نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۵
۰ |
۰
این قرارداد سرمربی اینتر را پولدارترین کرد!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

باشگاه اینتر تصمیم دارد قرارداد سیمونه اینزاگی را تا سال ۲۰۲۷ تمدید کرده و دستمزد سرمربی را افزایش دهد.

اینتر آماده است تا سنگ تمام بگذارد و قرارداد سیمونه اینزاگی را تمدید کند. باشگاه ایتالیایی در حال حاضر زندگی جدیدی را با مالکان جدیدش اوک‌تری کپیتال آغاز کرده است و مالکان آمریکایی به صراحت اعلام کردند که اینزاگی را مربی ایده‌آلی برای هدایت نراتزوری می‌دانند، بنابراین هیچ مشکلی در مورد تمدید قراردادی که اینتر و اینزاگی مدتی‌ست در موردش مذاکره می‌کنند، وجود نخواهد داشت.

قرارداد فعلی مربی تا ژوئن ۲۰۲۵ اعتبار دارد و روزنامه گاتزتا می‌گوید که باشگاه ایتالیایی قصد دارد قرارداد او را تا پایان ژوئن ۲۰۲۷ تمدید کند و درآمد این مربی ۴۸ ساله به موجب این قرارداد از ۵.۵ میلیون یورو در هر فصل به ۶.۵ میلیون یورو در هر فصل می‌رسد. اگر این موضوع تایید شود اینزاگی باز هم پردرآمدترین مربی سری آ نخواهد شد چرا که انتظار می‌رود آنتونیو کونته در فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۵ با دستمزدی در حدود ۸ میلیون یورو با احتساب پاداش در ناپولی، پردرآمدترین مربی سری آ باشد.

گاتزتا گزارش می‌دهد که به زودی دیداری بین اینتر و تولیو تینتی، ایجنت اینزاگی برگزار خواهد شد تا در مورد جزئیات نهایی قرارداد جدید مربی صحبت شود و بعد از آن، مربی برگه تمدید را امضا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: مسیر شگفت‌انگیز اینزاگی برای قهرمان کردن افعی‌ها/ روایتی از اسکودتوی بیستم اینتر

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی