نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
بازیکن استقلال از خودشان تعریف کرد: هواداران باید به ما افتخار کنند/ پرسپولیس بیش‌تر از ۱۰ امتیاز از اشتباهات داوری گرفت!
منبع: ایسنا
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال معتقد است که بیش از ۱۰ امتیاز تیم فوتبال پرسپولیس طی فصل جاری لیگ ناشی از اشتباهات داوری بوده است.

مهدی مهدی‌پور پس از برتری یک بر صفر تیمش مقابل تیم فوتبال گل گهر سیرجان در ورزشگاه آزادی اظهار کرد: بازیکنان تیم فوتبال استقلال امسال سنگ تمام گذاشتند و بی‌نظیر بودند. یک سال فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم و به بازیکنانمان گفتم که باید سرشان را بالا بگیرند. قطعا هواداران باید به همه بازیکنان افتخار کنند.

وی افزود: خیلی بیشتر از سطح توقعی که در ابتدای فصل نسبت به تیم وجود داشت نتیجه گرفتیم و در برهه‌ای از زمان توقعات از تیم ما بسیار بالا رفت و به نظرم فوق‌العاده کار کردیم.

هافبک میانی استقلال در پاسخ به این‌که صحبت‌هایش بوی ناامیدی می‌دهد عنوان کرد: اصلا این‌گونه نیست. وظیفه داشتیم که دو بازی پایانی را با پیروزی پشت سر بگذاریم که گام نخست را به خوبی برداشتیم و سه امتیاز را کسب کردیم و قطعا بازی بعدی نیز برای برتری به میدان می‌رویم.

مهدی‌پور ادامه داد: امیدوارم مزد یک سال عجیب و غریب در استقلال که پشت سر گذاشتیم به دست آوریم. در طول دوران فوتبالم کمتر دیدم که چنین اتفاقاتی در مورد یک تیم فوتبال بزرگ همانند استقلال رخ دهد. قطعا هواداران باید به این تیم کادر فنی و بازیکنان افتخار کنند. امیدوار هستم که هفته آخر بتوانیم مزد زحماتمان را کسب کنیم.

وی در مورد این‌که استقلالی‌ها نظر منفی نسبت به داوری دارند، بیان کرد: می‌توانم تک‌تک مواردی را که در مورد تیم حریف که بسیار نیز قابل احترام است، نام ببرم. تعداد امتیازاتی که آن‌ها از اشتباهات داوری کسب کردند بیش از ۱۰ امتیاز است در حالی که یک امتیاز و یک سوت می‌تواند سرنوشت قهرمانی را مشخص کند. همین الان که استقلال و پرسپولیس با اختلاف یک امتیازی دنبال یکدیگر می‌دوند، یک سوت می‌تواند شرایط را تغییر دهد. اتفاقاتی که در دیدار پرسپولیس و گل گهر افتاد و توپی که از خط دروازه رد شد را ببینید؛ در آن دیدار اشتباه داوری رخ داد و تیم‌های دیگر از این اتفاق متضرر می‌شوند. وقتی یک تیم از اشتباه داوری سود می‌برد قطعا تیم دیگری هم مانند استقلال از این قضیه متضرر می‌شود.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این‌که اگر این تیم در دیدار با نساجی مازندران برای برد به میدان می‌رفت این اتفاق رخ می‌داد، اظهار کرد: تیم ما حداکثر امتیازها را تا جایی که می‌توانسته جمع کرده است. با تعداد امتیازاتی که استقلال در این فصل کسب کرده می‌توانست در فصول گذشته به مقام قهرمانی برسد. امسال تا این‌جای فصل این اتفاق رخ نداده اما امیدوارم در دیدار پایانی اتفاقات خوبی رخ دهد و به مقام قهرمانی برسیم.

وی در مورد محرم نویدکیا و مس رفسنجان که قرار است در هفته آخر به مصاف پرسپولیس بروند، گفت: محرم نویدکیا مربی بسیار توانمند و تیم فوتبال مس رفسنجان نیز تیم بسیار خوبی است. امیدواریم ابتدا دیدار خود مقابل پیکان را با پیروزی پشت سر بگذاریم و در عین حال نیز اتفاقات خوبی در دیدار همزمان رخ دهد.

هافبک میانی تیم فوتبال استقلال در مورد وضعیت مالی این تیم نیز عنوان کرد: طی چند هفته گذشته خدا را شکر اتفاقات خوبی رخ داد و شرایط کاملا بهبود یافته و مطمئن هستم اگر از ابتدای فصل این‌گونه پیش می‌رفتیم و آرامش بر تیم حاکم بود اتفاقات دیگری در پایان فصل رخ می‌داد.  

بیشتر بخوانید: نکونام به دیدار پرسپولیس و استقلال خوزستان طعنه زد/ زمان شعبان بی‌مخ‌ها گذشته/ اگر من نمی‌ایستادم استقلال را می‌خوردند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۱۰۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳۴
  • صمدخان IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقا خواهش می کنم با هم هماهنگ باشید ما سردرگم نشویم . بالاخره پرسپولیس 22 امتیاز از داوری گرفته ، 18 امتیاز گرفته ، 15 امتیاز گرفاه ، 20 امتیاز گرفته 10 امتیاز گرفته ؟ کدومش ؟ بنظرمم استقلالی ها چهار تا تاس گذاشتند جیبشون هر روز صبح که بلند می شوند تاس ها را می اندازند مجموع عددی که اومد را می گویند که پرسپولیس از داوری ها بدست آورده . همینطور شخمی
    • بابا ترو خدا بیا پایین سرمون درد گرفت.... IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      چی میشد همتون مثل سعید مهری قرادادای صدوشصت میلیونی رو میبخشیدین با ساپینتو کوچ میکردین سمت قبرس که دیگه آنقدر حوصله همه رو با این حرفای صدمن یه غاز نمیبردین
    • کیسه هوچی IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      اگه یکبار مصاحبه کردید واز پرسپولیس نام نبردید ما جام رو می‌دیم به شما پرسپولیس شده کابوس کیسه یعنی شب و روز درهرشرایطی باید اسم پرسپولیس گفته بشه که حس بزرگی کنن
    • حاج ۳لسچ IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      مالکان جدید کیسه نازنین😉برای فصل بعد با یه تیم قوی روانشناس قرارداد ببندن چون صغیر و کبیر کیسه نازنین از فقر روانی رنج میبرن😉
    • ن IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      ۴ امتیاز هم بیشتر از استقلال از اشتباه داوری گرفته باشه برای استقلال کافیه.
    • پرویز IR ۱۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      هیچکدوم.دقیقش رو اگه بخوای ، ۱۷ امتیاز.۱۴ امتیاز قبلا داده بودن ، بازی اس خوزستان هم ۳ امتیاز ، جمع کل مانده بدهکاری شما به داوران میشه ۱۷ امتیاز(خداییش قدر کادر فنی و بازیکن ها زحمت کشیدن!!!!!).ضمنا" شما نگران عدد دقیقش نباش ، چون بحث حساب و کتاب و حلال و حرام! وسطه ، ما و شما هم ندونیم ، مدیران باشگاه تون خوب میدونن و حساب رو دقیق دارند تا یوقت خدایی نکرده مدیون داوران نشن!!! به هر حال حق الناس خیلی مهمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • علی AT ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      فیلماش هست و بالای بیست امتیاز بوده! بشمار: گل گهر، ذوب اهن، آلومینیوم، ملوان رفت و برگشت، نساجی، استقلال خوزستان ….
    • رضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      دادادش از بس شرافت فوتبال فروختید کسی قبولتون نداره غیر حکومت واقعا شرافت فوتبال فروختی اگه دروجود هست تو نماینده لنگ استعلالم بگیر ها غیراز ما استقلالی‌ها صنعت نفت هم که افتاده ربطی به آبی ولنگ هم نداره خودت استعلام بگیر ببین چه میگن میگن لنگونجس فساد فوتبال میگی اگه اسم استقلال را هم آوردن به من توهین ناموسی کن قبوله
    • فرشاد US ۱۵:۱۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      ایول از این متنت کیف کردم اما اینها خیلی بی حیاتر و بی وجدانتر از این حرفها هستند حالا فردا تو باشگاه بهش توپ و تشر میاند بابا ما گفته بودیم 16 امتیاز شما به چه حقی کمش کردی برو درستش کن میاید میگه پرسپولیس65 امتیاز از داوری سود برده خب ایکیو دیگه ندارند یا خیلی پایین هستش ولی قبرس را خیلی عالی بود. اما من یک حرفی با این گردانندگان خبرورزشی طرفدار کیسه دارم و آنهم اینکه شما که این همه دنبال ثابت کردن مثلا حق ضایع شده کیسه نجس با داوری هستید یک سر به سایت تسنیم بزنید امار دقیق کارشناسی داوری نیم فصل اول آنها تو سایتشان قرار دادند شما این حرفها را از منبع ایسنا میارید وجود و وجدان داشته باشید آن آمار را هم از آن سایت اقتباس کنید و در رسانه نجستان قرار دهید تا رسوا شود هر که در ان غش باشد البته میدونم آن آمار قطعا دید آما چون به نفعتان نیست انعکاسش نمیدهید این یعنی مردانگی ندارید از تخم شیطان بدتر هستید
    • عزیز IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      پیشنهاد میکنم پرسپولیس رو برای حداقل یک فصل هم شده بزارن بیرون تا تیم های دیگه ای مثل دوچرخه هم بتونن قهرمان بشن. از دست اندرکان باشگاه پرسپولیس می خواهیم بزرگی کنن و منت بزارن سر تیم های دیگه که یه فصل بازی نکنن ، تا محض رضای خدا تیم های دیگه هم علی الخصوص تیم هوچی دوچرخه دستش به جام برسه.
    • علی AT ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      در جواب فرشاد که بویی از ادب نبرده، به جای اینکه ده پونزده خط بنویسی اشتباهاتی که اسنقلال سود کرده رو‌ بنویس!! اینکه یه کرنر رو با توپ گل گهر و افساید ذوب اهن و پنالتی های ملوان و خطای گل دوم به نساجی مقایسه میکنی مشخصه تخم شیطان‌کیه!! ضمنا تنها باخت استقلال با اشنباه داوری بود وگرنه پنج هفته پیش قهرمان بودیم!!!
    • رضا AT ۰۱:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      در حواب رضا، معلومه از فوتبال جیزی نمیفهمی!! اینکه لونگ دو هیج جلو‌ بوده و یک پنالتی براش نکرفتن. میشه یک مورد ضرر اما وقتی گل خورده و یا گل افساید زدن هم مبشه یک‌مورد سود!!! این قیاس به درد لونگ میخوره فقط! همین تسنیم اگه امارش خنده دار نبود جزییات رو منتشر میکرد!!! تا هفته دهم تنها گل سالم لونگ گل به خودی سروش رفیعی بود!! هوچیگری و مافیای کثیف لونگ تمومی نداره!!!! اون از سقف بودجه که همه رو دور زدین اینم از اوضاع داوری که بالای بیست امتیاز هدیه گرفتین
    • دادا IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      عادل فردوسی‌پور در جدیدترین صحبت‌های خود از جواد نکونام انتقاد کرد و گفت: مگر می‌شود همیشه به همه چیز معترض باشی؟ بعد از بازی، بازیکنان را در رختکن نگه داشتند و گفتند بروید علیه داوری بازی پرسپولیس مصاحبه کنید و این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ‌کدام بازی را ندیده بودند. جملات تکراری نمی‌خواهند ما قهرمان شویم و از این دست صحبت‌ها. بعدا فکر کردند ای بابا ما که هنوز شانس داریم این چه حرف‌هایی بود زدیم؟ دوباره بعد از تمرین خبرنگاران دلخواه خود را دعوت کردند که بگویند نه حالا ما شانس داریم.
  • مهران IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بزرگی می گفت قوی تر از بهانه یتان باشید. البته می دانیم تحت فشار هوادرتان هستید ولی بزرگی و مردانگی در همین جاست که خودش را نشان می دهد. بگوئید تلاش کردیم و شایسته قهرمان نشدیم و اشتباهاتمان درس می گیریم. مطمئن باشید با این جملات بیشتر محبوب و بزرگ خواهید شد. سی سال یعد تعدا جام ها را می شمارند و نه تعداد اتهامات و مصاحبه ها را. مثل الان که شما می گوئید دو ستاره هستید کسی درباره تعداد تیم ها و کیفیت و .... حرفی نمی زنه و اگر هم بزنه تاثیری نداره. هر چند که آن تیم منحل شد به گواه جناب مظلومی
    • کوروش کبیر IR ۱۰:۵۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      دمت گرم مهران گل گفتی
    • آنتی کیسه IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      فلسفه کیسه وقتی بازیها رو میبره : ( داوری بسیار عالی بود و تشکر میکنم از قضاوت صحیح داور و همینطور توانائیهای مربی و بازیکنانمون) فلسفه کیسه وقتی بازی رو میبازه : ( داوری بشدت ضعیف بود.. داور پرسپولیسیه.. رئیس فدراسیون فوتبال آسیا پرسپولیسیه. کارشناسهای داور اروپائی که مخالف نظر ما هستن هم پرسپولیسین، فدراسیون پرسپولیسیه. توپ جمع کنها پرسپولیسین. ماشین امبولانس پرسپولیسیه. مامورهای نیروی انتظامی پرسپولیسین. واییی ما کیسه ها چقدر مظلومیم)
  • سالار IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    کی هست این چی چی پور .این عدد 10 رو از کجا آوردی . خجالت بکش اینقدر آسمان ریسمون به هم نباف # پرسپولیس کبیر
    • سالار بختیاری IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      مرد باش و اگر نون حلال خوردی د سر سفره پدرت بزرگ شدی و شبها خونه بابات خوابیدی مرد باش و بگو اگه پرسپولیس ۱۰ امتیاز با اشتباه داوری گرفته استقلال چند امتیاز با اشتباه داوری گرفته اون کیلیپی که باشگاه پرسپولیس برای اشتباهات داوری به سود تیم سوگلی کیسه گذاشته مگه خودش درست کرده اینها اشتباهات داوری هستند مه در برنامه فوتبال برتر که مجری یار غار و گرمابه گلستان شما که با همه بازیکنان و مربیان کیسه میشینه چیپس و ماست ..... آب میوه و آره و اینا میخوره از تویه برنامه همون کارشناسان شون گفتند چیزی نیست که پرسپولیس مثل کیلیپ طنز باشگاه کیسه از خودش در آورده.باشه دقیقا ۲۱ امتیاز تویه اون کلیپ توسط کارشناسان اشتباه داوری به سود شما گرفته شده به جز ده تا اخراج و محرومیت از یک سال بگیر تا مادام عمر پسره قیف ناموس مردم رو کرده بقل یک جلسه محرومش کردن طلبکار هم شدن مگه ناموس مردم اینقدر برای شما بی اهمیت شده اگر یکی ناموس شما بازیکنان رو بکنه تویه بقلش خوبه البته شما که هیچی ندارین ولی مردم ناموس پرستند مثل شما عده ای بی وجود نیستند فقط این رو بدون اگز میخوای حرفی ب نی اول یک سوزن به خودتون بزنید
  • ح IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    فقط تو مانده بودی این هارو بگی؟ دیر رسیدی ته دیگش تمام شد 28 امتیاز از داوری به گواه کارشناسان استقلال سود کرده حالا بگو فرق کدام بیشتر برو پولتو بگیر حال کن برای طرفداری که جز حرص خوردن چیز دیگه نصیبش نشده رو زخمش نمک نپاش
  • 6 IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    باشه تو راست میگی کوچولو
  • ایران IR ۰۹:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    درست گفته واقعاً
  • علی احمدی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آقای مهدی پور درباره اخراج چشمی.حامدی فر و...نظری نداری.اون اشتباهات درنتیجه بازی تاثیر نداشت .بهتر نیست یه سر به اشتباهات داوری که به نفع کیسه بود بزنی
    • حسن AT ۱۳:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      بیا حساب کن! گل گهر، ملوان رفت و برگشت، نساجی برگشت، ذوب اهن رفت، آلومینیوم رفت و …. کمه یا بازم بگم؟!؟؟ همینا ۱۲ امتیاز شذ!!!
  • دقیقی خیلی مَردی IR ۰۹:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بیش از ۱۲ امتیاز به پرسپولیس اهدا شده تا بتونه در کورس قهرمانی با استقلال قرار بگیره اما با این همه اونا فقط یک امتیاز بیشتر دارن یعنی در حقیقت الان باید با تراکتور برای کسب رتبه چهارم می جنگیدن ، اینست قدرت زر و زور و سکه و مافیا ...............
    • مرتضی FR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      عزیزم به جای حرافی و گجه وجه گویی و گوه خوری بهتره بری همه ی بازی های ششتقلال رو از نو ببینی داوری هاش هم ببینی سپاهان رو نابود کردن تا ششتقلال دوم بشه وگرنه از نظر فوتبالی ششتقلال باید چهارم بشه کل داوری های ششتقلال هم نگاه کن بد نیست
    • اس اس(همیشه آبی) IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      موری آخه چرا اینقدر بد دهان و بی ادبی؟؟ البته لنگی مسلک کلا حرف زدنش همینجوریه!!!!! کدام تیم که در دره چهارم پنجم بود سپاهان را پایین کشید؟؟کدام تیم دید حریف این سپاهان نمیشه تمام داوران و فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته داوران را ردیف کرد تا با امتیاز کم کردن و کارت قرمز و اخراج بازیکنانش در زمین باعث بشند از لیگ برتر عقب بیفتند؟؟ اینا مگه اتفاقیه؟؟ چرا برا شما لنگیان بد زبان همچی اتفاقیه و حتما درسته؟؟ ولی برا تیمهای دیگه نه کمک اینو اونه؟؟؟؟ تیم استقلال خوزستان را با کمک داوری و سلاخی و قصابی کوپال جان جان ناظمی بردن که افتخار نداره اینهمه تعریف و تمجید که؟؟ یعنی شعبدبازها هم نمیتونند کاری که داوری بازی کوپال جان ناظمی بکنه رو انجام دهند؟؟؟ موری جان وقتی میخوای نشخوار کنی و حرف بزنی اول حرف دهان را مزه مزه کن بعد این دُرهای گرانبها را بریز بیرون؟؟؟؟ تیم لنگ امسال بخاطر نتایج بدش در لیگ برتر ناجوانمردانه ترین روشهای بردن در لیگ برتر را با کمک همه امداداهای غیبیش به لیگ برتر تحمیل کرد، مافیای لنگ همیشه و همه جا در خدمت مردم ایران هستند حتی نزد بانک ملت و بانکهای دیگر کشور....
  • قرمزته IR ۰۹:۲۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    هیسسسسسسسسسسسس ! فعلا مواظب عصات باش یه وقت نیوفتی روش
  • علیرضا IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    دمت گرم واقعا تیمی که ازلحاظ هزینه ششم هم نیست ولی هنوز امید قهرمانی است واگر افتضاحات داوری نبود هفته ها قبل قهرمان میشدباید به افتخارش ایستادو تشویقش کرد ممنون آقای نکونام
    • وطنی IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      این دیگه پیام خود مهدی هاشمی نسبه. خوبی مهتی..جواد گفته برو زیر خبرا برام کامنت بزار.
  • ناشناس IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    مهدی پور دوست داشتنی بهتون افتخار می کنیم خدا پشت و پناهتون باشه
  • امیر IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    چرت وپرتای جوادچکش رو شماها هم تاثیر گذاشته تیم باید شخصیت فقهرمانی داشته باشه با این فوتبال اتوبوسی که چکش برای شما درست کرده واقعا قهرمانی بهتون میرسه !؟ شگفتا
    • حمید IR ۲۳:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      جواد سوسانو ورژن درجه دهم کی روشه.چه توقعی داری...
  • ع ق QA ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    متاسفانه خود ستائی افترا دروغ توطئه جعل را همه نشخوار می کنند چرا یک نود دقیقه فوتبال خودشان را نگاه نمی کنند تا متوجه بشوند لیگ طالبان هم بهتر از اوناست
  • ش سلیمانی IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بالا دستیتون گفت که ۱۴امتیاز ببین اونا چی میگن تو هم همون حرفارو بزن باز براتون داستان میشه
  • محمد IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    از صفرتا صد استقلال فقط تهمت میزنن و فرافکنی میکنن بجای تهمت زدن بع همه تلاش میکردین جواب می‌گرفتین
  • واقعیت IR ۰۹:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    پرسپولیس چون رقیب نداره واستقلال هم فکرمیکنه رقیبشه اما چون نمیتونند به زمین وزمان وداوران وهمه فحش وناسزا وتهمت میزنندکه تقصیراوناست همینه که مربی گل گهرهم دلش به حال گریه های نکوسوخته امابازهم میگه بازی پرسپولیس روقبول دارم پس لطفا ازاین همه حاشیه خجالت بکشین
  • کرام الکاتبین QA ۰۹:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    وای چقدر متواضع. بازی خوانی که هیچ مگه تو فوتبال هم نگاه نمی کنی ؟! واقعا عضو باشگاه کی‌روش و نکونام هستی و اخلاقا استقلالی
  • پرسپولیس US ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    اظهارات استقلالیها را میخونم بیاد متهمین فیلم (زد) میفتم. اونهایی که این فیلم را دیدن میدونن منظورم چیه!! خیلی قالتاقید!!
  • Milad IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    سلام به عنوان یه استقلالی اولین انتقادم اینه بار فنی هاشمی نسب رو نیمکت استقلال چیه جز حاشیه درست کردن نکونام با هر صحنه ای اعتراض و... این رو ارامش وتمرکز بازیکن اثر میگذاره بر فرض داوری بد باشد که در همه جا هستش مثلا پرسپولیس مقابل استقلال اهواز نیمه اول سه گل عقبه چرا نکونام وتیمش عرضه نداشتند انگیزه بگبرن یه گل بزنن ببرن تا الان دنبال اعتراض وبهانه نباشند اتفاقا همه کارشناسان بازیها را خوب کارشناسی کردند واتفاق خاصی نبود تا کی منتظر پنالتی باشیم بله پرسپولیس بهتر تقویت شد اینم باز مقصر نکونامه که بازمین وزمان نمیسازه با خطیر نساخت اگر استقلال به نساجی یکی دو گل میزد الان با خیال راحت به مصاف پیکان میرفت انصاف خوب چیزیه اشتباهات داوری در دربی هم کمک استقلال کرد
    • سیاوش IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      دم انصافت گرم👏👏👏👏
  • مجی IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    توراست میگی گوگولی
  • بهلول IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    بیزحمت یک تماسی با۱۲۵بگیر
  • مرتضی تهران IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    واقعا خجالت آور ، بازیکن میلیاردی پول میگره و نتیجه هم نمیگره بعد باز از هوادارا طلبکار هست وقتی میگیم که پیراهن استقلال برای نصف بیشتر بازکنان این تیم بسیار گشاد هست سر همین موضوع آقای مهدی پور محترم؟؟؟ حتی اگر قهرمان بشید ما به شما افتخار نمیکنیم وظیفه تون در قبال پول میلیاردی که میگیرد
    • ۲۰ هزار فرسنگ زیر پرسپولیس: IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      تا جایی که من میدونم و اسنادش تو همین خبر ورزشی موجوده این بچه قراردادش ۲۷ میلیارد بوده و گرونترین بازیکن کیسه خلیج فارس در زمان آجورلو تشریف داره. آقا باشه شما درست میگی. ما ۱۰ امتیازمون حاصل اشتباهات داوریه. شما و بقیه تیمها چند امتیازتون حاصل اشتباهات داوریه. دو دربی رو که وار براتون در آورد. بعد میگین ما نمیخواییم وار بیاد. بله ما وار اینجوری نمیخواییم. وار فرمایشی برای فرار شما از شکست نمیخواییم. در ضمن گلهای آفساید ما همه‌شون میلیمتری بودن و با وار هم به سختی میشد تشخیصشون داد. هیچ داوری علنا برای ما به نفع نگرفته ولی برای شما گرفته.
  • م IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    لیاقت استقلال تا همین جاست جنبه ندارید وقتی برد دارین میگین فوتبال بلدیم وقتی باخت دادین میگن داور به پرسپولیس کمک کرده چه کار با پرسپولیس دارین کار خودتان را نجام بدین
    • رحمت IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      فکرکردین ۱۳ نفر۳ گانه بردن .فینال اسیاهم رفتن..بهمین خاورمیانه سنگ تمام..تازه اشتباهات داوری بنفع خودشونم ،کشک
    • حسن AT ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      رحمت، سیزده نفر رو هم توهم زدین!!! اون سال چند صد میلیارد خرج لونگ شد؟ از لایو وزرا با مربیتون چه خبر؟ هواپیمای فرست کلاس چه خبر؟ ده ساله فوتبال ایران رو به لجن کشیدین که یک قهرمانی اسیا بیارین اما لیاقتش نداشتین و ندارین و نخواهین داشت
  • عشق است پرسپولیس IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    با عرض سلام خدمت همه.دوستان استقلالی واقعا اگه میخواهید مشکل تیم استقلال حل بشه بگردید به مربی با تعصب استقلالی اصیل پیدا کنید وبیارید.با بی شخصیتی وزمین و زمان رو مقصر کردن هیچی جواب نمیده خودتون یه نگاهی به مربی های الان وقبلی تون نگاه کنید.استقلال خیلی بیشتر باید عقب می افتاد با اشتباهات داوری بازی ذوب آهن و چند بازی قبل ولی این نشدشما طرفدار حق داری ولی بیشتر اعصاب خوردیتون باعثش مربی های شمان.
    • اقلیت متوهم IR ۱۵:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
      عزیز جان کلا مکتب اینا همین بوده با تعصب و بی تعصب هم نداره فقط کافیه صحبتهای پیشکسوتهای دو تیم و مقایسه کنی
  • پیگیر خبر IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    باشه قبول اما فکر کن وقتی گند جعل امضا و قراردادهای آنچنانی استقلال رو شد برای اینکه استقلال تیم حکومتی بود یه ماست مالی عالی کردن که استقلال نره دسته 3
  • .h IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    وای مثل اینکه نکونام روی همه تاثیر گذاشته از مهدی پور انتظار نداشتم تو که دیگه آدم درست و حسابی بودی تو چرا چرت و پرت های اونا رو تکرار میکنی
  • علی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    شما به این حرفاتون دلخوش باشید .
  • ایرانی IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آفرین آقای مهدی پور کمی تخفیف بیشتر بدی جواد بد نام هم مشتری میشه خوشا به انصاف تو پیرمردهای تیمتون همه مدعی بودن ۲۰ امتیاز به پرسپولیس کمک شده شما ۱۰ امتیاز تخفیف دادی بارک الله یک کمی از این معرفت را تزریق کن به جواد بدنام، مهدی هاشمی،ونمازی شاید به کار خودشان بپردازند تا انشاالله قهرمان بشن البته اگه بشن دیگه تیم پرسپولیس حکومتی نیست استقلال میشه خصولتی .
  • M56 IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    از ۲۲ امتیاز رسیدن ب ۱۰ امتیاز . آخر فصل خودشون اقرار میکنن همه ی تیم‌ها از داوری هم سود بردن هم ضرر کردن
  • ! IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    15امتیاز نه ده
  • Faramarz IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    .به گفته پاکو خمز مربی اسپانیایی تراکتور سبک تیم نکونام سبک اوساسونا ست که تیمی ست پایین جدولی و آسانسوری در اسپانیا و جایگاهش کلا با استقلال در ایران متفاوت است این بزرگترین ایراد نکونام است یعنی داشتن نگرش فوتبالی تیم پایین جدولی در استقلال.به عنوان یک هوادار پرسپولیس هم از نکونام سپاسگزارم و هم به این بازیکنان که متوجه اصل ایراد نیستند افتخار می کنم
  • اصغر‌شرفی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    پولا‌‌رو‌امثال‌تو‌بی‌وجود‌میگیرن..مردم بشما‌افتخار‌کنند..اینقد‌بزرگ‌نشدی‌که بدونی‌در‌مورد‌تیم‌دیگه‌ای‌نباید‌دهن‌باز کنی
  • ایمون زاید IR ۱۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    حالا شما با این حرفا خودتون رو دلداری بدید ما که حرفی نداریم ،مهم اینه که دوست و دشمن قبول دارن پرسپولیس بهترین فوتبال رو میان شانزده تیم ارائه میکنه ،در ضمن فقط شما ببین بعنوان تیمی که بیشترین گل زده رو داره چه تعداد از این گل ها از روی نقطه پنالتی بوده ،حالا ما میگیم در حقتون اجحاف شده شمام همینو بگین میدونی که خوبیت نداره
  • شیرزاد IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    گستاخی حد واندازه داره اگه توجه کنی اکثربرداتون یک هیچ بوده.اصلا اسم پرسپولیس به زبون نیارید
  • آرش برهانی IR ۱۲:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    داداش افتخار بزرگ شد شوهر کرد رفت ،هوادار به چی شما افتخار کنه به این که یه چشمتون همیشه دنبال پرسپولیسه یا تمام بی لیاقتی و بیعرصگی کادر مثلا فنی تون رو با حرف زدن در مورد پرسپولیس لاپوشانی میکنید خجالت بکشید دیگه لیگ تموم شد
  • آرش نوری IR ۱۲:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    اگر پرسپولیس ۱۰ امتیاز گرفته باشه مطمعا باشید کیسه 2۰ امتیاز از داوری گرفته
  • Ali IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    توهم مثل نکونام ریاضی ات ضعیف است ،وقتی نکونام توهم 40 میلیون هوادار برای استقلال دارد وبا احتساب طرفداران پرسپولیس که کمترینش 20%بیشترازاستقلال است جمع 2تایی طرفداران استقلال وپرسپولیس 88 میلیون میشودکه به گفته نکونام باید چندمیلیون نفرازخارج وارد کنند تا تازه صحبت نکونام تراز شود ،تازه طرفداران تیم های دیگر وکودکان که درکی از فوتبال ندارند حساب نشده وگرنه ... هرچه خودتان انجام داده اید وامتیازهای بیهوده گرفته اید تصورمیکنید دیگران هم مانند شما هستند .
  • رضا AT ۱۳:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    لونگیا چه فازی گرفتن!!! گل گهر، ذوب اهن، نساجی، ملوان رفت و برگشت، آلومینیوم، استقلال خوزستان! دیروزم که پنالتی شمس اذر رو نگرفتن!!! چه توجیهی دارین؟ سقف بودجه رو هم که چند برابرش هزینه کردین!!!
  • ناشناس IR ۱۳:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    خوبه با یه امتیاز اختلاف در صدر ید اونم به کمک ماه و فلک و ......اینهمه رو دارید تیم حکومتی تیمیه که فصل قبل میزبان رو به مهمان تبدیل کردن با فشار رو تیم داوری سر اون تیم رو بریدن و گرنه برنده نمی شدن
  • رضا IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تا موقعی که مجموعه استقلال طرز تفکر اینجوری دارند ،ما خوشحال و حالا حالاها قهرمانیم.
  • مافیای لونگ AT ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    لونگیا با چه منطقی مبگن از داوری سود نبردن؟!؟ بازی گل گهر توپ یک متر اژور خط رد شد! بازی ذوب و آلومینیوم گل افساید زدین! گل دومتون به نساجی خطا بود! و دهها اتفاق تابلو دیگه که داور بازی رو براتون دراورده! ما هم یک باخت داشتیم که اونم اشتباه داور بوده!!! اگه یکی از این اتفاقات نمیفتاد الان سرورتون قهرمان بود!! حالا شما بیاین بگین کرنر واسه استقلال گرفت!!!
  • Nimashamsi IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تا حالا شده استقلالی ها یبار از تیم خودشون و تاکتیک خرابشون صحبت نکنن کابوسشون فقط شده پرسپولیس همش بسه دیگه
  • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    کیسه هرفصل بیشترین سود را از داوری برده و میبرد بعدش هم سپاهان سود برده و میبرد این مصاحبه های فرمایشی و خبرنگاران فرمایشی هم مستقیما از طرف چکش و کیسه هدایت و اجرا میشود
  • sepahan US ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    تیم حکومتی طبیعت خراسون
  • علی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    آخه چکش مگه مربی هستش که بخواد حرف بزنه تو فولاد چیکار کرد به جز اینکه به بازیکن بگه بخواب زمین چیز دیگه بلد بود حالا بخواد برای کیسه کاری کنه
  • مهدی IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    میلیاردها پول گرفتن که یک هیچ یک هیچ ببرن و آخرشم بگن که داوری ها باعث شد ما نتیجه نگریم خدایی مدیونید فکر کنید که بازیکنا بلد نبودن گل بزنن...
  • محمد IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    مربی بجای القای حس پیروزی و جنگندگی و امید به تیم فقط و فقط جر زنی یاد داده الانم تازه از طرفدار طلبکار شدن که باید به ما افتخار کنن ببخشید چرا چون نفری سی میلیارد گرفتید و قهرمان هم نمبشید باید بهتون افتخار کنن اقای مربی روزی ۸۰میایون قرارداد داره بگیره که بره پست تریبون اراجیف بگه
  • مزیدی IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    من به عنوان یک پرسپولیسی از همه هواداران استقلال تشکر می کنم که هر ساله دلیل قهرمانی های پرسپولیس را وزیر و امسال هم داورها میدونید. خواهش می کنم ، استدعا دارم همه ساله همینجور باشید. نه مثل پیشکسوتان و هواداران پرسپولیس که به محض اینکه یحیی گل محمدی گفت ، بعضی ها نمیخوان تیم ما قهرمان بشه ، بر علیه او مصاحبه کردن و او هم بهانه ها رو کنار گذاشت و قهرمان شد. لطف کنید و برای فصل آینده هم یک مقصر پیدا کنید. ممنون
  • اسی TR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    از قدیم گفتن هیچ ماست فروشی نمیگه ماست من ترشه، این شامل حال کیسه کشا هم میشه!! در ًضمن خود کیسه کشا هم از کلی داوری سود بردن ، پس این به اون در !🙄🤫🤔🤬😞🫣
    • حسن AT ۰۱:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      خب بشمار سود و ضررهای هر تیم رو!!! ما با سند میگیم لونگ بالای ۲۰ امتیاز هدیه گرفته، شما به کرنر برای استقلال میگین سود
  • هوچینام IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    باورکنین اگه تو دربی رفت وار فرمایشی اخراج بازیکن کیسه رو اعلام میکرد (که در واقع وظیفه وار همینه)کلک شون همونجا کنده میشد وحالا بهانه داوریها رو نمیاوردن
  • محمد AT ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    لونگیای هوچیگر مافیایی، ما با شما فرق داریم ما به توپ گل گهر که یک متر از خط رد شد و افساید دو متری گولسیانی میگیم اشتباه داوری شماها به کرنر استقلال جلو ملوان میگین اشتباه!!!! فوتبال ایران رو به لجن کشیدین و زبونتونم درازه
  • امیرعلی باقری IR ۰۴:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    خداوکیلی با اون سبک بازی شما،روتون میشه خودتون رو با پرسپولیس مقایسه کنید یا تهمت داوری بزنید؟!!!آخه یک بازی داوری تاثیر داره یا دو بازی داوری ممکنه اشتباه کنه،دیگه با این بردهای پر گلی که پرسپولیس بدست میاره و شما دنبال همون تک گل با پنالتی و کرنر اشتباه یا گل‌های ثانیه آخر هستید،نباید خودتون رو با پرسپولیس مقایسه کنید!!!
  • حسین IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    سلام باز این یارو کاسه لیس حرف زد نمی دونم هر چی به آخر این جام نزدیک میشیم از هر طرف هر مگسها وزوز میکنند
  • سالار بختیاری IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    فقط خودتون رو بگذارید به جای دقیقی که خودش رو به آب و آتیش زد دائما با دوستان کیسه کشش در تماس بود وویس پشت وویس می‌گذاشت که تماشاگران پرسپولیس نیان اگر نه میدم میخورنشون اله می‌کنیم فلان می‌کنیم داداش ما اومدیم با پیراهن سرخ اومدیم تویه جایگاه میزبان هم نشستیم از نو .... نخردی
  • حمید IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اموال مصادره شده ی استقلال را بهش بر گردونید اصلا قهرمانی نمی خواهیم..... اگه اموال استقلالو بدن استقلال هر سال تو آسیا قهرمانه.... در ضمن بیرانوند راست گفت خدا پرسپولیسیه چون داور یکی از القاب وصفات خداوند بزرگ هم هست وداور وپرسپولیس که می دانیم.....😅
  • مهدی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    اونقدر که تمرکزتونو گذاشتید رو پرسپولیس به تیم خودتون تمرکز داشتید این اوضاع درستدنمیشد شما که صر جدول بودید چرا نمیگید وقتی پرسپولیس ۳ تا از استقلال اهواز خورده بود مربی شما که دایما میگه فوتبال نود دقیقه هست ، باخت پرسپولیسو مسجل دونست و رفت به فکر مساوی با نساجی . اگه واقعا به این که هوای پرسپولیسو دارن باور داشتید احتمال بردپرسپولیس مقابل اهواز رو میدادید و کافی بود یه گل به نساجی میزدید تا صدر جدولو از دست نمیدادید این حرفهای بی سند فقط واسه فریب هواداره و شونه خالی کردن از بار مسیولیت .
    • رضا AT ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      تو بازیهای لونگ رو میبینی و دنبال سندی؟ گل گهر و ذوب اهن و ملوان رو ببین تا سند دستت بیاد! مواردی رو گقتم که از کره ماه مشخص بود بازی رو بزای لونگ کثیف دراوردن
  • عدالت IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    قهرمانی برای پرسپولیس، ذهن جنابعالی هم متمرکز روی اشتباهات داوری، بمان تا قهرمان شوی، میلیاردی هم پول بگیر
  • آ اسفندیار خون سرخی IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    ببخشید الان سعید دقیقی کجاست یکی براش ماستی پمادی کرمی خمیردندان چیزی ببره بنده خدا خیلی خودش رو به هر دری زد تا به عشقش تیم کیسه کمک کنه مردم قزوین بهونه بود شمس آذر بهونه بود دیدین که تویه برنامه زنده از طرفدارهای کسیه عذر خواهی کرد و گریه کرد و گفت نکو ببخش که قولی که دادم نشد انجام بدم بنده خدا تازه بخیه کرده بود از بس تقلا کرد بخیه هاش هم پاره شد الان باید نگران بخیه هاش هم باشه مثل خیلی‌های دیگه اون هم باید به خیل عظیم پاره شدگان بخیه پیوست هر کاری کرد وویس گذاشت ده دقیقه یک بار تو فضای مجازی پیام میداد که طرفدارهای پرسپولیس نیان جایگاه میزبان آخرش هم ورزشگاه در تصرف ۷۰ درصد طرفداران ارتش سرخ در اومد و دقیقی از نو. ک. ش نخ ورد بنده خدا بچه خوبیه بچگیش کجا بوده این هلو
    • Iحمد AT ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      پنالتی تیمش رو نگرفتن و حواسش نبود که لونگ دروازه بانش رو خریده!!! لونگ این فصل انواع تخلفات رو انجام داد، سقف بودجه رو رد کرد (با هفتصذ میلیارد هزینه بازیکن)، داورا رو خرید (گل گهر، ذوب اهن، ملوان و نساجی و …) بازم نتونست و رفت سراغ بازیکن حریف!!!! حالا فهمیدین چرا بعد ۶۱ سال در حسرت اسیا هستین؟ چون فساد توی خون نجستونه
    • عزیز IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      در جواب به احمد : پرسپولیس 61 سال در حسرت آسیاست و هوچی دوچرخه در حسرت قهرمانی در کشور. دوچرخه سواران دوران به حساب آوردن مقام های تورنمنت و تدارکاتی و دوستانه به سر رسید. دیگه گذشت اون دوران که با 2 تا بازی خودتون رو قهرمان آسیا معرفی کردن. الان تو لیگ ایران باید با 30 بازی قهرمان رو به دست بیارید و تو آسیا هم از پس قهرمانان دیگر کشورهای آسیایی بر بیایید . دوران هومنتمن و سلانگور به پایان رسید. هرچند فکر کنم الان حریف این 2 تا تیم ناشناخته و شاید منحل شده هم نباشید.
  • ابارش IR ۱۲:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    محاسبه کیسه واسه امتیازات اشتباه داوری دقیق ۵ یه اوت به نفع پرسپولیس سرور بوده بعد دقیقه ۸۰ گل زده میگن به خاطر اوتی بود که به نفع پرسپولیس گرفتن برین جمع کنین با اون مربی های درو پیتتون به عنوان یه پرسپولیسی واقعا بازی کنهای خوبی داره استقلال ولی مربی با دانش نداره کلا دنبال هاشیه ان
  • اردلان IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    کاش ب اون پنالتی که از وار براتون اومد وباخت مقابل پرسپولیس را براتون مساوی کردن هم میگفتی کاش میگفتی که اون تکل از پشت هم باید با وار اخراج میشد ک نشد کاش میگفتی اون اونی که نبود وبا ذوب آهن براتون گرفتن وگل شد کاش میگفتی ما خودمون نتونستیم پرسپولیس رو شکست بدیم دست ب دامن شمس آذر شدیم کاش میگفتی ما حریف نساجی نشدیم ولی پرسپولیس ده نفره نساجی رو شکست داد کاش همیشه حقیقت را میگفتی البته تا شماها ضعف خودتون رو قبول نمیکنین نون ما تو روغن هست ما هم باهاشون هم صدا میشیم و میگیم سقوط بالگرد شهید رییسی هم توی نتیجه استقلال تأثیر داشت مهاجرت پرندگان گرمسیری باعث شد استقلال نتیجه نگیره ما آرزو داریم شما ها همینجوری فکر کنین و آخر فصل ما شادی کنیم تازه هنوز ی بازی نود دقیقه ای هست و هر اتفاقی ممکنه رخ بده..پرسپولیس یاد گرفته ک وقتی وارد زمین میشه یک هیچ عقب هست پس تفکرتون رو تورو بقران عوض نکنین التماس میکنم تفکرتون رو حفظ کنیم
  • ماسال IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    ها ها ها هی هی هی = کیسه کش ،خزینه، دلاک ، هاشمی نسب ، چکش ، شیش تایی ها.الاستقلال ، اسم عربی ، هر سال زیرشی، هو هو هو
  • عماد IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    ان شاء الله فصل بعد وی ای آر میاد تا به همه ثابت بشه، کدوم تیم از داوری ها ضرر کرده و کدوم تیم منفعت برده. پرسپولیس مجدد قهرمان است
  • Hossein IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    اشتباهات داوری به نفع کیسه: پنالتی کیسه مقابل شمس آذر : در صورتی ک مهاجم خطا کرد ۲- ضربه محمدی با آرنج بازی تراکتور ک مستحق کارت قرمز بود، ولی بازیکنان کیسه مصونیت از اخراج دارند. ۳- هشت خطای خشن ک مستحق دریافت کارت قرمز بود ولی بازیکنان کیسه مصونیت دارند( تصویر موجود است) ۴- اخراج نشدن فخرالدینی در بازی مقابل آلومینیوم.هفته ۲۳ ۵- عدم اعلام پنالتی استقلال خوزستان. ۱۹ ۶- اخراج نشدن سلیمی در بازی با سپاهان. ۱۸ ۷- هفته ۱۵، بازی با پیکان: اخراج نشدن نیک نفس، آفساید گرفتن موقعیت مسلم پیکان، مردود نشدن گل خطای کیسه ۸- هفته ۱۴: اعلام پنالتی اشتباه برای کیسه، عدم اعلام پنالتی گل گهر ۹- هفته ۱۲: عدم اخراج سهرابیان بازی با فولاد هفته ۱۱: عدم اخراج یامگا با ذوب ۱۰- هفته ۹: اعلام پنالتی اشتباه برای کیسه و عدم پنالتی شمس آذر ۱۱- هفته ۸: عدم اعلام پنالتی آلومینیوم ۱۲- عدم اعلام پنالتی پرسپولیس و عدم اخراج حامدی فر ۱۳- هفته ۴ مردود نشدن گل آفساید کیسه ۱۴- هفته ۲ : آفساید اشتباه و گرفتن موقعیت مسلم ملوان این مواردی که ذکر شد در برنامه فوتبال برتر ، کارشناسان پنالتی یا عدم پنالتی و... رو تایید
  • حمزه زیدانی US ۰۲:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    هوادار لنگی که گفته لنگ کابوس استقلاله اشتباه کرده چون لنگ کابوس تمام تیمهاست وتازمانی که لنگ واین اشتباهات( گل افساید.پنالتی یک متر پشت هجده وباداورده وگلهای یک متر پشت خط که بیرو شجاعانه برگردونده) هستند دیگرتیمها باید خواب قهرمانی ببینند.
  • احمد کیسه کن NL ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    چند سال که کیسه در حصرت یه جام بزار دلخوش همین اراجیف باشن بجای برطرف کردن ایراد کیسه سوت پایان بازی که زده شد شما هرچی میخوای خودتون جرر بده دیگه فایده نداره آخه بی اصل ونسبت با چه شخصیتی خودش چکش لایق یه تیم تقریبا ِبعد از شله‌زرد و تراختور ۴ کشور هستن اینا رو تو دسته سه هم بهشون تیم نمیدن
  • جلال IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
    به بازیکن استقلال بگو حالت چطوره .....در جواب میگه : داورها نمیگذارند ما برنده بشویم
  • مسعود IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    اگرپنالتی نبود ،بخدا دیگه فوتبال بازی نمیکنم،ولی پول شهرت ،جمع کردن طرفدار،سرپوش رو کم کاری، آدم را به دروغ قسم خوردن وا میدارد
  • نامدار IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    آخه لنگیها نمیددنم چرا طاقت حرف حق راندارن فقط دارن میسوزن..کلاس تربیتی براشون بزاریم هم تو مخشون نمیره این جماعت جاهل..خدا به دادشون برسه ...
  • عشق است استقلال IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    انشالله بعد از اینکه آقای سهیل مهدی کارمند آقای پیروانی را دستگیر کردند همه چیز مشخص خواهد شد فقط یک کمی صبر داشته باشید
  • ع IR ۱۵:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    بچه‌ننه‌اگر‌امتیاز‌گرفتیم‌خیلی‌کار‌خوبی‌کردیم‌به‌شما‌چه‌ربطی‌داره
  • رضا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    جواد هوچی گر با مهدی با اصل و نسب خواستن با جنگ روانی جام ببرن و اتوبوسی بازی کردنشونو با پیکان رضا عنایتی که واداده بود تیم محبوبش ببره ولی نشد که نشد وحق به مقدار رسید گل هم تو شرایط برابر بود نه آفساید پس جام را باشرف گرفتیم نوش جانمان
  • رضا IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    جواد هوچی گر با مهدی با اصل و نسب خواستن با جنگ روانی جام ببرن و اتوبوسی بازی کردنشونو با پیکان رضا عنایتی که واداده بود تیم محبوبش ببره ولی نشد که نشد وحق به مقدار رسید گل هم تو شرایط برابر بود نه آفساید پس جام را باشرف گرفتیم نوش جانمان
  • یاحق IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
    هافبک میانی مهدی مهدی پور بشین بین بآ،.... میخای بگی من هم آدمم،...شو بینیم با،.‌‌‌‌.....ادامه دارد آدم یه کم منطقی باش بآ،الاهو اکبر اصغر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی