نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
ملی‌پوشی که هت‌تریک کرد و دعوت نشد!/ ستاره سپاهان با ۸ گل و ۶ پاس قربانی جوانگرایی شد
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

رامین رضاییان با وجود درخشش درس هفته پایانی لیگ برتر به تیم ملی دعوت نشد.

تیم ملی در پروسه جوانگرایی است. این را همه می‌دانیم اما کم نیستند کسانی که می‌گویند سن یک عدد است و هرکس آماده باشد، باید به تیم ملی کمک کند. مسلماً دورنمای کادر فنی تیم ملی جام جهانی ۲۰۲۶ است و ما باید به کسانی میدان بدهیم که دو سال بعد بتوانند در بهترین شرایط به تیم ملی کمک کنند اما حالا چه؟ مگر تیم ملی جای بهترین‌ها نیست؟ مگر نباید آماده‌ترین‌ها بازی کنند؟

همین اختلاف دیدگاه باعث بروز اختلاف نظر می‌شود. البته که همیشه و همه جای دنیا انتشار هر لیست تیم ملی منتقدان و موافقانی دارد. همیشه هستند کسانی که جای خالی عده‌ای را در لیست ببینند و بابت حضور برخی دیگر اعتراض کنند.

اما اگر فرض را بر قضاوت اعداد بگذاریم، رامین رضاییان بدون تردید این فصل نیز از ستاره‌های فوتبال ایران بود. درست مثل فصل قبل که به نشانه همین آمادگی به تیم ملی دعوت و در جام ملت‌ها هم بازی کرد.

رامین این فصل در تمام مسابقاتی که به میدان رفت ستاره سپاهان بود. به عنوان یک مدافع راست ۸ گل زد و ۶ گل ساخت که آمار بی‌نظیر برای یک فول بک امروزی است. توانایی او در زدن ضربات کاشته این فصل گل‌های زیبایی آفرید.

رامین با سپاهان در جام حذفی حضور و شانس قهرمانی دارد. او این فصل در لیگ قهرمانان آسیا هم بهترین گلزن ایرانی بود و گل‌های زیبایش تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی شد.

فقط در سه هفته اخیر که در فاصله ۸ روز حساس‌ترین مسابقات لیگ برگزار شد، رامین در سه بازی فوق حساس پایانی سپاهان که با سه پیروزی همراه شد، ۴ گل زد و یک گل ساخت!

در بازی آخر مقابل شمس آذر رامین هتریک کرد و پاس گل چهارم را هم به علی اصغر اعرابی داد! شاید بعد از این درخشش باید به او حق داد از دیدن لیست تیم ملی شوکه شده باشد. رامین در یک واکنش اینستاگرامی تاکید کرد که سن یک عدد است و البته که همیشه گفته نسبت به تمام مربیانش با احترام برخورد می‌کند، پس نباید واکنش تندتری را از او انتظار داشت!

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۵
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    اگه ملاک سن بود که شجاع هم نباید دعوت میشد. تمام دنیا بازیکنانی که سن بالا ولی آماده هستند روحفظ می‌کنند. مگه از رامین آماده تر داریم؟؟؟
    • حق IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
      دقیقا . رامین و ترابی و خلیل زاده و حسینی همشون امسال خیلی خوب بودن . مگه اینکه قلعه نویی .... چی بگم اخه
  • امید IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۳
    آره جوانگرایی کرده شجاع دعوت شده
  • امید IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۴
    قلعه نوعی بازیکنا سفارشی دعوت میکنه بهتر رامین مگه داریم
  • مهران IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    از قلعه نویی همینه دانش فوتبال انتظار معجزه نداشته باشیدبه نظر من ایران هم در زمینه بازیکن جوان‌گرایی کند هم سرمربی. با قلعه نویی ما فقط سوریه و ترکمنستان میبریم وحید هاشمیان یحیی ،تار تار ،ربیعی،حسینی مربی خوب کم نداریم قلعه نویی برد گل گهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی