۴
دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۹
۴ |
۰
شفاف‌سازی طارمی در مورد یک حقیقت تلخ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

اگر چه با گلزنی به اسپورتینگ و قهرمانی در جام حذفی فصل برای مهدی طارمی در تیم پورتو خوب تمام شد اما او این فصل و در جریان فصل و در یک نگاه کلی بازیکن خوبی برای پورتو نبود.

سه فصل ابتدایی حضور مهدی طارمی در تیم پورتو با فصل پایانی حضورش در تیم پرتغالی اصلا قابل قیاس نیست. او در فصل پایانی حضور در پورتو نتوانست آن بازیکن تاثیر گذار و همیشگی باشد و شاید یکی از دلایلی که تیم پورتو با ۱۸ امتیاز اختلاف نسبت به تیم قهرمان بر سکوی سوم ایستاد همین بود.

مهدی طارمی در فصل چهارم و پایانی حضورش در تیم پورتو قراردادش را با این تیم تمدید نکرد و اعلام داشت برای فصل جدید بازیکن اینتر است. این اعلام با نیمکت نشینی‌های پی در پی مهدی طارمی همراه بود. خیلی‌ها گفتند سرمربی به این دلیل او را نیمکت نشین کرده که قراردادش را تمدید نکرده اما واقعیت این  بود که مهدی طارمی با افت فنی مواجه شده بود و برای کونسیسائو راهی غیر از این تصمیم وجود نداشت. نکته‌ای که مهدی طارمی در پایان بازی با اسپورتینگ بدان اشاره و حتی از هواداران پورتو عذرخواهی کرد.

مهدی طارمی گفت:  امسال به‌خاطر حضور در جام ملت‌های آسیا مقداری درگیری ذهنی داشتم و نتوانستم به‌طور کامل در اختیار پورتو باشم، شاید نتوانستم خیلی خوب بازی کنم و از هواداران پورتو عذر می‌خواهم.

این گفته پشت پرده نیمکت نشینی مهدی طارمی را در تیم پورتو مشخص کرد و نشان داد که سرمربی هیچ عنادی به او نداشت.

تیم  ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با شکست در برابر قطر حضور در بازی پایانی مسابقات را از دست داد و این یک شکست روحی و فنی بزرگ برای همه اعضای تیم از جمله مهدی طارمی بود. دقیقا بعد از بازگشت از این بازی‌ها بود که مهدی طارمی تبدیل به یک بازیکن نیمکت نشین در پورتو شد.

بیشتر بخوانید: اعتراف طارمی در شب وداع با تیم پورتو؛ من را ببخشید/ از امروز من جزو سوپر دراگونز هستم

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی