نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
سپاهان در لیگ بیست‌وسوم؛ شروع و پایان عالی طلایی‌پوشان/ این عملکرد برای قهرمانی کافی نبود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

سپاهان فصل را همانطوری به پایان برد که شروع کرده بود، اما برای قهرمان شدن کافی نبود.

سپاهان در شروع این فصل نتایج درخشان و عجیبی از خود به جا گذاشت. آنها که با یک قرعه سنگین روبرو بودند در هفته اول تراکتور را ۳-۱ در اصفهان بردند، در هفته دوم در فولادشهر دربی اصفهان را دو بر صفر و هفته سوم با یک گل استقلال را شکست دادند. سپاهان در هفته چهارم ۳-۱ پیکان را برد تا با رکورد ۱۰۰% پیروزی صدرنشین جدول شود.

به یاد داریم که در ابتدای فصل بعد از هفته چهارم مسابقات لیگ تعطیل شد و دیدار هفته پنجم سپاهان با فولاد به تعویق افتاد. مسابقه‌ای که وقتی برگزار شد، سپاهان ۳-۱ برد. سپاهان که در شروع دوباره فصل در هفته هفتم ۴-۱ صنعت نفت را برده بود و بازی با نساجی در هفته هشتم، یکشنبه ۷ آبان نخستین توقف این تیم در این فصل شد، ۱-۱ مساوی!

پس از آن همه می‌دانیم که سپاهان به چه حاشیه‌ای رفت و چه اتفاقاتی برای این تیم افتاد. تیمی که به کلی شانس قهرمانی را از دست داد و خیلی دیر دوباره به خود آمد و به روزهای ابتدای فصل برگشت.

سپاهان که در هفته بیست و سوم بازی برگشت با نساجی را هم مساوی کرد، پس از آن ملوان را در انزلی برد، با پرسپولیس در تهران بدون گل و با استقلال خوزستان در اصفهان و با مس در رفسنجان ۱-۱ مساوی کرد اما در سه هفته پایانی و بازی‌های همزمان به ترتیب هوادار را دو بر صفر، آلومینیوم را در اراک یک بر صفر و شمس آذر را در اصفهان ۴-۱ برد تا با سه پیروزی متوالی به کار خود در لیگ خاتمه دهد.

بازگشت به روند پیروزی که البته خیلی دیر بود و سپاهان این فصل را با رتبه سوم تمام کرد! 

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۳
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۱
  • نو IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    سپاهان توی لیگ ۲ آسیا قهرمان میشه و سوپر جام رو با تیم قهرمان لیگ ۱ بازی میکنه
  • دریک وند IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۶
    برای قهرمانی به پشتوانه هایی مثل سوگلی حکومت نیاز است.
    • Ali IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۸
      اگرتمام دنیا هم پشتیبان تیم سپاهان شوند بازهم این پروردگارجهانیان است که شکست پشت شکست وذلت را در وجود گردانندگان تیم سپاهان (بازیکنان وکادرفنی قربانی می شوند) پدیدارخواهدکرد!چرا چون خداوند قسم یادکرده هرجا که ربا باشد وازمال حرام بهره مندگردند آنجا را ویران وافرادش را بی چاره خواهد کرد ، تیم سپاهان بدلیل بهره مند بودن فول تاپ از پول های فولاد که این پول ها حق تمام مردم است روی خوش نخواهد دید،وتمام افراد ازمدیران عالیرتبه ومیانی آن وحتی مدیران رده پائینترکه از کنه مطلب آگاه هستند اما برای راحتی ورفاه خود چشمشان را بسته وپا بر روی حق گذاشته ومیگذارند نیز همانند تیم فوتبال سپاهان سرنوشت خواهند داشت مگر اینکه به خود آیند وبا اصلاح خود وامور شرکت فولاد در راهی که دل وجانشان ونه نفس آنها فرمان می دهد حرکت کنند .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی