خبر خوب برای نکونام؛ این ۳ ستاره بازی با استقلال را از دست دادند
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سه بازیکن گل‌گهر به‌طور قطعی در دیدار مقابل استقلال حضور ندارند.

 گل‌گهر سیرجان در شرایطی فردا بازی حساسی را در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال برگزار می‌کند که سه بازیکن شاخص خود را به دلیل محرومیت یا مصدومیت در اختیار ندارد و همین مسئله می‌تواند آنها را با مشکل بزرگی در جدال با شاگردان جواد نکونام مواجه کند.

علیرضا علیزاده، هافبک دفاعی گل‌گهر سیرجان که در دیدار اخیرشان مقابل آلومینیوم اراک به دلیل ضربه به‌صورت رضا جبیره کارت زرد گرفت و در ادامه به علت درگیری با عارف حاجی‌عیدی اخطار دوم را دریافت کرد و از زمین اخراج شد، یکی از غایبان این تیم برابر استقلال تهران است.

مهدی تیکدری، مدافع راست گل‌گهر نیز که گزینه نقل و انتقالاتی استقلال در زمستان بود، در دیدار گذشته برابر آلومینیوم به دلیل آسیب‌دیدگی حضور نداشت که مصدومیت او برطرف نشده و فردا هم نمی‌تواند برابر آبی پوشان پایتخت به زمین برود.

علی‌اصغر عاشوری نیز دیگر بازیکن گل‌گهر سیرجان است که پس از حضور تعویضی مقابل آلومینیوم اراک در شروع نیمه دوم،  با آسیب‌دیدگی مواجه شده و فردا نمی‌تواند تیمش را برابر استقلال همراهی کند.

وضعیت قائم اسلامی‌خواه نیز برای دیدار با استقلال نامشخص است ولی احتمال دارد این بازیکن با تایید کادر پزشکی گل‌گهر سیرجان بتواند برابر آبی‌ها به میدان برود.

بیشتر بخوانید: ناظر بازی پرسپولیس به من گفت داور سرتان را برید/ کارشناسی‌های داوری خنده‌دار است!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • جواد شیتیل IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    جواد لالایی حرف از شرافت میزنه سه تا بازیکنی که نیستن گزینه کیسه تو نقل و انتقالات بودن
  • شیشتایی هوچیگر DE ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    گلگهر که سه تا بازیکن اصلیش نیستن ، وحید کاظمی هم گذاشتن کارو واسشون دربیاره.. بازی آخرشون هم که عنایتی از همین الان سه امتیاز واسشون کادوپیچ کرده گذاشته کنار
  • مرتضی IR ۰۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بخدا دلم برای هوادارای استقلال وپرسپولیس میسوزه قهرمان لیک از همون اول لیگ انتخاب میشه مطما باشید اگه قرار باش پرسپولیس قهرمان بشه یا استقلال قهرمان بشه به حرف من وتو ودعا کردن نیست .اینا خودشون برای خودشون میبرن ومیدوزن فقط این وسط جیبشون رو پر میکنن قهرمان شدن یا نشدن براشون اهمیت نداره فقط به فکر جیب خودشونن.جالبم اینجاست که اینقدر قشنگ فیلم بازی میکنن که هر کس ندون میگه بنده خداها بازیکنا از همه ناراحترن.هواداراس عزیز قهرمانی دست خودشون من وتوی هوادار فقط تماشاچی هستیم.حالا فقط ببینید آخر لیگ چطوری تموم میشه بدون سرو صدا فقط هوادارا رو میندازن جون هم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی