نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
جوان و سرزنده باش شمس آذر!/ هیچ ایرادی ندارد، جوانان دچار اشتباه هم می‌شوند...
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

در دیدار پرسپولیس و شمس آذر، این تجربه تیم مهمان بود بود که نتیجه نهایی را رقم زد.

هیچ کس در شایستگی و لیاقت شمس آذر تردیدی ندارد. تیمی جوان که با همان اسکلت موفق در لیگ آزادگان به لیگ برتر آمد و این فصل همه را شگفت زده کرد. استعدادهای درخشانی که بی‌تردید در آینده از آنها بیشتر خواهیم شنید، با یک مربی جوان و خوب.

شمس آذر در هفته بیست و نهم امید استقلالی‌ها برای توقف پرسپولیس بود. تیمی که در همین ورزشگاه دور رفت استقلال را ۲-۲ متوقف کرد و بدون شک این انتظار تنها به خاطر پتانسیل و توانایی خود تیم قزوینی ایجاد شده بود. آنها این فصل یقه همه بزرگان را گرفته بودند. اما این بازی با یک گل در نیمه اول به سود میهمان تغییر مسیر داد. چه بسا اگر نیمه اول بدون گل دو تیم به رختکن می‌رفتند، نتیجه چیز دیگری بود و دیدیم که شمس آذر در شروع نیمه دوم با استفاده از ضعف پرسپولیس به گل رسید. البته که حتی به فرض این اتفاق هم نمی‌توان حکم داد که شمس آذر پیروز می‌شد ولی یک نکته بزرگ در همین فعل و انفعالات وجود داشت که از چشم کارشناسان دور نماند.

چند ثانیه قبل از گل پرسپولیس، شمس آذر روی دروازه حریف صاحب یک فرصت ایده‌آل شد. بخش دفاعی پرسپولیس توپ را لو داد و بازیکنان جوان شمس آذر نتوانستند از این فرصت ایده‌آل به گل برسند. آنها جوانی کردند و به خاطر کمبود تجربه، فرصت برتری از دست رفت چون هر کس می‌خواست خودش قهرمان بازی باشد و فلسفه ورزش تیمی فراموش شد.

چند ثانیه بعد همان اتفاق روی دروازه میزبان تکرار شد. این بار بخش دفاعی شمس آذر توپ لو داد و پرسپولیسی‌ها با تجربه‌تر از آن بودند که این هدیه ایده آل را از دست بدهند. یک پاس به آل کثیر در عمق و پاس در عرض او و فروریختن دروازه خالی توسط اورونوف... اتفاقی که روی دروازه پرسپولیس ختم به خیر شد، روی دروازه شمس آذر به گل تبدیل و سرنوشت بازی و شاید جام قهرمانی فصل را عوض کرد. فقط و فقط تنها به یک دلیل، تجربه بازیکنان پرسپولیس و باور آنها به بازی تیمی و کمبود تجربه نزد بازیکنان شمس آذر که هیچکس در لیاقت و پتانسیل آنها شکی ندارد.

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۷
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۵
  • بختیاری IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    به دلیل کمبود تجربه شمس آذری ها نبود بدلی غش کردن دروازبان آنها و سرمربی شمس آذر بود والا هرگز تیم پیروزی آنها را شکست نمیداد
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
    • کیسه پاره حکومتی بی اصالت حقیر IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۱
      دقیقا کاملا و متقابلا برعکس گفتی
  • ناشناس IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    شما یه رسانه رو پیدا کن بر علیه تیم حکومتی لُنگ تیتر بزنه، الان در موقعیت مشابه این اتفاقات در بازی برای استقلال افتاده بود همین خبرنهاران و نویسنده های رنگی هزاران تیتر و تحلیل بر علیه تیم شمس آذر و دروازه بانش میزدن و بازیکن رو نابود میکردن حالا چون به لُنگیها باختن قدرت لُنگیها بود 2 تا شوت در چارچوب زدن 3 تا گل داشتن... گل اول .. سمت چپ مدافع، بازیکن هم دسته است و به راحتی میتونست پاس بده ولی دقیق توپ رو میده به لُنگیها موقعیت 3 به 2 به نفع اونا میشه و دروازه بان واکنش خاصی نداره ... گل دوم .. دروازه بان شیرجه میزنه ولی یادش میره دستش رو باز کنه و گل سوم دیگه تکمیل شاهکار گلر شمس آذر بود حالا با این همه نشانه ی مشکوک شما یه تیتر برعلیه گلر و بازیکنان شمس آذر جایی نمیبینی... استقلال مظلوم ... ولی خدا جای حق نشسته ...
  • # سکه ها را برگردانید IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    واقعا چرا این خبرنگاران و رسانه های لنگی خیال میکنن مردم چیزی نمیفهمند ؟! حالا یه چند روزی زور و پول و زد و بند هست و باهاش حال میکنین بعدش چی ؟ همیشه که نیست ،اونایی که از این راهها رفتن کدومشون عاقبت بخیر شدن ؟
  • صالح IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    جوانی؟ مگه بازی براشون حساستی داشته که جوونی یا خامی کنن؟ بازی معمولی شونم نکردن...
    • مسئله کیرو کجا گذاشتنه و بس: IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      گل شمس‌آذر حاصل اشتباه چندین باره اسماعیلی‌فر بود که توپ رو تو زمین شمس‌آذر لو داد و ریگی هم اشتباه اونو نزدیک نقطه کرنر تکمیل کرد. بارها گفتم این دو بازیکن پرسپولیس فوق ضعیفند و باید کنار گذاشته بشن. حالا شما بیا به ریگی مورچه اتمی. مربی‌ای که فرق بلزی ریگی و اسدبیگی یا خدابنده‌لو نشه مربی نیست. در حال حاضر مجبوریم از دانیال استفاده کنیم چون هنانوف از او ضعیفتره. در ضمن اگه مربیای ابله ما میدونستن بازیکنای جوون چه قدرت شگرفی دارن کمتر بازیکن ۳۵، ۴۰ ساله‌ای به خودش اجازه میداد ۲۰ میلیارد درخواست بده و اخ و پیف هم بکنه. کامیابی‌نیای همیشه مصدوم رو چه حسابی هنوز داره بازی میکنه!! کیروش استنلی به دردنخور تا پارسال داشت پول مفت میگرفت و گل هم نمیزد یا شیمبای ۴۱ ساله رو چه حسابی هنوز داره نفس میکشه تو این مملکت. به خدا اگه کسی حالیش باشه و به جوونها آموزش درست بده ما صادرکننده اول بازیکن تو دنیا میشدیم ولی افسوس که جوونهای ایرانی تازه تو بیست و چند سالگی اصول اولیه فوتبال رو یاد میگیرن!! تیم سعید دقیقی و تیم اصفهانی (فکر کنم واگن‌سازی پارس) که پارسال تو جام حذفی حریف پرسپولیس بود و 👇👇👇

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی