نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
یورگن کلوپ
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

یورگن کلوپ یک بار دیگر به لیورپول بازگشت تا در مراسم ویژه سه‌شنبه شب که به افتخارش برگزار شده بود شرکت کند.

یورگن کلوپ پس از آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر در تاریخ ۱۹ مِی، از سِمت خود کناره‌گیری کرد اما برای رویداد «شبی با یورگن کلوپ» به شهر بازگشت. سرمربی کاریزماتیک آلمانی در سراسر این رویداد که در سالن M&S برگزار شد، به وضوح احساساتی شده بود و بعد از اینکه ویدیویی از بهترین لحظات او در لیورپول به نمایش درآمد و هواداران نامش را فریاد زدند و از او به خاطر ۹ سال حضورش تشکر کردند، اشک‌هایش را پاک کرد، دستش را به نشانه احترام و قدردانی روی قلبش گذاشت، از جا برخاست و سپس آن حرکت معروف همیشگی‌اش را انجام داد و سه بار به هوا مشت کوبید.

کلوپ به هواداران لیورپول گفت که تصمیمش برای پیوستن به این باشگاه در سال ۲۰۱۵، دومین تصمیم خوب زندگی‌اش بود. او رو به جمعیت گفت: «بعد از ازدواج با اولا، پیوستن به لیورپول بهترین تصمیم زندگی من بود.»

کلوپ همچنین در مورد جانشین خود آرنه اسلوت صحبت کرد و گفت: «من تقریبا با همه اعضای تیم جدید مربیگری صحبت کردم. او واقعا مربی خوبی است.» کلوپ در انتها تاکید کرد که تا آخر عمرش هوادار لیورپول خواهد ماند.

مراسم خداحافظی با اجرای آهنگ You'll Never Walk Alone توسط خواننده کلاسیک آلفی بو آغاز شد و همچنین The Lightning Seeds نیز در این مراسم اجرا داشتند و جان بیشاپ و پیتر مک‌دووال نیز مجریان برنامه بودند. کلوپ هنگام آمدن روی صحنه با تشویق شدید طرفدارانش روبرو شد. ترنت الکساندر آرنولد و افراد مشهوری مانند دنیل کریگ، تروور نوآ، پدی پیمبلت و ویل آرنت همگی پیام‌های تشکر ارسال کردند که برای تماشاگران پخش شد.

بیشتر بخوانید: اشک‌های سه نفر در خداحافظی کلوپ از لیورپول/ کلوپ: گریه می‌کنم چون دلم برای این مردم تنگ می‌شود +تصاویر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی