نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۳
۲ |
۱
تلفات در دربی کوچک تهران!
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

تهران در هفته آخر لیگ بیست و دوم شاهد یک دربی بود که برنده و بازنده در آن ضرر کردند.

در هفته پایانی لیگ استقلال باید در ورزشگاه دستگردی اکباتان به مصاف پیکان می‌رفت. دو تیم تهرانی که در کنار پرسپولیس و هوادار سهمیه‌های پایتخت در بالاترین سطح فوتبال بودند. در این مسابقه استقلال برای حفظ شانس قهرمانی برد می‌خواست و پیکان هم برای بقای خود در لیگ برتر باید پیروز می‌شد. پیکان به همراه دو تیم آبی و قرمز شهر اهواز در کورس بقا بود.

قبل از دیدارهای هفته آخر پیکان ۲۷ امتیاز داشت، فولاد ۲۶ و استقلال خوزستان ۲۵ یعنی شانس پیکان برای بقا بیشتر از دو رقیب خود بود. اما اگر فولاد در قائمشهر نساجی را می‌برد و استقلال خوزستان در خانه از سد هوادار می‌گذشت، آن وقت کار پیکان در صورت شکست مقابل استقلال به سقوط می‌انجامید. اتفاقی که دقیقاً افتاد و پیکان برای چهارمین بار از لیگ برتر خداحافظی کرد اما این دربی کوچولوی پایتخت باز هم تلفات داشت، تیم برنده هم مغبون و سرخورده از ورزشگاه خارج شد.

استقلال باید پیروز می‌شد و امیدوار به لغزش پرسپولیس در ورزشگاه آزادی می‌ماند. قسمت اول قضیه اتفاق افتاد و استقلال با دو گل برد اما قسمت دوم یعنی ماموریت مس ناتمام ماند تا آبی‌ها با وجود پیروزی و رسیدن به عدد ۶۷ در امتیازات از کسب جام قهرمانی جا بمانند.

بیشتر بخوانید: اقدام فوری و قابل تحسین جواد نکونام در لحظه شکست

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۰
  • شوتبال AT ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    واقعا باورم نمیشه بازیکنان تیمی که بیشترین انگیزه را برای دیدار دیروز داشتند تا در لیگ بمانند اینقدر بی انگیزه و خنثی بازی کنند، بازی‌های تدارکاتی تیم ها ازین جدی تره! فقط کافیه خلاصه ای از این دیدار را ببینید!
  • واعظ آشتیانی IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    عنایتی ارادت خودش به کیسه را اثبات کرد ، شایسته است در فصل بعد بعنوان دستیار اول چکش انتخاب بشه . بعدش باید شاهد بزن بزن بی اصل و نسب و دماغ باشیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی