نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
حمله تند یک پرسپولیسی به کادر فنی استقلال؛  تاکتیک نکونام و هاشمی‌نسب هوچی‌گری‌ است/ با تنش و درگیری دنبال درآوردن بازی هستند
منبع: ایرنا
زمان مطالعه: ۴ دقیقه

کاپیتان اسبق پرسپولیس گفت: سال ۸۱ برای ما مدال نیاوردند و جامی که برای آن قهرمانی به پرسپولیس دادند، تقلبی بود!

ابراهیم اسدی کاپیتان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در گفت‌وگویی در خصوص بازی این تیم برابر استقلال خوزستان اظهار کرد: بازی عجیب و غریبی بود. نیمه اول و دوم متفاوتی داشتیم. کسی فکر نمی‌کرد در نیمه نخست با حضور تماشاگران و شرایط پرسپولیس از استقلال خوزستان ۳ گل بخوریم و بعد در نیمه دوم جبران کنیم و ۴ گل بزنیم و به بازی بازگردیم!

وی افزود: ۵ دقیقه ابتدا و انتهای هر نیمه سرنوشت‌ساز است و گل زدن در این دقایق می‌تواند از نظر روانی روی بازیکنان و کادرفنی اثر بگذارد. ما در نیمه نخست در همین ۲ بازه زمانی گل خوردیم و همین موضوع باعث شد بازیکنان تمرکز لازم را نداشته باشد و از شرایط آرمانی دور شوند. صحبت‌های اوسمار در بین ۲ نیمه و تعویض‌های او کارساز شد و تیم نتیجه خارق‌العاده‌ای گرفت.

پیشکسوت پرسپولیس درباره دیدار این تیم با شمس‌آذر قزوین در هفته بیست‌ونهم نیز اظهار داشت: شمس‌آذر از تیم‌های جنگنده لیگ است و هجومی بازی می‌کند. در بازی رفت هم کار پرسپولیس برابر این تیم سخت شد و به طور حتم یکی از تیم‌های خوب این دوره از رقابت‌های لیگ بوده است. دست بالا در این بازی با پرسپولیس است و امیدوارم این بازی را به خوبی پشت سر بگذاریم تا در هفته پایانی در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی بگیریم.

اسدی درباره اینکه بین سرخابی‌ها کدام تیم قهرمان می‌شود، اضافه کرد: پرسپولیس از نظر کار تیمی و فنی خیلی بهتر از استقلال بازی می‌کند. استقلال نیز با کادرفنی خود از جواد نکونام گرفته تا مهدی هاشمی‌نسب به دنبال حاشیه‌سازی هستند. تاکتیک نکونام هوچی‌گری‌ است. استقلال با این مربی و تنش و درگیری به‌دنبال درآوردن بازی است و این تیم هیچ تاکتیکی ندارد. اگر توجه کنید استقلال بیشتر بازی‌های خود را یک بر صفر می‌برد اما پرسپولیس روند خوبی دارد و کار تاکتیکی و هدف خاصی را دنبال می‌کند.

وی در واکنش به صحبت‌های سرمربی استقلال در خصوص صدرنشینی پرسپولیس گفت: تمامی این سروصداها برای بهم زدن تمرکز پرسپولیس است و با حاشیه‌سازی به‌دنبال نتیجه‌گیری هستند. بازیکنان و کادرفنی نباید به این حواشی ورود کنند و با استقلال کاری داشته باشند. پرسپولیس فصل گذشته هم از استقلال و سپاهان چند امتیاز عقب بود اما قهرمان شد. تیم برای قهرمانی به آرامش روانی نیاز دارد و این موضوع مهمی است.

کاپیتان اسبق پرسپولیس در خصوص سالگرد قهرمانی این تیم در دوره نخست لیگ برتر نیز گفت: هنوز هم بعد از ۲۲ سال کسی باور نمی‌کند که پرسپولیس قهرمان آن دوره شد. با توجه به شرایط جدول و صدرنشینی استقلال و همچنین مصدومانی که داشتیم، همه فکر می‌کردند استقلال ملوان را شکست می‌دهد و قهرمان می‌شود اما خدا به ما کمک کرد تا یکی از دراماتیک‌ترین قهرمانی‌های لیگ را با پرسپولیس به دست بیاوریم و فکر می‌کنم حالا حالاها هیچ تیمی نتواند اینگونه قهرمان لیگ شود.

وی درباره آن بازی برابر فجر شهید سپاسی که هفتم خرداد ۱۳۸۱ برگزار شد، افزود: همه می‌گفتند استقلال قهرمان است. تماشاگر زیادی به بازی نیامده بود. حتی برای ما مدال نیاوردند و جامی که برای این بازی برای پرسپولیس آورده بودند تقلبی بود! در هر صورت خدا کمک کرد و من گل قهرمانی را زدم و تیم قهرمان اولین دوره لیگ برتر شد و علی پروین هم آخرین جامش را با پرسپولیس گرفت.

اسدی درباره آن بازی خاطره‌انگیز ادامه داد: من و داود فنایی به همراه سهراب انتظاری مدت‌ها بود مصدوم بودیم و همین مصدومیت زیاد بازیکنان در این فصل ما را اذیت کرد. من ۱۵ روز قبل از بازی در ورزشگاه کارگران تمرین می‌کردم که دکتر ثابتی‌فر، پزشک فقید تیم رو به من گفت «ابراهیم زانویت می‌لنگد». بعد که سراغ فیزیوتراپ تیم رفتم و شروع به دویدن کردم گفت که «برای بازی مشکلی نداری». در آن بازی اصلا قرار بود اسماعیل حلالی بازی کند. پروین، بهروز کماسی را صدا کرد و گفت به حلالی بگو گرم کند و به زمین برود. اسماعیل گفت مچ پای من درد می‌کند و به جای او من به زمین رفتم.

کاپیتان اسبق پرسپولیس افزود: وقتی روی نیمکت بودم به فنایی گفتم به دلم افتاده که گل می‌زنم. داوود در پاسخ گفت که «خیالاتی شدی، گل هم بزنی استقلال ملوان را نبرد، مساوی می‌کند و قهرمان می‌شود». به انتظاری هم گفتم و او گفت «به کمک حضرت زهرا (س) گل میزنی و قهرمانی می‌شویم». حمید استیلی هم گفت «اگر گل نخوریم، می‌زنیم». علی آقا(پروین) من را به زمین فرستاد و گفت «برو وسط بازی کن که فقط گل نخوریم». او در هر شرایط از باخت متنفر بود. کرنر که شد به حامد کاویانپور گفتم توپ را به تیر یک بفرست. حامد همین کار را کرد و توپ به من رسید و با اولین ضربه در این بازی گل زدم.

وی اظهار داشت: یکی از دوستان همیشه به شوخی به من می‌گوید که «فکر می‌کنم توپ به سرت خورد و گل شد و تو اصلا کاری نکردی(با خنده)»! ما از نتیجه بازی استقلال خبر نداشتیم و فقط می‌خواستیم بازی را ببریم. بعد که صدای شادی هواداران روی سکوها آمد، یکی از بچه‌ها با موبایل با انزلی تماس گرفت و گفت استقلال گل‌خورده و در نهایت ما قهرمان شدیم.

بیشتر بخوانید: عکس| استقبال عجیب هواداران استقلال از بازی خانگی/ آبی‌ها متحدتر شدند!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۴۲
  • حمید IR ۰۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    این بکشه هم بالاخره اومد بگه منم هستم باشه فهمیدیم هنوز زنده ای
    • سارقان امتیاز ناپاک IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      از همون سال تا سال ۹۵ پرسپولیس فقط دو جام داشت و درواق جامهای تقلبی پرسپولیس تازه از سال ۹۶ با ظهور و نبوغ بابا مسعود شروع شد ،اتفاقا اون جام رو دو دستی بچسبید و حفاظت کنید که خیلی پاک بود
    • علی US ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      کلا نباید همه چیز رو سیاه و سفید دید، نکونام هم بالاخره یه چیزایی از اروپا و کار کردن با کیروش یاد گرفته اینطور نیست که هیچی حالیش نباشه اما این هوچی گری و سیاه نمایی هم کیروش یادش داده که به نظرم بهتره بی خیال بشه چون خود اون پرتغالی هم زیاد به دردش نخورد.
    • P J M N IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      یکی این بنده خدا رو راهنمایی و ارشاد کنه. اصلا شرایط مغزی و روحی ِ خوبی نداره.. خیلی وقته پاک شدی از ذهن فوتبالی‌ها... اسدی، نصرتی، شیث رضایی و.... خیلی وقته بالای درخت تشریف دارین. کجا بوی کباب خورده به دماغت که حاضری براش اینهمه خودتو تحقیر کنی؟؟؟ در ضمن بوی کباب نیست و دارن خر داغ میکنن
    • خیلی سوختی کیسه کش IR ۰۹:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      فشار بخورید و حالا حالا ها هم باید زیرش باشید و دست و پا بزنید بیچاره ها ... یعنی مطمئنا به پوست کلفتی این کیسه تنان در هیچ کجای دنیا نمیشه پیدا کرد 😂😂😂😂😂😂
  • تبانی پوليس IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تاکتیک کیسه پوليس هم حق خوری، نامردی و‌ تبانی است
  • آریا US ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    کارشناسی فوتبال برتر رو هم دیدیم!! رضاوند خودش رو انداخت روی زمین و باید اخطار تمارض هم میگرفت!! حالا مرد باشه و سر حرف وایسه!! هر چند مکتب کیستقلال با جمله ی مردونگی بیگانه اس🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️🚴🏻‍♀️ پسر حجازی رو هم آلوده ی دروغهای خودشون کردن! جواد چکش و کمک میکروفن هم از فشار زیادی که خوردن؛ اومدن به بازیکنان یاد دادن که یه مشت اراجیف تحویل هواداران بدن!!
    • رضایاک IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      اون امیری بود خودشو انداخت زمین چطور لنگی هستی که بازیکن خودتان را هم تشخیص نمیدی خخخخخ
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      نه اتفاقا کیسه کشا هستن که بازیکنای خودشون رو نمیشناسن و اسطوره پاس و کمک یاغی اخراجی پرسپولیس کبیر رو واسه خودشون بت کردن
  • وحدت IR ۰۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حداقل چهل سال است طرفدار استقلال هستم و از تیم رقیب دل خوشی ندارم اما حرفهای ایشون کاملا درست است.استقلال حتی شبیه فوتبال هم بازی نمیکند و پرسپولیس قطعا شایسته قهرمانیست حتی با استفاده از اشتباهات داوری
    • عباس شهمرادی IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      ای توکه راست گفتی ماهم باورکردبم ۲۵ سال داری که ۴۰سال طرفداراستقلال بودی لنگی توهم دقیقا مثل تیم تان هستید
    • وحدت لنگی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      آخه کیسه پوليس، یه جوری دروغ بگو که باور پذیر باشه
  • اسد IR ۰۳:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ایشون تمامی صحبتهایی رو ک در مورد استقلال کرد از روی غرض ورزی و کینه توزی بود و هیچ پایه و اساسی نداشت متاسفم برای آقای اسدی ک ب عنوان پیشکسوت پرسپولیس نظر میده
    • حق IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      آره کینه توزی است وگرنه استقلال اروپایی بازی می‌کنه همش دروغه نکونام هم دنبال کنید فوتبال بازی کردنه
  • استقلالی IR ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    این خوش تیپ ها ی لنگی از کجا پیداشون میشه این روزا
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      از پیش محمد نوری و فنونی زاده البته این پسر خوبی بوده مثل اونا ورزشکار نشده😂😂😂😂
  • ارتش سرخ IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    مصاحبه رو لطفا اصلاح کنید اون دوره آقای پرویز کماسی بودن نه بهروز
  • محب IR ۰۵:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    هوچی گری کلمه درست و قشنگی نیست !!!!! کلمه درست برای کارهای جواد نکونام و مهدی .... کولی بازیست !
    • Mb IR ۰۷:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      لعنتی🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
    • تاجی IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      هوچی گر به فرشین پیروانی میگن نه به نکونام!!!
  • ن IR ۰۶:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اول هوچیگری رو پیروانی و پرتپلیسی ها داشتند و دارند، تمام نیم فصل حق استقلال رو دادند به چرتپلیس. استقلال و نکونام اصلا حرفی نزدند، بعد که استقلال دید حقش رو ضایع می کنند مجبور شد اعتراض کنه. حالا چطور برای چرتپلیس اشکالی نداره هوچیگری کنه . استقلال داره مبارزه می کنه با چرتپلیس.
  • .. IR ۰۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    برو شکمتو آب کن بشکه.
  • استقلال IR ۰۷:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ۲۲سال‌پیش‌راباتبانی‌جام‌رابردید‌یادم‌هست
    • صالحی US ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      استقلال وطرفدارش مربیش همیشه توهم دارن بهتر پهلوان باشیم وبپذریم گاهی رقیب قوی تراز ماست رقیب قوی همیشه باعث میشه ادم قوی تربشه
    • شنگول IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      عمو جون تبانی کی کرد؟ فقط استقلالی ها باید تبانی کرده باشن چون استقلال با مساوی با ملوان هم قهرمان می شد سرنوشتش دست خودش بود حتی اگه پرسپولیس فجر سپاسی رو می برد
  • هومن US ۰۸:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    نمی دونی چرا حرف مفت می زنی ، از ائمه هم مایه می گذاری . چرا هیچ کس نپرسید (س د )و (ج ز )و (م پ ) از چه کسی دستور گرفتند روز بازی ملوان راه بروند ؟ حرف من هم نیست ها ، حرف رشیدی مربی استقلال است . از اولین دوره این لیگ مجلات فساد بوش بالا بوده. منتها هر وقت هر کی می خواهد حرف بزند ، بقیه می گویند مگر خودت قاطی نبودی ؟! برای همینه که هم گل محمدی می داند نتایج فوتبال بیرون زمین تعیین می شود ، هم مجیدی ، هم نکونام . این اواخر این قدر آش شور شرگده ، مربیان خارجی هم می دانند .
  • آبی ترینم IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    هوچیگر تو هستی. قدمت واصالت استقلال افتخار ایران است
  • استقلالیم... IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    پیروانی وامثال شما هوچی گرید. درحدنام بردن نکونام وهاشمی نسب نیستی. دهنتو ببند
  • آبی نیلگون IR ۰۸:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بر همه گان ثابت شده قهرمانی هلی پرسپولیس دراین چندسال ازطرف وزیر ورزش آب خورد.پرسپولیس باید پنجم جدول باشه
  • مهرداد IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    نبش قبر با اسامی نمیشه بازی کرد فوتبال تمیز بازی کنید مثل شما بگید سپاهان
  • غضنفر IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    هوچیگری وکاولی بازی را خوب کفته .فقط با داد وبیداد وحرف مفت می خوان نتیجه بگیرن .
  • pp IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    سلام ابراهیم خان استقلال خوزستان کاری کرد کارستون ولی واقعا تو نیمه دوم چه افتاد که اون کار غیر ممکن انجام شد!!!! در عین حال دم داور گرم که درگیر حاشیه نشد و مثل هر فصل (سه بازی آخر) اونطور که باید قضاوت کرد و تمام. بگو پرسپولیسو عشقه ❤💪
  • رضا IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    خداقوت ابراهیم اسدی .با این خاطره به پرسپولیس انگیزه بیشتری می‌دهی برای قهرمانی . دیگه خود استقلالی ها هم به قهرمانی پرسپولیس عادت کردن .و همینکه دوم میشن باید شاکر باشند . و بجای هوچی گری سعی کنند فوتبال خوب ارائه بدن .
  • لنگیها حسرت ستاره آسیایی دارند IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بچه بابات مثل تو حسرت ستاره آسیایی داشت علی آقا نگفت ستاره آسیایی بگیرید
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      اولین باری که کیسه قهرمان آسیا شد آسیا هنوز خاکی بود و تلویزیونا سیاه و سفید گزارشگر بازی دو دقیقه یکبار می‌گفت کیسه با شورت ورزشی سفید و لباسهای تیره از چپ به راست میزنه تا یه وقت کیسه کشا تیمشون رو گم نکنن آخرین باری هم که قهرمان آسیا شدن نسلی که یادشونه شبا ایزی لایف میبندن و دندوناشون رو تولیوان میذارن میخوابن جدیدا هم که دیگه متخصص ها رو توآسیا راه نمیدن 🤣🤣🤣🤣🤣
    • سوزشِ لنگ IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      کیسه پوليس و سوزشی ابدی 🔥🔥
  • ناشناس CA ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حیف از این اسم که روی این شخص گذاشتن بنظر اگر بدنام باشد برازنده تر این که آبرو هرچه سرمربی در ایرانه را برد با اینجور حرف زدن استقلال تیم خوب وبزرگیه نیاز به مربی وکادر و سرپرست بزرگ داره
  • اس اس.تیم مردمی IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    به قول فرهاد مجیدی. یک جام پاک استقلال ارزشش از ده تا از جام های اهدایی لنگ بیشتره
    • تامی287 IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      همون جامی که با 3 امتیاز معیشتی و 19 تا پنالتی اهدایی گرفتید؟!!
  • سیدمهدی ابراهیمی IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    پرسمولیس۱۷ امتیازبادآورده داوری را کسب کرده
  • علی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    الان دیگه استقلال شده هوچی ،لنگی ، کلا هر چی طرفدار پرسپولیسه کلا بی شخصیت هستن بدون استثناء جام همش برا خودتون ولی بدونید بی شخصیت هستید مخصوصا پیروانی .
    • مجتبی IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      فهم شما هم مثل تیمتان هستش استقلالی بی شخصیت خاک تو سرتون که زیر توپ زدن هم بازیه شما لیاقت زیر توپ زدن هم ندارین
  • حسن AT ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    لونگیا هر وقت تونستن بازیهاشون مقابل گل گهر، ملوان رفت و برگشت، نساجی برگشت، ذوب آهن رفت، آلومینیوم رفت، استقلال خوزستان برگشت و .... توجیه کنن بیان راجب سرورشون نظر بدن!!! جالبه هنوز نفهمیدن چرا توی ایران اول (با تبانی، داوری و شیتیل ...) و توی آسیا بعد 60 سال هیچی نشدن!!!!
  • S Si IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای ابرام دنبه که تیمتون خیلی خوب بازی می کنه؛ البته اگر بعضی از داورای بی وجدان نبودند الان نیمه پایین جدول بودید چطور دقیقه 50 نعمتی اخراج نمیشه، برخورد و پنالتی تابلو روی مهاجم استقلال خوزستان گرفته نمیشه اون طرف روی امیری که تمارض میکنه پنالتی میگیره، خود لنگیا بهتر از هرکسی میدونن که دیگه حناشون رنگی نداره و باید یه جوری باید با بهره گرفتن از خدا و پیغمبر و دین و وزیر و سفیر و رئیس فدراسیون خودشون را موجه جلوه بدهند. کاش میشد هرسال جامها را بدهند به لنگ، فقط بذارند بقیه تیمها فوتبال بازی کنند و تماشاگری که دلخوشیش فوتبال هست بتونه از فوتبال لذت ببره نه اینجوری گند و کثافت بزنن به ورزش و فوتبال. حرف دلم را گفتم هرچند میدونم که خبر لنگی هم قرار نیست کامنت من را بذاره.
  • بهرامی IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    اسدی که بازیکن سپاهانه ،فکر نکنم چنین حرفهایی در باره لنگ بزنه ، اگر گفته خواسته برعکس صحبت کنه و به لنگیا کنایه بزنه ، وگرنه عالم و آدم میدونن که قهرمانی حق استقلاله که داوران لنگی تلاش میکنن بدستور ارباب بی همه چیزشون ( پیروانی ) را از خودشون راضی نگه دارن وگرنه شتیلشون نمی رسه ،
  • ف IR ۱۰:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    تا صدر جدولیت فوتبال پاکه تا سرورتون جاتون میگیره فوتبال کثیفه،،فرنازخانم هم از ای حرفا میزد که به لطف داوری قهرمان شد یادتون ک هست لطف داوری نگو نه که کیسه کشی
  • اشکان IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    سیاه بندری استقلال قهرمانه شک نکن
  • نامهای لنگ IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    کیسه پوليس😡 حکومت پولیس😡 تن ماهی پوليس😡 رب گوجه پوليس😡 تبانی پوليس😡 و . . .
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۵:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      فشار پولیس😂نساجی پولیس😂سرورتون پولیس 😂 زیرشین پولیس😂
    • لنگ بی ستاره IR ۰۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      و البته نامهایی مانند عقده پولیس، حقیر پولیس، حکومت پولیس، چرک پولیس، پوچ پولیس، الغرافه پولیس و قشقایی پولیس 🤣🤣
  • حق IR ۱۱:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    فعلا به جواد چکش بگید یه موقعیت گل براتون درست کنه بعد راجب امتیاز باد آورده پرسپولیس که رکورد شانس گل را در آسیا شکسته صحبت کنید
  • شیرعلی شیر IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    عجب رمانی تعریف کرد این اگه ترشی نخوره نویسنده خوبی میشه البته خالی بندی تو دوران بازیگریت هم مالی نبودی کاکا
  • شیرعلی شیر IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    خداوکیلی قضاوت با آدم های منصف ببینیدبرانکو۵سال باتیم پیزوری ببخشیدپیروزی تولیگ ایران قهرمان شدبعدا به کرواسی. عمان چین و...رفت هیچ مقام باجامی کسب نکرد خب این معنیش چیه چه عواملی موجب موفقیت ایشون توتیم پیزوری درایران شدهرکی جواب دادخودم بهش جایزه میدم
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      نکه فرهاد مجیدی رفت امارات سه تا قهرمانی آورد...اصلا تونست دو تا بازی پشت هم نبازه....اصلا دوتا پنالتی پشت سر هم واسش گرفتن🤣🤣🤣🤣
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
      بیا خودم جایزت رو هم گذاشتم کنار🤣🤣🤣
  • محمد IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    واقعا خجالت می کشم که بگم استقلالی ام البته هواداری رو میگم نه تیم ریشه دار استقلال بزرگ.. هواداری که گول نکونام و امثال هاشمی نسب رو میخوره و همسو میشه با امثال اینا. تو ببین پرسپولیس بازی داشته کل تیم و بازیکنان حواسشون به بازی پرسپولیس بوده .. واقعا شرم باد.. چرا بعضی از هواداران کم سن سال عقلشون گذاشتن دست این ها و دارن از احساسات ما هواداران سواستفاده میکنند و کسی هم نمی‌خواد واقعیت رو بپذیرد .. ما نیاز به ده تا پیشکسوت مثل پیروز قربانی رو داریم که واقعیت رو میگه و نیاز به هزار تا هوادار داریم که واقعیت ها رو بپذیریم تا تیممون پیشرفت کنه .. دلیل پس رفت استقلال به خدا همینه که چندین ساله بجای اینکه حواسمون به تیم خودمون باشه همش میگیم پرسپولیس چکار کرد چکار نکرد ...
  • فرزاد IR ۱۳:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    همون که محمود خان فکری خودتون گفت اگه غیر این گفت جابزه دارید کارکشته ‌‌‌‌‌‌‌‌
  • شایان IR ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    قریب به ۳۰ساله طرفدار پرسپولیسم. اما واقعیت رو باید گفت پرسپولیس ازجانب عده ای داور اومده بالا وواقعا حقش قهرمانی نیست. البته از تیم یحیی بهتر بازی میکنه.
  • فرزاد IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ادمین محترم جالبه هر چی کیسه کشه که با لهن زشت حرفهاشو چاپ میکنی گاها یکنفر چند بار ولی نظرات پرسپلیسی ها اصلا که تکراری نیست اینها کارکشته هستند و پاسخ خودشون رو با ایموجی شست که گذاشتی برامون کافیه همون نشون از چرت و پرت گفتن این حماعت میکنه لطفا به شستها پایین کامنتها توجه کنید
  • فرمان IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آقای نکونام با یه سری بازیکن گمنام کار بزرگی انجام داده که هنوز مدعیه..مگه استقلال چند بازیکن بزرگ و ملی پوش داره.. طرفداران فوتبال اسم نود درصد شأن را بلد نیستن اینقدر گمنامند
  • رضا IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    ما یعنی فوتبال ایران خیلی بدبخت است عربها دنبال چی هستند فکر ما دنبال چی هست شندید کنفد راسیون اسیا چی گفت گفت سهمیه اسیا یک یعنی باشگاهای ایران صفر حالا دنبال قهرمانی در اسیا هستیم خیلی خندار است من بدو اهو بدو حسرت حسرت
  • اریا IR ۱۶:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    دقیقا همین و عجیب اینه که بازیکن پیشکسوتی که مربی تیم پایتخت و و چند سالی هم در فوتبال تمام حرفه ای اسپانیا توپ زده چرا آنقدر سطحی نگر و دنبال هوچیگری است مگر اینکه شاگرد کی‌روش باشی و سبک اونو چه از لحاظ تاکتیک و چه از لحاظ رفتاری دنبال کنی و نه چیز دیگری
  • .h IR ۱۷:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آرش راوندی بای بای قول داده بود اگه پنالتی نبود دیگه فوتبال بازی نکنه خب ۱ بار سر حرفتون وایسین البته تا الان هم بازی نمی‌کرد تو زمین راه می‌رفت و خودشو مینداخت زمین الکی
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    بعنوان یه طرفدار تیم محبوب استقلال واقعا هروقت جواد نکونام مصاحبه می‌کنه خجالت میکشم اصلا در شأن باشگاه بزرگ استقلال نیست که با داد وبیداد وفشار رسانه ای بر داورها بخوان امتیاز بگیرن .تا حالا یک بازی زیبا وبا تاکتیک از تیممون ندیدیم نکونام مربی استقلاله ولی اگه حساب کنیم نود درصد وقتش صحبت در مورد پرسپولیس هست .اگه هم قهرمان بشیم فقط وفقط بخاطر ترس داوران وکمک اونها قهرمان میشیم وگرنه اصلا تیم نکونام شخصیت قهرمانی حتی شخصیت بودن در لیگ برتر رو نداره
  • سید IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    خدایی فیلم نیمه اول استقلال خوزستان را خودتان دیدید حتما، بازیکنان و دروازه بان پرسپولیس کم مونده بود داور و بازیکنان حریف مقابل را از زندگی ساقط کنند . به این هوچی گری نمیگن!!!!!!!
  • راد IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    حرفت قابل احترام....کمی فکر هم خوبه اسنپی
  • محمدی IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    نکونام در حد تیم استقلال نیست حیف استقلال که باید با همچین مربی که عین میمون و مرغ پرکنده کنار زمین بالا و پایین میپره در صورتی که یه مربی وارد همیشه قبل از بازی تیم رو برای مسابقه و یه بازی خوب و اصولی آماده می‌کنه ولی متعصفانه نکونام فقط با هوچیگری و بالا پایین پریدن کنار زمین نه تنها کمکی به تیم نمیکنه بلکه به تیم در حین بازی استرس وارد می‌کنه همین باعث میشه تیم نتونه بازی خودش رو انجام بده مربی که با کپی برداری از دیگران بخواد تیم رو مثلاً هدایت کنه ولی اینو هنوز نمیدونه که یه مربی خبره و وارد و حرفه ای هیچوقت اون تاکتیک اصلی رو به کسی یاد نمیده بلکه حین بازی به تیم تزریق می‌کنه تا تیمش رو جلو بندازه و حین بازی بجای هوچیگری سعی می‌کنه اشتباهات تیم رو یادداشت کنه تا در بازی های دیگه اون اشتباهات رو رفع کنه
  • سپاهان IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
    آخه چکارکنن مجبورا،،،اینا مثل لنگیا از حمایت داوران ،رسانه ها،کارمندان فدراسیون گرفته تا تاج ودولتی ها برخوردارنبستن،😜بی کسی وتنهایی سخته ،برادران حیدریان ،کوپال ،خسروی برای لنگیا گل کاشتن ،،،،،نوش جانتان فساد
  • حسین عسگری IR ۰۰:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تمام این صحبتها از ضعف کمیته داوران میباشد درحاضر یکی مثل فغانی نیاز بود که... درحال حاضر هیچکدام از داوران متاسفانه بدون نظر نیستند شما بازی گلگهروپرسپولیس توپ یک متر از خط گذشت داوروسط وخط خواب بودند.کسیکه خواب باشه با یه صدای کوچک بیدار میشه ولی کسیکه خودش را بخواب زده با توپ هم بیدار نمیشه .حق را ناحق کردند باید جواب داداقای داور بیدار شولطفا
  • KIA IR ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    هوچیگری مناسب بازی کن سابق تیم ملی نیست، بهتر بگیم کولی، شارلاتان، سلیته،غربتی، بهتره از این کلمات استفاده کنیم، واقعا این روزها وضعیت تیم فوتبال فولاد خوزستان رو ببینید، عامل این بدبختی و چنین جایگاهی در جدول لیگ این فصل ، باعث و بانیش کیه؟؟؟ نکونام شما که عنوان میکنید همش تقصیر داورهاست، پس این چند هفته که شما صدر جدول بودید ، چرا حرفی نمیزدی. این تیم استفراق کو تاکتیکی داشته باشه، کو بازی تماشاگر پسند، کو بازی ای که تعداد گلهاش برای استفراق سه گل یا چهار گل باشه، این جواد چکش فقط و فقط میخواد بگه که من باعث قهرمانی شدم، فقط و فقط دنبال نتیجه هست. جواد چکش شمایی که میگید داورها تیم پرسپولیس کبیر رو آوردن بالا، شما چکار داورها دارید، ببخشید شما خودتون نتوانستید به نساجی گل بزنید ، بازی مقابل فولاد تو آزادی چی، اونجا که داور به اشتباه براتون کرنر گرفت تا همین توپ آمد و گل شد رو چی میگی؟ چرا اون موقع از داوری حرفی نزدیدی، سلیته، کولی غربتی،شارلاتان
  • رضا IR ۰۵:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    استادشون علی پروین و مایلی کهن هستن
  • مهدی IR ۰۵:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    علی هوادار استقلال حرف خوبی زد.واقعا مصاحبه کادر مثلا فنی تیم ببینید غیر از غر زدن هیچی از مربیگری نمیدانند.شما فکر بازی خودتان باشید.اسقلال رقیب خوبی بود حیف با هوچی گری اینها خرابش میکنند
  • فرید IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    به نظر شما لنگی اسدی فکر میکنید همه بازی های سرورت تاج آسیا اینجوری بوده پس بدان بهترین و ارزانترین تیمی که تا حالا نباخته و با شرف و مردانگی جولی این همه نامرد ایستادگی کرده، بهتون گفته باشم محرم نویدکیا ایده های خوبی براتون تو ورزشگاه آزادی مهیا کرده ببینیم میتونید مردانه و بدون کمک این و آن تیم نویدکیا رو شکست بدید...
  • جواد IR ۰۶:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای رضاوند مرد و قولش ، این هم نظر همه داورهای فوتبال برتر و برنامه هتک تریک خارجی اگر مردی به قولت عمل کن که آن هم ازت بر نمی‌آد.
  • سپهر IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    جدی فرمایید؟!! پس سالها شما ۱-۰ می بردید و با همون ها قهرمان می شدید و استقلال بازی هاش ۴-۵ گل داشت و قهرمان نمی شد چی؟!! شما که معروفید به سلطان بردهای اقتصادی ۱-۰!
  • ایران IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    کولی بازی بجای تاتکتیک فنی !!!!بیشتر ازاینکه به فکر تیم خودش باشه وقت صرف میکنه برای تخریب رقبا!!امروزه دنیا مربیگری علمه نه کولی بازی آقا جواد مردانه بازی کنی حتی اگه ببازی مردم میفهمن وازت قدردانی میکنن
  • پرهام IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بابک زنجانی هم میگفت من بسیجی اقتصادیم،واقعا خودشون شرم نمیکنند که با اخراج و پنالتی و گل آفساید و رشوه دادن نتیجه میخرند،اگر بازیهای پرسپولیس واقعی بود الان باید چهارم پنجم می بود،به قول آزادمرد استقلالی کجای این مملکت پاکه که فوتبالش باشه،وقتی پول زیاد و بدون نظارت دولتی به باشگاهی داده بشه نتیجه ای جز فساد نداره
  • ممد هستم از خارج! UA ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    ابرام اسدی عشقه منه ❤✌🏻✌🏻❤
  • فرامرز US ۰۰:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    پرسپولیس زلزله محبوب هرچه دله

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی