها زیادی می کنه جمع کنید خودتونو ی مشت دره پیتی بزیکن جمع کردید ادعا قهرما نی می کنید
  • رضا IR ۰۶:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    احسنت بر پیشکسوت استقلال که واقعیت رو گفت دومی هم مقام بدی نیست که استقلال مستحق آن بود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی