ادامه همکاری رونالدو با شرکت جنجالی پس از شکایت! +عکس
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

کریستیانو رونالدو با وجود شکایت یک میلیارد دلاری، از چهارمین مجموعه NFT با همکاری صرافی بایننس رونمایی کرد.

کریستیانو رونالدو از راه‌اندازی چهارمین مجموعه توکن غیرقابل تعویض (NFT) خود با همکاری بایننس خبر داد. مجموعه جدید، که قرار است در ۲۹ می (۹ خرداد) در بازار NFT بایننس عرضه شود، با هدف گرامیداشت تاریخچه این فوتبالیست، نکات برجسته دوران حرفه‌ای او را به نمایش می‌گذارد.

کریستیانو رونالدو در وبلاگ بایننس اظهار داشت: «سفر فوتبالی من باعث شد که به سرتاسر جهان سفر کنم و افتخار بازی در برخی از معتبرترین باشگاه‌های جهان را داشته‌ باشم. حالا نوبت شماست که در این سفر به من بپیوندید.»

تعداد NFTهای موجود در مجموعه جدید تا زمان عرضه این سری اعلام نخواهد شد و تاکنون هیچ اشاره‌ای به قیمت آن نشده است. با این حال، این وبلاگ اعلام کرد که قیمت برای هر NFT معمولی یکسان خواهد بود در حالی که قیمت NFT فوق نادر نهایی در مجموعه متفاوت خواهد بود.

همه اینها درحالیست که در نوامبر ۲۰۲۳ از رونالدو به خاطر مشارکت در فروش مجموعه NFT با بایننس شکایت شده بود و به گزارش کوین‌تلگراف، شاکیان ادعا کردند که رونالدو با هماهنگی بایننس در پیشنهاد و فروش اوراق بهادار ثبت نشده کمک و یا مشارکت فعال داشته و باید می‌دانست که بایننس در چنین فعالیت‌هایی دست داشته است و خواهان غرامت ۱ میلیارد دلاری شدند.

بیشتر بخوانید: تبلیغ‌های خسارت‌بار چهره‌های معروف؛ کشورهای مختلف برای کنترل طمع سلبریتی‌ها چه کرده‌اند؟

ادامه همکاری رونالدو با شرکت جنجالی پس از شکایت! +عکس

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی