نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۷
۰ |
۰
توافق باشگاه یوونتوس با سرمربی جنجالی
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

بر اساس بیانیه‌ای که در سایت رسمی باشگاه یوونتوس منتشر شده، باشگاه با آلگری بر سر فسخ قرارداد به توافق دوجانبه رسیده است.

باشگاه یوونتوس و ماسیمیلیانو آلگری رسماً بر سر فسخ قرارداد مربی سابق این تیم به توافق رسیدند. این مربی در ۱۷ مِی، یک روز پس از پیروزی ۱-۰ باشگاه مقابل آتالانتا در فینال کوپا ایتالیا برکنار شد. اگرچه بانوی پیر پیروز شد، اما تصمیم‌گیرندگان باشگاه احساس کردند که آلگری مطابق با ارزش‌های باشگاه عمل نکرده است. این مرد ۵۶ ساله خونسردی خود را در کنار زمین از دست داد و با عصبانیت کت خود را درآورد و آن را روی زمین انداخت. همچنین ادعا می‌شد که او پس از پایان بازی گیدو واسیاگو، سردبیر روزنامه توتو اسپورت مستقر در تورین، را در تونل ورزشگاه المپیکو تهدید کرده است.

یوونتوس احساس کرد که وقت اخراج او رسیده و سرمربی نیز آماده می‌شد تا کارفرمایان سابق خود را به خاطر اخراج غیرمنطقی‌اش به دادگاه بکشاند. با این حال، دو طرف اکنون بر سر فسخ قرارداد آلگری به توافق متقابل رسیده‌اند و این موضوع در بیانیه‌ای در سایت رسمی باشگاه تایید شده است.

در این بیانیه آمده است: «باشگاه فوتبال یوونتوس و ماسیمیلیانو آلگری بر سر فسخ قرارداد ورزشی در پایان فصل جاری توافق کرده‌اند. باشگاه مایل است برای ماسیمیلیانو آلگری بهترین‌ها را در آینده حرفه‌ای‌اش آرزو کند و در عین حال از او به خاطر نتایج ورزشی به دست آمده در طول سال‌های حضورش در تیم، تشکر کند.»

بیشتر بخوانید: رئیس جدید باشگاه اینتر مشخص شد

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی