نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟
با پدیده دور برگشت لیگ بیست‌وسوم آشنا شوید/ این تیم آبی‌پوش شایسته بقا بود
زمان مطالعه: ۱ دقیقه

استقلال خوزستان نه به خاطر برد بازی آخر بلکه به دلیل نتایج دور برگشت شایسته بقا بود.

کل فوتبال از ماندن استقلال خوزستان در لیگ برتر خوشحال شد. تیمی که سابقه قهرمانی در لیگ برتر را دارد اما به دلایل دیگر دوست داشتنی بود.

استقلال خوزستان در بازگشت دوباره به لیگ برتر فصل را ناامیدانه آغاز کرد. بازی‌های خوب اما نتایج بد که باعث شد این تیم در پایان دور رفت که بازی‌ها آسان و امتیازگیری راحت‌تر است، با ۸ امتیاز حاصل یک برد، ۵ مساوی و ۹ باخت، با ۱۰ گل زده و ۲۰ گل خورده قعرنشین جدول باشد.

در پایان دور رفت نساجی با ۱۰ امتیاز و ۲ امتیاز برتری پانزدهم بود، پیکان و صنعت نفت ۳ امتیاز بیشتر از استقلال خوزستان داشتند و فاصله تیم رده شانزدهمی سیروس پورموسوی با رتبه دوازدهم ۶ امتیاز بود.

استقلال خوزستان یک تابوی قدیمی را در فوتبال ایران شکست و چهار خرید خوب خارجی در نقل و انتقالات زمستانی انجام داد که جملگی ستارگان دور برگشت لیگ ما شدند. با همین اعداد و ارقام و در همین شرایط فوتبال ایران اندونگ، تورسانوف، ساویو و رستم به استقلال خوزستان اضافه شدند تا در کنار کاظمی و آقایی پور غوغا کنند.

و حالا ببینید کارنامه دور برگشت استقلال خوزستان را، تیمی که ناباورانه تا رتبه ششم جدول بالا آمد. دور برگشت که بازی‌ها سخت‌تر و حساس‌تر است استقلال خوزستان ۵ برد، ۵ مساوی و ۵ باخت آورد، ۲۱ گل زد و ۲۲ گل خورد و با ۲۰ امتیاز پشت سر مس به خاطر تفاضل گل ششم شد.

دور برگشت پرسپولیس اول، استقلال دوم، تراکتور و سپاهان هم امتیاز با هم سوم و چهارم شدند و تیم پورموسوی در کنار شاگردان نوید کیا دیگر اعضای شش تیم برتر جدول بودند.

این پیشرفت در تاریخ فوتبال ایران کم سابقه بود. استقلال خوزستان کاری کرد کارستان و به دلیل یک نیم فصل عالی در لیگ برتر ماند نه به خاطر بردن یک بازی آخر و ۳ امتیاز...

استقلال خوزستان روزی در لیگ ماند که سیروس پورموسوی به جای لذت بردن از تعاریف کارشناسان نسبت به خریدهای خارجی خود و به جای پز دادن، اعلام کرد کوپن اشتباهاتش پر شده بود و باید بهترین خریدها را انجام می‌داد...

وب‌گردی و دیدنی‌های ورزش

برچسب‌ها

نظرات

  • منتشرشده: ۲
  • در صف بررسی: ۰
  • غیرقابل‌انتشار: ۲
  • آبی IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    دو سه تاشون به درد تیم ما میخورن. اقدام شود
  • علی احمدی IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۳/۱۵
    درپاسخ به آبی باید بگم الان نکونام میگه یا همراه اینا دوتا بازیکن ایرانی که پای چپ و راستسون رو تشخیص نمیدن رو میخوام یا نه .اونوقت که گندکارش درمیاد مدعی میشه من میخواستم پرسپولیس نذاشت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرسنجی

به نظر شما، بازی در لیگ امارات برای سردار آزمون انتخاب مناسبی است؟

پربازدید امروز

آخرین خبرها

منهای ورزش

بازرگانی