نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
رونالدینیو هنوز تمام نشده؛ گل آکروباتیک شاعر فوتبال در ۴۴ سالگی!/ واکنش جالب بدل اسطوره برزیلی +ویدیو
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

گل تماشایی رونالدینیو در یک بازی دوستانه برای سیل‌زدگان موردتوجه علاقه‌مندان این اسطوره برزیلی قرار گرفته است.

رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل و باشگاه بارسلونا ملقب به شاعر فوتبال که پس از بازنشستگی از فوتبال در بازی‌های دوستانه زیادی حضور پیدا می‌کند، این بار در یک مسابقه خیریه برای کمک به سیل‌زدگان شرکت کرد.

ستاره سابق تیم ملی برزیل درحالی که به سن ۴۴ سالگی رسیده ظاهرا هنوز نشانه‌هایی از دوران طلایی را همراه دارد. رونالدینیو در نیمه اول این دیدار شوتی دیدنی از پشت محوطه جریمه به تیرک دروازه زد، با ضربه قیچی‌برگردانی زیبا دروازه‌بان را به واکنش واداشت، و طی یک پاس‌کاری زیبا در دقیقه ۴۰ گل اول خود را به ثمر رساند. هنر رونالدینیو در نیمه دوم به اوج رسید آن‌جا که در دقیقه ۱۸ موفق شد روی یک حرکت آکروباتیک گل پنجم تیمش را به ثمر برساند و هواداران قدیمی خود را به وجد بیاورد.

نکته جالب در حاشیه این بازی حضور بدل رونالدینیو در ورزشگاه بود که حرکات خاص او و شباهت زیادش به ستاره برزیلی مورد توجه فیلمبردار بازی و کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

رونالدینیو در صفحه ایکس (توییتر سابق) خود با اشتراک‌گذاری لحظاتی از این بازی نوشت: از همه کسانی که در این مهمانی زیبا شرکت کردند، و Luciano Huck و کل تیمش، سپاس‌گزارم. بیایید به کمک ادامه دهیم.

این مطلب را هم ببینید: حمله روبرتو کارلوس به سلیقه دیوید بکام؛ بدلباس، با بدترین مدل موها!/ ریوالدو ترسناک است، رونالدینیو خسیس، رونالدو هم… +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • Vahid7 IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
    Fff
  • نگرو IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بینظیرتکرارنشدنی
  • علی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ما ها که اینها رو دیدیم بعدش دیگه فوتبال برامون جذابیت نداره حقیقتا ، ما جزو ادمهای خوش شانس بودیم که این نسل و دیدیم ، بعضی ها دیگه تکرار نمیشن
  • مریم IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بینظیر
  • ناشناس IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    حیف که دنیایی فوتبال رونالدینیوزودبه پایان رسید

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی