نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
گزینه‌های جانشینی مربی استقلالی مشخص شد/ آقای سرمربی بیشتر یک بیزنس‌من است تا مربی!
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

علیرضا نیکبخت واحدی ستاره سابق تیم‌های پرسپولیس و استقلال که سرمربیگری تیم فوتبال شادکام مشهد را بر عهده داشت، از هدایت این تیم کنار گذاشته شد.

شهرآرا نوشت: علیرضا نیکبخت واحدی از هدایت تیم فوتبال شادکام، نماینده مشهد در لیگ دسته‌سوم کنار گذاشته شد تا چهارمین سرمربی اخراجی روی نیمکت این تیم در جریان رقابت‌های فصل گذشته لیگ دسته‌سوم باشد.

  • {اخراج بچگانه خانی} آنها فصل پیش را با سعید خانی شروع کردند و درحالی‌که تیمشان در رتبه دوم جدول بود و با صدر فقط دو امتیاز فاصله داشت، یک‌باره با رفتاری غیرحرفه‌ای و بچه‌گانه سرمربی‌شان را مجبور به استعفا کردند.
  • {برکناری عجیب نیکبخت} سلفی‌ها و دوردورهای مدیران با سرمربی معروف آن‌قدر به کام این تیم شیرین بود که هیچ‌کس از کارنامه فنی نیکبخت در عرصه مربیگری صحبتی به میان نیاورد. با وجود این، پس از آن نیکبخت با تیم چندان بد هم نتیجه نگرفت، اما باز هم درحالی‌که شادکام در رتبه سوم جدول بود و با صدر فقط سه امتیاز فاصله داشت، یک‌باره مدیران شادکام تصمیمی عجیب گرفتند و سلبریتی پرسودشان را از کار برکنار کردند!
  • {مربیگری زوج کریم اسلامی و رضا ناصحی فقط در یک بازی} شادکامی‌ها پس از نیکبخت به سراغ زوج کریم اسلامی و رضا ناصحی رفتند؛ زوجی که حتی یک بازی هم دوام نیاوردند و سر تمرین با یکدیگر به اختلاف خوردند و نتیجه‌اش آن شد تا مدیران شادکام شبانه دست به دامان حسین بادامکی شوند. البته بادامکی فقط یک بازی روی نیمکت این تیم نشست و خیلی زود فهمید در این باشگاه راه به جایی نخواهد برد. پس از بادامکی با تصمیمی عجیب، باز کریم اسلامی روی نیمکت شادکام نشست تا این مربی در دو بازی پایانی فصل هدایت این تیم را به عهده داشته باشد.
  • {استفاده از مصطفی مهدوی‌کیا و بازگشت نیکبخت} شادکامی‌ها در فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته‌سوم در اقدامی باورنکردنی تصمیم گرفتند امتیاز تیم بجنورد را که به مرحله اول سقوط کرده بود، بگیرند و برای هدایت تیمشان مصطفی مهدوی‌کیا را روی نیمکت نشاندند! شادکام نسخه مرحله اول لیگ دسته‌سوم با همین بازیکنان کنونی راه به جایی نبرد و تیم با سهمیه حفظ‌شده فصل قبل به مرحله دوم رفت و باز برای نیمکتش تصمیم جدیدی گرفت؛ تصمیمی خنده‌دار که برگرداندن علیرضا نیکبخت‌واحدی بود!
  • {برکناری دوباره نیکبخت} از درون اردوی شادکام خبر می‌رسد که بازیکنان رابطه چندان خوبی با نیکبخت نداشتند و آقای سرمربی هم که بیشتر یک بیزنس‌من است تا مربی، در کنار تمرینات نه‌چندان‌فنی تیم دنبال تبلیغات برای برندهای لباسش بوده است. نیکبخت، سرانجام با تساوی مقابل قراخیل از سوی مدیران کنار گذاشته شد.
  • {گزینه‌های جانشینی نیکبخت}  با کنارگذاشتن نیکبخت، حالا یک‌دوجین نام کنار تیم شادکام مطرح می‌شود؛ از سیروس سنگچولی، رضا صاحبی، محمد آتی‌ترک و زکریا طهماسبی بومی بگیرید تا حسن اشجاری غیربومی.

بیشتر بخوانید: واکنش نیکبخت به برکناری خطیر از استقلال/ تماشاگران بی‌فرهنگ باید شناسایی شوند

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۹
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۳
  • سید علی قاضی IR ۲۳:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۹
    نکونام هم خیلی خیلی تیم را در حاشیه نگه می‌دارد
    • علی IR ۱۵:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      نکونام با حاشیه سازی. فشار شدیدی به بازیکنان جوان استقلال میاره و فنی ضعیفه یه سرمربی بی حاشیه بهتره
  • ع ق QA ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    مربی بودن شرافت و لیاقت و اخلاص می خواهد نه بزک کردن و دلقک بازی
  • سعید ‌‌ IR ۰۵:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    درود‌ بر هواداران غیور رشتی گیلانی. هواداران غیور داماش گیلان وسپیدرود گیلان که همیشه از تیمشان در هر شرایطی حمایت می‌کنند همین الان ‌‌جلوی کوچه داوودی جنب ‌فروشگاه فکری اعلامیه دعوت از طرفداران داماش را جهت حمایت از داماش برای بازی حساس با گچساران خواندم شرمنده ام که الان اعلامیه رادیدم درود بر طرفداران دوتیم با اصالت رشتی گیلانی ما امروز هم ساعت 6 ونیم ورزشگاه پیر عضدی که بازی های دلشاد کن ‌زیادی برای ما بیادگارگذاشته را تنها نزارید امیدوارم ‌‌مسولان ‌رشت به غیرت بیاند و از سرمربی با دانش بومی ‌که همیشه در بدترین شرایط به کمک ‌هر دوتیم رفته نظر محمدی و بازیکنان داماش که نشان دادند راه گل زنی به حریفان را خوب بلدند و سرمربی روحیه شجاعت رابتیمش تزریق کرده و مشخصه اگر تقویت میشد ‌شرایط مالی تیم خوب میبود داماش الان ‌براحتی بااین تماشاگران متعصب صعود میکرد ‌همه ورزشها محترم وباارزشند ولی فوتبال پیشران بنظرم مادر همه ورزش‌هاست که اقتصاد شهری را تقویت میکند ‌فلاحتی ‌که بفکر ‌ شهوترانی آمنه سادات ذبیح پور ‌است ‌داره کمر آمنه سادات را تقویت می‌کند باز گلی بجمال هواداران داماش
    • صابر IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
      هواداران شمالی غیرت ندارن بازی استقلال با تیمشون نشون دادن تیم خودشونو همایت نکردن تشویق هم نکردن رفتن سراغ بازی پرسپولیس البته بنفعشونم شد چون هواشونو از این به بعد دارن بازی با هوادار مشخص شد لیگ فوتبال همش خام بازیه تیم قهرمان ک مشخص میشه از قبل تیمای سقوط کننده هم همینشکل
  • حسین IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    پس اینجا باشگاه نیست بلکه یه دیونه خونه حسابی است
  • امیر IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    مربی تیم بزرگ باید انسان بزرگ و با وقار باشد نه یک انسان دلقک و سبک ، وانگشت نمای همگان....
  • متین IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    لطفا یک مریی پیدا کنید ،دلال نباس جاه مربی رو بگیرد
  • 3690953456 IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    مربی برای کیسه انتخاب شود که عرضه داشته باشه وسنگین باشه وبه تیمهای مقابل پس ازباخت تیم کیسه تبریک بگه نه فضای مجازی گردوخاک کنه وآبروی خودشوببره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی