نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
۲ |
۰
ریکاردو آلوز
زمان مطالعه: ۲ دقیقه

به نظر می‌رسد که برترین پاسور لیگ بیست‌وسوم از بین دو ستاره استقلال و تراکتور تبریز انتخاب خواهد شد.

مسابقات بیست‌وسومین دوره لیگ برتر فوتبال ایران رو به پایان است و شامگاه شنبه دوازدهم خردادماه، پرونده لیگ بیست‌وسوم بسته خواهد شد. در کنار تعیین تیم قهرمان و دومین تیم سقوط کننده به لیگ دسته اول، تعیین‌تکلیف بهترین بازیکنان فصل هم باعث شده تا دیدارهای هفته پایانی با هیجان بیشتری دنبال شود؛ هر چند که با توجه به فاصله ۶گله شهریار مغانلو با سایر رقبا، آقای گلی ستاره سپاهان قطعی به نظر می‌رسد اما شرایط در جدول برترین دروازه‌بان و برترین گل‌ساز فصل متفاوت است.

حسین حسینی در هفته‌ای که حسین پورحمیدی موفق به‌ثبت کلین‌شیت نشد، دروازه‌اش را بسته نگه داشت تا این ۲ دروازه‌بان با ثبت ۱۷ کلین‌شیت برای کسب عنوان برترین دروازه‌بان فصل تلاش کنند. رقابت جذابی هم در جدول برترین گل‌سازان فصل در جریان است و ابوالفضل جلالی و ریکاردو آلوز، بیشترین شانس را برای کسب عنوان برترین گل‌ساز لیگ بیست‌وسوم دارند و تنها یک بازی تا تعیین سرنوشت مهندس این فصل از رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران، زمان باقی‌مانده است.

ناکامی‌های سریالی جلالی و آلوز

ابوالفضل جلالی، مدافع چپ‌پای استقلال بعد از آنکه در دیدار هفته بیست‌وهفتم موفق شد گل پیروزی‌بخش آبی‌پوشان پایتخت در جدال با فولاد را بسازد، در ۲ بازی اخیر نتوانسته در نقش گل‌ساز در ترکیب آبی‌ها بدرخشد و همین مسئله باعث شده تا شمار پاس گل‌های او روی عدد ۱۰ باقی بماند؛ هر چند که با این وجود، ستاره استقلال مدعی اول کسب عنوان برترین گل‌ساز فصل است و او امید دارد که در هفته پایانی بتواند برابر پیکان بدرخشد و با شمار پاس گلِ بیشتری به عنوان برترین گل‌ساز لیگ بیست‌وسوم انتخاب شود.

ریکاردو آلوز بعد از شب رویایی که برابر فولاد خوزستان پشت سر گذاشت و برای اولین‌بار در لیگ برتر، در یک مسابقه هم در نقش گلزن و هم در قامت گل‌ساز درخشید، در ۳ بازی اخیر نتوانسته در ترکیب تراکتور بدرخشد و با وجود آنکه سرخ‌پوشان تبریزی ۵ گل به‌ثمر رسانده‌اند، آلوز نتوانسته برای تیمش گل بسازد تا شمار پاس گل‌های او روی عدد ۹ باقی بماند. آلوز برای دفاع از عنوان مهندس لیگ که در فصل گذشته به او رسید، امیدوار به درخشش در هفته پایانی است تا بتواند به رکورد جلالی برسد و یا از رکورد او بگذرد تا برترین گل‌ساز فصل جاری لیگ برتر شود.

۹۰ دقیقه سرنوشت ساز برای تعیین مهندس لیگ برتر

موتور ساسان دیر روشن شد!

روبرتو تورس و امید عالیشاه، بازیکنانی هستند که در فصل جاری ۶ گل ساخته‌اند و با توجه به فاصله موجود با ابوالفضل جلالی، تورس و عالیشاه در هفته پایانی برای رسیدن به صدر جدول برترین پاسورهای لیگ برتر، نیاز به خلق شگفتی دارند و امیدشان برای کسب عنوان برترین پاسور فصل نزدیک به صفر است. در این میان، ساسان انصاری اوج‌گیری دیرهنگامی برای کسب عنوان بهترین گل‌ساز لیگ بیست‌وسوم داشت؛ به‌طوری‌که او در ۲ هفته اخیر با ثبت ۲ پاس گل خود را به رتبه سوم برترین گل‌سازان فصل رسانده اما او هم در شرایطی مشابه تورس و عالیشاه، از شانسی حداقلی برای کسب عنوان برترین گل‌ساز لیگ بیست‌وسوم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: شنبه حدود ساعت ۹ شب؛ وقت حساب و کتاب در لیگ فرا می رسد/ خیال همه راحت، این بار حافظه تاریخی ما ضعیف نیست!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • تاج پرسپولیسیه IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۰
    تعیین مهندس لیگ برتر یا مهندسی بازیهای لیگ برتر ؟
    • شیذر IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۲
      مهندسی لیگ برتر که پیشتر برای لنگ انجام شده است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی